1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]
    Met dank aan Rikkel, voor deze keurige startpost

    Informatie:

    Uitgever: Atari
    Ontwikkelaar: Eden Games
    Genre: Arcade/simulatie Racer
    Release: reeds verschenen

    Informatie:

    In de nieuwe Test Drive, genaamd Unlimited, in ontwikkeling bij Eden Games, zal de speler wederom achter het stuur van een aantal zeer vette en snelle exotische bolides kruipen. In totaal zo'n 125 gelicenseerde voertuigen (motoren en auto's) van bedrijven zoals; Lamborghini, Ducati, Aston Martin, Mercedes, Saleen, Shelby, en Jaguar. Het racen zal dit keer plaatsvinden op het eiland Oahu in Hawaï. Dit eiland heeft zulke diverse omgevingen met wel 1600kilometer aan wegdek, dat het perfect is voor een nieuwe Test Drive. Een race spel is tegenwoordig niet meer compleet zonder de optie om aanpassingen te maken. Test Drive zal dit dan ook niet ontbreken en de speler in staat stellen om elke auto aan te passen met onder andere nieuwe velgen en spoilers. Ook zullen alle functies van de auto werken, zoals de elektrische ramen, ruitenwissers en natuurlijk de toeter.

    Nadat je de auto van je dromen hebt gecreëerd kun je er logischerwijs een testritje mee maken door het prachtige Oahu eiland in de Amerikaanse eilandenstaat Hawaï. Uiteraard kun je er ook voor kiezen om mee te doen in de ontelbare on- en offline carrièremodi, competities en wedstrijden, waarmee je uiteindelijk je eigen garages en huizen kunt verdienen. Enkel de echte professionals krijgen deze persoonlijke garages of huizen om daarin hun verzameling in uit te stallen en aan te passen. Ook kun je auto's ruilen, verkopen, clubs kunnen maken en véél meer. Het meest spectaculaire is dat je nooit alleen racet. Als je het spel speelt en ingelogd bent op Xbox Live, zullen er altijd honderden andere gamers rondrijden op het virtuele eiland, die je kunt uitdagen of achtervolgen.

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1134/test-drive-unlimited/

    Nieuws items:

    Twee auto's gratis te downloaden
    Ford auto’s onthuld uit aankomende Test Drive Unlimited
    Bekijk screenshots van Ferrari’s uit Test Drive Unlimited
    Dikke stapel screenshots en video van Test Drive: Unlimited
    Bekijk snelle gameplay van Saleen in Test Drive Unlimited
    Bekijk shots en renders van Dodge in Test Drive Unlimited

    Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Het eiland:
    [​IMG]


    Filmpjes:

    De filmpjes zijn te vinden op de XBW Gamepage: klik

    Voorgaande delen:
     
  2. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    * Gaat ff uit verveling een Shelby GT500 kopen 8) Zag gister een docu op discovery over deze auto rond een uur of 5 snachts hadden ze het over een GT500 SUPER SNAKE ding heeft 700 PK ofzo. Google maar ff als je niks te doen hebt
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die Shelby geeft wel een relaxt muscle geluid!

    @ Porsche-fan, congratz dan maar met het behalen van die challenges! Ik heb Tantalus eerst met een stage 3 getunde Enzo gehaald, maar ik heb hem ook met een ongetunde Gallardo SE gehaald. ;)

    En die volkswagen W12 coupe haal je zo:

    Volkswagen W12 Coupe Complete all Time challenges with Golds.
    Volkswagen W12 Roadster Complete all Hitch-Hiker driving missions.

    Dus nog even doorgaan :9
     
  4. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    ECHT, waar blijft nou die volgende carpack, het is al cker dik een maand geleden dat de vorige uitgebracht werd, het duurt nu wel erg lang, ik hoop trouwens dat die pagani zonda cabrio en die diablo erin zitten.
     
  5. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    hij komt bijnaaa voor de pc, vet betrer
     
  6. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht altijd dat ik de auto's die ik niet gedownload heb nooit kon zien, maar toch zie ik de porche en de countach rijden :). Vreemd :p.

    Heb dit spel sinds 3 dagen, en echt..... geweldig \o/.

    Alleen wel jammer dat al;s je champion bent dat het allemaal ineens zo snel gaat. En ik bedoel niet de snelheden:).
     
