1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Oki:b:

    Gerucht over TDU2 met iets meer info!_O__O__O_


    Taiwan heeft trouwens een oppervlakte van 35.980 KM2, dus nog wat kleiner dan Nederland.:) Kijk ook eens op Google Earth, Taiwan is best wel een mooi eiland eigenlijk met heel veel afwisseling, van een enorm oerwoud met zandpaadjes tot een hypermoderne stad genaamt Taipei.


    P.S.: Pffff alweer 750ste bericht... Op naar de 1000:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  2. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop toch echt dat xbox tegen pc zal kunnen racen, zal ik een hoop meer bekenden tegen kunnen komen :9
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik tegen xboxgangsta racen:b:
     
  4. Hextrasher

    Hextrasher Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    2400 km wegennet, dus het zal geen taiwan worden ;) Duurt allemaal nog veelste lang naar maart 2008, maar ja, geeft ze nog een beetje kans om weer een leuke hoeveelheid auto's erin te proppen, hopelijk ook alle deel 1 auto's en nog eens een stuk of tig erbij voor TDU2 .. Audi R8 astublieft :D
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    chrysler 300 C is veel vetter;)
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat het zeker is dat er 2400 KM aan wegennet in zit? het zijn maar geruchten:cool:

    Audi R8 komt denk ik nog wel voor TDU1, zou ik erg graag willen.:D Ik heb al een beeld voor Carpack 5, check de TDU-thread maar.
     
  7. Hextrasher

    Hextrasher Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zit er toch allang in :p (chrysler 300C that is)
     
  8. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    ...watte?
     
  9. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat me ook leuk lijkt voor TDU 2, is dat de makers er files indoen, zodra er een file in de buurt is waar jij rijdt dat de radio aangaat en je het door zo een filemeldingding hoort.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Deel 1 heb ik niet, maar 2 ga ik zeker kopen! :thumbs:
     
  11. Hextrasher

    Hextrasher Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan mag de AI ook wel verbeterd worden, want als ze die van TDU1 gaan inbouwen, dan zal iedereen wel inrijden op die file ;)
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Misschien is Deel 1 ook wat voor je aangezien Deel 2 nog wel ff op zich laat wachten? Leuke vermakelijke game met veel leuke voertuigen, en waar je na een half jaar nog niet genoeg van kan krijgen omdat er een erg grote replay-value inzit! ;)




    Hoop echt dat de R8 in TDU2 komt, want ik vind dat echt een super auto.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Misschien is Deel 1 ook wat voor je aangezien Deel 2 nog wel ff op zich laat wachten? Leuke vermakelijke game met veel leuke voertuigen, en waar je na een half jaar nog niet genoeg van kan krijgen omdat er een erg grote replay-value inzit!




    Hoop echt dat de R8 in TDU2 komt, want ik vind dat echt een super auto.
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb het topic niet echt gelezen, maar ze zouden TDU 2 in de Noordelijke Amerikaanse staten moeten doen, lekker bergachtig met veel bochten, bovenin wat sneeuwen, meren en rivieren, en bossen, die helemaal prachtig zijn in de herfst (Fall Foliage ofzo iets) en hier en daar een leuke stad.

    [​IMG]
    Mooie setting toch? :)
     
  15. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker die AI moet echt verbeterd worden... Een keertje kwamen 2 gewone verkeers auto's tegen elkaar aan en stopten... Dat was op een brug dus ik kon er niet voorbij aangezien die 2 auto's dwars over de weg stonden.:mad: Komt er een Lambo aanrijden. Die knalt achterop mij terwijl hij allang had kunnen stoppen, en natuurlijk krijg ik de schuld en een half schildje. Die Lambo blijft mij duwen en zelf kon ik geen kant op want ik stond vast. Doordat die Lambo bleef duwen (echt zo debiel) kreeg ik een wanted level dat maar bleef oplopen.=(=( Bij 2 schildjes kwamen er juten aan en was ik gebust, ik had niet genoeg geld en ik was met en lange rit bezig. EN DAN IS HET MIJN T#RING SCHULD!?!?!:mad: /Mod iets minder met de tekstgrootte en 't taalgebruik aub

    R8 moet zeker komen, een prachtauto.:thumbs:

    Leuk idee, maar hoe kunnen ze ooit dat doen? De hele VS inclusief Canada? Dat lukt in geen 2 dicennium:9
     
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Niet de hele VS plus Canada, maar iets in de setting van het gebied van de Noordelijke staten van de VS of Canada, en dan gewoon een beperkt gebied zo groot als ze de game willen maken, maar in die sfeer en setting bedoel ik :)
     
  17. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, het zou misschien kunnen om één staat van de VS erin te stoppen. Maar ik kan me betere spelwerelden voorstellen. Zoals Bahrein bijvoorbeeld, kijk maar eens op Google Earth! Geweldig, die woestijnen._O_ Is qua grootte goed vergelijkbaar met Oahu.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop dat er dikke offroad terreinen in komen. En er dan met een Hummer doorheen raggen :cool: Alleen is het niet te hopen dat je benzine moet betalen 8)
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wel benzine betalen....:confused:Veel leuker.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ja maar dan ben je daar weer een fortuin aan kwijt. Zo'n H1 rijd 1 op 3 ofzo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina