[XOne] [TES V: Skyrim] Dungeons en andere points of interest (spoilers)

Discussie in 'Games' gestart door Wilco360, 9 nov 2011.

1. Wilco360

Wilco360 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allen,

Het leek me leuk Om in een topic te vermelden welke dungeons en of bijzondere plekken je gevonden hebt en wat je indruk daarvan was.

Wellicht handig om naam van de plaats niet als spoiler aan te merken en zichtbaar te houden voor een ieder, echter als de naam essentiële dingen verraad dit wel in een spoilertag te zetten.

Hier enkel namen en meningen. Geen discussies of gesprekken, die kunnen we beter voeren in het algemene topic.

Mijn voorzetje:

Bleakfall Barrows
    Als dit een indicatie is van wat ik allemaal nog te zien ga krijgen, dan krijg ik serieus studieproblemen. Tot nog toe verslaat deze met gemak alle Obliviondungeons in originaliteit. Met een paar leuke twists gedurende de 'hunt'.

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Breakfall Barrows hoort dan ook bij de mainquest. :9

3. zinthazonez

zinthazonez Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij heeft bij het punt waar je het eerst in de wereld stapt in de buurt een grot gevonden waar hij uiteindelijk iets vindt wat ervoor zorgt dat je een lijn ziet richting je geselecteerde missie, beetje zoals fable...

erg handig lijkt mij, weet iemand hiervan? ga even vragen hoe die grot heette en zal een post plaatsen maar misschien weet iemand hier het?

coole power lijkt me...

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Iedereen die Skyrim heeft gespeeld kent Bleakfall Barrows nou toch wel neem ik aan? ;)

Liever kom ik hier niet en vind ik alle tof shit zelf. :)

5. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.450
    Mzinchaleft. Zuidwesten van dawnstar, kerker blijft maar doorgaan zomgroot. Puzzels loot nieuwe vijanden geweldig!

6. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje voor iemand die ook the strategy guide heeft:

Bij de introductie van elke ''hold'' staat ook een stukje ''collectibles'' met daarachter bijvoorbeeld: B1/10

wat houd dit in?

7. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Je ken em gewoon kopen, ik heb hem gekocht bij die wizards van de koning van whitehorn(ken ook verkeerd hebbe hoe dat stadje heet), hij kost nieteens veel 200 stukke goud ofzo!

8. zinthazonez

zinthazonez Member

Leuk Bevonden:
    0
    Top! dan ga ik daarheen straks als ik uit deze wereld ben.....:lol:
    moet nog werken tot 17 en dat valt best zwaar als je skyrim thuis hebt liggen... thanks voor het antwoord!
    _O_

De koning is vermoord dus die zal het niet zijn, als je zou kunnen achterhalen welk dorp/stad dan ben ik je eeuwig dankbaar....!_O_

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  9. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem kopen bij de general goods store in river wood

10. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    ik neem aan de coördinaten op de map?

11. zinthazonez

zinthazonez Member

Leuk Bevonden:
    0
    thanks man!!!!_O_

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Net een cave vol vampieren gevonden. Binnen gaan met beide handen een vuur spell. Burn bitches burn, gelukkig niet een vampier geworden. :cool:

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dacht ik ook, totdat iemand aan me vroeg of ik ziek was. Ff snel in mijn magic tab gecheckt of ik iets had opgelopen en jahoor... ze hadden mij te pakken. Remedie is een cure disease potion maar dat wist je vast wel.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Ja, na elke gevecht even gecontroleerd maar geen disease opgelopen. :cool:

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Die spell is best crap, je moet de spell blijven casten om het lijntje te zien. Met de map een quest tracken is makkelijker.

16. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    In steden is hij wel praktisch vind ik, maar als je grotere afstanden moet overbruggen niet nee.

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat boekje ligt dus in de embershard mine. Vanuit riverwood 200 m naar het zuidwesten

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Vandaag zo'n 2 uur bezig geweest met een oude dwarven dungeon, vol met mechanische spinnen enzo, vet! Alleen jammer dat er aan het eind een mechanisch apparaat was waar ik geen sleutel ofzo van had :mad:

Oh en ik moest door een lift, en na een laadscherm was mn companion opeens spoorloos verdwenen, en is ook niet meer teruggekomen..

Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  19. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.450
    Mzinchaleft? Daar was ik inderdaad ook niet doorheen gekomen.

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    nee Alftand, je kan m wel eindigen maar het is voor iets extra's, geen id wat, google levert nog geen resultaten op

Deel Deze Pagina