  7. timbrouwer

    timbrouwer Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net voor het eerst ff live aangesloten.
    Werkt prima met een MemoryUnit. Heb de content kunnen downloaden en de launch carpack. Is wel relaxed, dat live. maar gauw ff gold abbo halen een een harddisk.
     
  8. Dioxic

    Dioxic Guest

    Nou heb ik begrepen dat je maar 7 andere auto's kunt zien racen op het hele eiland, maar dat kleine stukje wat ik in de demo had gespeeld was best groot. Zie je dan ook die 7 andere auto's langsrijden? lijkt me ontzettend saai anders.
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Zitten er een beetje mooie motoren int spel? Vriend van me zei dat er 3/4 merken in zaten, en geeneens Suzuki? :mad:
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Suzuki niet nee, wel Triumph, Kawasaki en nog ééntje..
    Ikzelf heb de game sinds 2 weekjes, en heb een enorme online race gewonnen. Ik kreeg iets van 400,000! Dus heb ik een Saleen Twin Turbo gekocht, en uit verveling die race rondom het eiland gedaan. 'T koste me 46 minuten. :eek:
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat is dan wel een erge lekkere online race!!

    En welke race rond het eiland heb je gedaan? Milionairs race of Tour of the island? Ik denk zelf tour of the island, want in 46 minuten haal je de milionairs race niet met een Saleen. :9



    Gisteren ben ik eens naar dat geheime eiland geweest met die boot, het zag er wel leuk uit en ik heb daar meteen een bookmark gemaakt.
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    wat is dat island tour eigenlijk? zie dat er een achievement voor is..
    staat die opdracht gewoon op de map of moet je die unlocke ofzo?
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat is inderdaad een race die gewoon op je map komt als je hem unlocked. Die race is ongeveer 185 km rond het eiland lang en je races hiermee ook tegen andere tegenstanders. Er is geen vehicle restriction. :)
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    in welke class moet je dan zitten? en krijg je dan een instant bericht of moet je die race echt zelf zoeken?
     
  15. vandalo

    vandalo Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook al een paar keer op dat eiland geweest.. maar hoe maak je een bookmark want het lukt me niet:confused:
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Yup, die heb ik dus gedaan. :)

    Jouw classe maakt niet uit, en je moet gewoon die race zelf zoeken. :)

    Wie zin heeft om eens lekker te cruisen of weet ik 't wat, voeg mij gerust toe.

    Op dat eiland zelf kun je geen bookmark maken. Wél kan je een bookmark maken als je op het normale eiland zelf zit, en dan bij die C logo, waar je doorheen moet. Daar kan je wel een bookmark maken. Eigenlijk overal, maar niet op dat ene geheime eilandje. Je gaat naar je GPS (Directional Pad -->) En dan kies je de optie: Bookmark. Dan klik je op die locatie waar dat logo zit, en dan vraagt het spel: Bookmark This Location? En je drukt dan op Yes. Ziezo, gebookmarkt!
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2007
  17. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    + Ducati en MV Agusta :cool:
     
  18. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    de fotos zijn (bij mij iig) een klein beetjeee blokkerig:)
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Deeltje 3 alweer!!\o/ Werd tijd, maar als ik zelf een nieuwe thread maak krijg ik echt pijnlijke vingers... Zooo lang.:{

    Heb nu ook de MILLIONAIRS CHALLENGE GEHAALD (_O__O__O_) het was echt fokking moeilijk maar het lukte toch.:) Hier een verslag:

    Vanochtend had ik eens zin om de Millionairs Challenge te doen.:) Omdat ik zelf geen A-Klasser had huurde ik er een vlakbij de Lexus dealer. Ik dacht dat de Mercedes SLR McLaren wel geschikt was, dus die huurde ik. Ik ging naar de Millionairs Challenge, en begon. Het begin ging perfect, paar keer achtervolgt met max. anderhalf schildje:{. Maar, toen ik voorbij het noordelijkste puntje van het eiland was, ging het mis:eek:. Ik werd weer achtervolgt, ik dacht "gewoon effe die h**ren kwijtraken"8) maar mijn heatlevel ging steeds omhoog en uiteindelijk werd ik door een 3 schildjes roadblock gebust.:mad: Kwaad zette ik mijn Xbox uit, en ging effe nadenken. Tenslotte probeerde ik het weer nog een keer, ditmaal met een gehuurde Ferrari Enzo. Dat ging veel beter_O_, aantal keer achtervolgt, maar in het zuiden van het eiland werd ik busted. