1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited: De grote dagboek thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 apr 2007.

  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal!

    BELANGRIJK: Gewone TDU zaken of vragen over het spel moeten in de gewone TDU thread, zaken over de XBW Elite club moeten in de clubthread (zie sig), zaken over TDU2 moeten in de TDU2 thread. Slechts de dagboek zaken mogen hier!:b:

    Deze thread is bedoeld om gewoon een beetje te praten over wat er in je garage staat, wat voor huizen je hebt, wat je voor rit je gaat maken, hoe je character er uit ziet, enzovoort, dat soort zaken over TDU. Aangezien dat soort gepraat irritant wordt gevonden in de TDU thread, heb ik deze thread speciaal voor dit soort onderwerpen aangemaakt. Dus laat het TDU 'dagboek' gepraat maar beginnen!:)
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Mijn character is een man en ik heb hem gewoon wat stekeltjes haar, een spijkerbroek, witte sneakers en een leuk "hawaii" shirt gegeven. XD

    Op deze route ben ik vaak te vinden.(de route ligt bij 5-B en 5-A en is aangegeven met geel) Ik vind het een leuke bergroute om lekker op te cruisen/racen, met erg veel bochten!

    http://img185.imageshack.us/my.php?image=tduroutexq2.png
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2007
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dat is idd een gave route die ik ook heel vaak berijd, maar dan ga ik nog veel verder door over dat zuidelijke deel van die wegen. Uitputtingslag!_O_

    Mijn character is die man met dat lange haar die je aan het begin kan kiezen. Zijn haarstijl heb ik hetzelfde gelaten, hij draagt een groen large *ecko unltd t-shirt, een low rise spijkerbroek van eveneens *ecko unltd, die standaard Ben Sherman zonnebril van hem, bruine korte autorijhandschoenen van Semporio, en rood met witte cruiser schoenen van Hcick. Ziet er wel gaaf uit!:thumbs:

    Ik heb nu als enige huis de Wainaeaianae Haven Of Peace, en in de garage staat (blij dat ik dit weer eens kwijt kan!:D) :

    Saleen S281 Exteme Coupe (Red Fire, grote 20 inch zevenspaaks wielen, rood/zwart interieur, level 3 getuned ofcourse, 18 KM op de klok)
    Lamborghini Gallardo Spyder (Arancio Borealis, donkergrijze vijf-dubbelspaaks wielen, oranje/zwart interieur, level 3 getuned, 135 KM op de klok)
    Chevrolet Corvette C6 Convertible (Victory Yellow, polished vijfspaaks wielen, zwart interieur, niet getuned, 45 KM op de klok)
    Mercedes CLK DTM AMG (Pewter, zes-dubbelspaaks wielen, zwart interieur, niet getuned ofcourse, 10 KM op de klok)
    Lotus Sport Exige S240R (Lotus Sport Black, vijfspaaks wielen, geel/zwart interieur, level 3 getuned, 30 KM op de klok)

    Fantastische auto's! Vrijdag zag ik in Top Gear een vergelijking van de Roush Mustang (415 PK) en de Mustang GT500 (450 PK). Nou ze moeten ook eens de Saleen S281 Extreme Coupe (550 PK) testen!\o/

    @ AntraXxX, waar heb je dat Hawaii shirt gekocht? :) :)
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die wagens wat je hebt zijn erg gaaf en sportief! Leuk dat je nu ook eens wat van je auto's tuned. :9

    Dat shirt is niet echt een Hawaii shirt, maar het is een oranje shirt met wat bloemen/tekst als opdruk. Zal straks wel eens kijken waar ik het vandaan heb gehaald.

    En daar bij die route in 5-B en 5-A, over het zuiden verder gaan is ook erg tof voooral omdat het met veel bochten is en het erg leuk is om daar te cruisen.
     
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, ik heb die Gallardo en Exige getuned omdat ze daar supersnel van worden en die Saleen is al een getunede Mustang, voor tuning voor de Corvette had ik ff geen geld en dat hoeft ook niet omdat ik die Corvette zie als mijn open cruise auto, de reden waarom ik ook niet voor een Z06 heb gekozen en die Mercedes kan niet getuned worden helaas.:)

    Mijn character heeft trouwens ook geen veranderingen aan zijn lichaam. :) :) Die van jou wel?

    Wat voor huis en auto's heb je nu eigenlijk? Omdat je waarschijnlijk nogwel iets van 70 auto's hebt en 15 huizen noem maar je favorieten.:9
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2007
  6. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Jullie zijn ook echt de enige die hierin posten

    /Mod Met alle respect, je hoeft hier niet te kijken/posten....
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm waarom zeg je dat nu al? Er zitten samen met deze post nog maar 7 posts in en ik heb hem een paar uur geleden gemaakt. :) :) Bovendien, wat maakt het uit wie er in post? Als anderen het leuk vinden om hun TDU dagboek shit kwijt te kunnen dan mag dat gerust. Voor andere TDU zaken moet je in de gewone TDU thread zijn.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  8. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vin het wel geinig om te lezen wat ze allemaal zitten te praten over tdu
     
  9. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ik ook aangezien ik het spel binnenkort ook krijg :).
     
