1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    dus dit word de nieuwe supra, vet:):):)
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL_O_ Ik was er eerder mee maarja dat kon je ook niet weten.:) Erg vette auto ja, vooral die daklijn die recht schuin afloopt is erg gaaf!

    Hybride is enorm milieuvervuilend (nee, ik schrijf het niet fout) maar bij zo'n vet icoon als de Supra maakt dat ook niet uit. Zuiniger is het wel waardoor het waarschijnlijk een goed betaalbare 'Pacific Muscle' zal worden. Ik hoop dan ook dat in de accesoirehandel ook de bodykit van de conceptcar leverbaar zal worden.

    Over TDU2: Ze mogen ook de functie erin stoppen dat je foto's kan maken van je garage, net zoals in PGR3.:9 En dat er ook ongebruikelijke auto's in komen, zoals een verroeste Ford Transit met dieselmotor. Zoals deze, of deze.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  3. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Gast ga eens quoten zonder de fotos erbij. Zet er gewoon neer *Knip zoals IEDEREEN doet dat houdt het tenmisnte overzichtelijk
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ow, dat wist ik niet :) Tis idd een zeer vette auto. Hybride is niet enorm vervuilend, het is juist minder vervuilend omdat er niet alleen benzine wordt gebruikt. Tuurlijk maakt dat wel uit. Het milieu is veel belangrijker dan een sportwagen. Er wordt trouwens wel gezegd dat hij niet zoveel zuiniger is dan gewone auto's, omdat hij toch behoorlijk snel is, maar misschien dat ze dat nog veranderen voor de marktversie van deze auto.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die Supra is opzich wel mooi, maar de achterkant is zo lelijk als maar zijn kan.... :mad:
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Milieu maakt wel uit idd, maar a) dan moet je een waterstof/aardgas/biobrandstof/ethanol auto gaan rijden (maar dat is nog zeer schaars te tanken), geen hybride en b) dan koop je daar een gezinsauto voor, Ford Focus FlexiFuel, Saab 9-5 Biopower enz.:) Voor het milieu zijn sportwagens niet gemaakt, maar het kán wel getuige de Volkswagen Ecoracer.

    Nu weer ontopic
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hybride bij échte sportwagens, zie ik nog niet zo snel gebeuren. Want die Volkswagen Ecoracer (wat wel een toffe wagen is) vind ik niet echt een échte sportwagen met een topsnelheid van máár (:+) 230km/h, en 0-100 in 6,3 seconde.
     
  8. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook een concept, het soort klasse van een Elise. De Ecoracer heeft een 1.4 diesel met 160 PK.:) Het is een auto die er altd masterlijk uitziet, als coupé, roadster of speedster (!)._O_
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben nu sterk aan het twijfelen welke game ik zal kopen als ik crackdown heb uitgespeeld, TDU of Forza 2. Want ik vind het free roamen uit TDU gewoon vet. Maar het customizen is gewoon zo vet uit Forza 2! Als ze nou in TDU2 het customizen van Forza 2 nemen en de rest van TDU, dan nog een hoop extra auto's en dat je moet tanken, dan is dit echt een must must must have.
     
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt TDU nu toch gekocht?:) Goedzo. Want Forza heeft diezelfde problemen als het eerste deel en lijkt mij veel minder leuk dan TDU
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    TDU vind ik echt een topgame. Lekker free-roaming over een gigantisch nagemaakt eiland met de gaafste bolides en motors!
    Leuk dat je ook TDU hebt gekocht! Bevalt hij je een beetje?



    Iemand nog wat suggesties voor TDU2?


    Mijn dingen die ik wel in TDU2 wil zien:

    -Meer auto's en motors. En ook bepaalde merken en auto's zoals Porsche, BMW en de Audi R8.
    -Uiterlijke schade
    -Een dubbel zo grote speelwereld dan in TDU1
    -Offroad races, zoals in die geruchten.
    -Benzine


    Er zijn nog wel een paar dingen, maar deze lijken me wel het gaafste.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    en een nederlands gesproke navigatie-systeem
     
  13. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    + Voetgangers, instelbaar verkeer/politie, minder bugs en een betere A.I. en dan heb je een wereldgame!_O_
     
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    blijkbaar niet..
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Er moet echt betere AI komen van het verkeer! Die zuigt echt zo hard in TDU1! En misschien iets lichtere besturing voor als je wilt offroaden. SUV's dus! HUMMER! En een schademodel kan écht niet meer ontbreken.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  17. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer, Avond en ochtend

    Race je met je r8 begint het te sneeuwen . Slip je weg tegen een boom auto helemaal total loss kan je maar 10 km/u ofzo en wint een fiat panda 4x4 van je8)8)8)
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    je auto zou naast schade oplopen ook vies moeten kunnen worden. kan je na een offroad rit lekker even je bak in de was zetten :D
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, iets meer features tov TDU1 is iig niet weg, maar het moet natuurlijk niet teveel worden. Het lijkt wel of gamers steeds verwender worden!O-);)
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Duh! Eigenlijk zo de perfecte game gewoon alle genres in 1 game hebben. Gewoon GTA V en dan als activitie straatracen gewoon Midnight Club 4 erin doen en dan nog een dikke FPS/TPS activitie erbij en nog een activitie met vechten (DOA5). En ga zo maar door.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina