1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited: De grote dagboek thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 apr 2007.

  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep! En vooral in het matzwart is ie prachtig!_O_

    Ik heb nu ook een Lotus Elise (Solar Yellow, donkergrijze 8-dubbelspaaks wielen, niet getuned) erbij. Leuk karretje hoor!:)
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De Lotus Elise en de Lotus Exige zijn erg fijne wagens voor op het circuit en voor lekker te scheuren in de bergen!
     
  3. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik tune eigenlijk standaard al mijn auto's max, maar af en toe denk ik dat het beter zou zijn om de boel op orginele waarden te laten omdat je dan beter zou kunnen vergelijken met de echte auto.

    Wat vinden jullie daarvan? Tunen jullie de wagen of niet.
     
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk tune ik hem nooit omdat ie dan orgineel blijft en dan is het realistischer om hem te rijden ik tune alleen als het leuk is bij een bepaalde kar ofzo :+
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik tune mijn wagens meestal altijd op stage 3, maar soms vind ik het leuker om ze gewoon origineel te laten. :thumbs:
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier andersom ;) Ik laat mijn wagens meestal orgineel, maar soms vind ik het leuker om ze te tunen ;)


    En naar wat voor muziek luisteren jullie eigenlijk als jullie TDU spelen? Ik koppel meestal mijn mp3speler aan mijn 360 of aan mijn opklapbare speakertjes. Of ik zet de radio op mijn mobieltje aan:thumbs: Naar de spelradio luisteren doe ik maar heel soms en als ik daarnaar luister dan Layo & Bushawacka of No One Knows...:) Of ik luister alleen naar het motor en uitlaatgeluid en laat de muziek uit maar meestal doe ik muziek aan. het meest koppel ik mijn mp3speler aan de Xbox._O_


    Ze mogen trouwens ook wel als update net van die muziekwinkels uitbrengen net zoals in Saints Row... Maar dan moet er wel meer muziek in het spel komen. :) :)
     
  7. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    is er ergens een circuit in dit spel waar je kan racen? zoja waar ligt die?
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja er is een circuit in TDU. De Oahu Raceway ligt in I-7/I-8 op deze map:

    http://www.myfilehut.com/userfiles/20746/oahu_map.jpg

    Maar die is wel alleen toegankelijk als je de Champion rank hebt behaald. :)




    @ Porsche-fan, ik heb de ingame radio altijd uit. Vind het veel leuker om dat lekkere motorgeluid te horen brullen, maar afentoe luister ik ook gewoon muziek via mijn mobieltje.
     
  9. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Heet die xbw club gewoon : ''xbw club'' ?
    Als ik de naam precies weet join ik hem wel ff.

    PS: Ik heb laatst een vriend erop gelaten en die had niet door als je een nieuwe game zeg maar begint dat de oude weggaat:mad: :mad: :mad: ..... Dus ik werd heel boos want ik was al heel ver maar ik ben nu alweer bijna champion!!!:+ Maar wel veel geld en auto's kwijt en dat moet ik nu weer opnieuw bij elkaar krijgen:mad:
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  10. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    FTW:9 :+

    Maar goed dat is inderdaad genaaid.
     
  11. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    @ porsche-fan
    Ik doe muziek meestal op deze manier :
    Klik op de guide button dan select music dan mijn computer selekteren en dan de leukste nummers luisteren.
     
  12. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor muziek dan? Mp3 of radio? Mijn mobiel (Motorola W375) heeft wel een mp3speler maar heel weinig geheugen maar gelukkig heeft ie ook een radio.:D

    Lekkere vriend zeg!:mad: Overnieuw beginnen in TDU zou ik nooit willen. Voornaamste reden: Ik heb alle wegen al ontdekt.

    Ik doe ook meestal guide button en dan select music en met mijn mp3speler eraan gekoppeld kan ik lekker naar Jeckyll & Hyde luisteren.:thumbs:
     
  13. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dat aansluiten bij een club, zal me anders aanmelden bij de xbw club. Heb tot nu toe bijna alle singleplayer races gereden en ga straks beginnen aan het multiplayer deel.
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik zet tegenwoordig bij TDU het geluid uit en maak zelf motorgeluiden met mn mond. Mp3tje op de achtergrond van de pc en klaar is kees. Geluid in TDU is niet om aan te horen zo slecht.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  15. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan jouw mening.=(
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Whahahahah super gaaf dat je zelf motorgeluiden maakt, word je er op den duur niet moe van?? :9
    Ik vind het geluid in TDU aardig goed, het is vaak een genot om aan te horen! (Misschien is Forza Motorsport 2 meer iets voor jou, als je echt realistisch geluid wilt hebben, want TDU is een sim/arcaderacer)


    @ Porsche-fan, ik luister gewoon via de Mp3 muziek op mijn mobiel. Ik heb best wel wat opslagruimte gelukkig! ;)
     
  17. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 98 van de 100 ondekt en ik zat op 4600 miles....:mad:
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dan zat je op 98% van de wegen i.p.v 98 van de 100 wegen. :9 Maargoed is wel een super klote naai actie! :mad:
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit man dat is echt kut voor je...:): Ik leen mijn spellen sowieso niet uit nadat iemand die zich voordeed als een vriend gelijk een van mijn discs brak.:mad: (ik was toen nog 8 )

    Maargoed, ik heb nu als huis de Kokupaa Homestead in het midden-westen van het eiland en in de garage:

    Chevrolet SSR (Slingshot Yellow, chromen wielen, niet getuned)
    Wiesmann Roadster MF3 (Black, donkergrijze standaard wielen, beige/zwart interieur, niet getuned)
    Jaguar XK Coupe (White Onyx, 20 inch vijfspaaks wielen, beige interieur met donker hout, niet getuned)
    Saturn Sky (Silver Graphite, standaard vijfspaaks wielen, rood/zwart interieur, niet getuned)

    Ik wou bij het samenstellen een collectie met mooie bijzondere auto's, die je niet elke dag ziet.:) Voila, there you have. Vooral de SSR en de Wiesmann zijn goede voorbeelden daarvan. Fantastische auto's!:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De SSR ziet er eigenlijk maar wat standaard uit ook al zie je hem zeker niet elke dag. Maar hij maakt wel een super lekker brom geluid! :thumbs:
     

Deel Deze Pagina