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! Ik vind het ook leuk om te lezen wat anderen in TDU hebben en om het zelf te posten en dat wordt door bepaalde mensen in de TDU thread zeer irritant gevonden, vandaar dat ik deze thread gemaakt heb.
    :) :)


    Ik ga waarschijnlijk vanavond nog ff met mijn Saleen S281 Extreme Coupe naar de grote stad (Honolulu) cruisen.:) Ik ga dan vanaf mijn huis eerst over die lange rechte weg richting Mokuleia, dan richting het zuiden, dan over de Kelekole bergpas richting het westen en dan weer richting het zuiden, en eenmaal op de snelweg zet ik koers naar Honolulu. Leuke route!:thumbs:


    @ Doelie: Niet te voorbarig zijn want je zegt al na 5 posts in deze thread dat AntraXxX en ik de enigen zijn die hier posten.........:lol:
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  11. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu alle wagens/motoren, met uitzondering van enkele unlockabeles. Uiteraard zijn ze allemaal getuned tot level 3._O_

    Het liefst ga ik cruisen met een Augusta Tamburini over bochtige bergweggetjes.. geweldig gewoon!:thumbs:
     
  12. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Effe uit mn hoofd..

    Volkswagen GTR nogwat
    Mercedes CL500
    Mercedes CLK DTM AMG
    Nissan 350z
    Kawasaki Ninja ZX-10 ofzo?
    Ducati 999R
    Ducati weet alleen niet welke
    Agusta die van 30.000

    en ook nog een Aston Martin volgens mij. Zal morgen wel ff verder kijken.
     
  13. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t hoe kom je aan zoveel auto's???? Ik zou zoveel echt niet willen, omdat je dan met 95 procent nooit rijdt. 8) 8) En die Tamburini is idd geweldig, maar ik kan bij de motoren die nu in het spel zitten geeneen vinden die ik écht fantastisch vind. De Hayabusa moet er echt inkomen en NU!:mad: En dan met zo'n heerlijk zware brul zoals de FCR-900 in San Andreas...

    Leuke collectie hoor! :) :)



    Owja ik heb de Mercedes DTM weggedaan en een Jaguar XJ220 gekocht... Een zilvergrijze met rood/zwart interieur en op level 3 getuned! Echt een schitterend mooie auto, en wat mij betreft de moeder aller hypercars._O_

    En de Corvette Cabrio heb ik ook op level 3 getuned inmiddels. :9
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2007
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Ik heb ook zowat bijna alle auto's, maar degene die ik niet heb en waar ik toch nooit mee rijdt laat ik gewoon voor wat het is. Anders moet ik weer geld gaan sparen, kopen, tunen enzovoorts. Maar wel leuk als je ze zowat allemaal hebt, ookal rijdt je met 90% nooit. \o/




    De XJ220 is een gave wagen, maar ik vind hem niet echt de moeder der supercars, want ik vind het uiterlijk van de XJ220 erg onder de maat. :9
     
  15. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn char is een leuke aziatisch ogende dame.
    Ik heb alle auto's en motoren die te koop zijn.
    Het leukst om te doen vind ik the millionaire challenge.
    Je bent wel effe onderweg maar het is een mooie rit.
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel, hij rijdt fantastisch zeker op level 3, en ik vind het uiterlijk geweldig, lang en gestrekt, breed en plat, mooi en detailvol, monsterlijk goede auto._O_ Wat voor huizen heb jij nu eigenlijk?

    Ik vind de Millionairs Challenge niet leuk, teveel verkeer en politie, de Tour Of The Island is veel leuker omdat er ook geen verkeer is. Maar met de Millionairs Challenge verdien je wel gelijk ff een miljoen\o/\o/


    Ik ga zometeen ff een paar dagen op vakantie en ben woensdag weer terug!_0/
     
  17. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik ook wel relaxed vind is om zonder verkeer en politie rond te cruisen. Gewoon de 'vehicles-map' even hernoemen en je bent klaar.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Milionairs Challenge is opzich wel leuk omdat je in een keer 1 miljoen wint, maar omdat je met verkeer + een tijdslimiet rijdt vind ik hem wat minder leuk.

    @ xboxgangsta, hoe kan je dan zonder verkeer en politie cruisen/rijden?? Wat bedoel je met de 'vehicles-map' hernoemen?
     
  19. devmarc

    devmarc Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nissan skyline gtr44 met 310km op de teller
    En een alfa romeo weet niet meer welke met 251km op de teller.

    Ik had me vrienden laten spelen, 215,000 weg door politieboetes ;(
     
  20. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik had ook alles wat te koop is, inclusief die gratis wagens van de marktplaats. Was bijna klaar klaar met de achievements maar toen besloot m'n 360 ermee te kappen en raakte ik m'n savegames kwijt. Ik zat op 4,980 miles voor die "Eagle Eyed Driver" achievement. Achja...shit happens 8)

    Mijn kereltje droeg alleen maar casual shit en had altijd een zonnebrilletje op. De wagens waar ik zelf het meeste plezier van heb gehad zijn de Challenger RT en de Shelby GT500. Supercars en exotische sportwagens boeien me niet zo, ik vind classic american muscle veel mooier :D
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2007

Deel Deze Pagina