1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [TES V: Skyrim: FAQ]

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 15 nov 2011.

  1. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Waar anders tegen?
     
  3. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Je gaat eerst naar magic toe, dan voeg je de spreuk aan je favorites toe, nu ga je weer naar je normale game scherm. Vandaar uit druk je op boven of onder van je analoge stick, nu krijg je het favorites menu te zien, in dit menu selecteer je middels je linker en rechter trigger wat je in deze handen wilt hebben, daarna druk je naar links voor set 1, of naar rechts voor set 2.

    Wanneer je nu aan het gamen bent hoef je ook niet naar het favs menu, gewoon links of rechts op je analoge stick is genoeg om te veranderen..

    Dit ziet er heel cool uit trouwens, wanneer je andere spells in je handen hebt en via quickslot verander je van spell, je ziet een hele coole animatie dan, alsof er een andere spell uit zn hand schiet.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    A werkt dat zo 8)
    Handige tip, switchen is echt schijtirritant.
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Sloober je bent een held :thumbs: Wat een gekloot was dat switchen via favorites zeg.
     
  6. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Fixed
     
  7. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah nice, je moet dus links of rechts even ingedrukt houden en dan verschijnt er een 1 en een 2!

    En @Jorrie ik zei HOE
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Inderdaad, wist ik ook niet! Top!
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Kun je ze dan ook uit je favorites halen?
    Dat ik bv bij d-pad rechts m'n boog neerzet, bij d-pad links m'n zwaard + schild, en bij d-pad omhoog/omlaag alleen nog maar m'n potions en magic zet? :eek:
     
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Weet je het zeker? Ik heb net 24 uur in mn eigen bed geslapen en krijg nog steeds de gewone rested bonus..

    @speedymike dacht dat dat analoge stick was, zal startpost ook aanpassen dan :)

    @tyrant lijkt me wel!
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Thanks voor de tip :eek: ik zat ook de hele tijd met het favorites menu te klooien
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Sleeping
     
  13. Wilco360

    Wilco360 Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik mijn hele outfit in 2 quockmenu's zetten of enkel mijn weaponry en spells?
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Je kan wel 1 armor stuk bijv een helm in je favs zetten, en dan in het fav menu als quickmenu selecteren, maar daar heb je weinig aan, dus nee, geen hele outfits
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    En daar kom ik dus achter na 65 uur. =(

    Thx bro! :cool:
     
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Raar eigenlijk dat de developer geen uitgebreide info met ding soort dingen bijv online zet he? Je zou toch willen dat de spelers alle features van je game te weten komen... Dat er geen dikke manuals zijn kan ik nog begrijpen, maar zet het dan online ofzo..
     
  17. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwa, je hebt altijd de handleiding nog, daar staan toch wel de belangrijkste dingen in. Ook dat quickselecten met de D-Pad staat er bijvoorbeeld gewoon in. Maar waarschijnlijk ben ik één van de enige die überhaupt zo'n manual doorleest voordat hij aan het spel begint:+
     
  18. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Met dit soort games lees ik ook juist voor dat soort dingetjes de manual door. Ook relaxed dat je nu kunt sprinten, dat miste ik wel in Oblivion.
     
  19. Seh

    Seh Guest

    WTF, dat wist ik ook niet. :eek: Nice.
     
  20. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat speed als skill verdwenen is, in oblivion (en morrowind) gebruikte je die om te rennen. Iemand die zich de boots of blinding speed kan herinneren? :p
     

Deel Deze Pagina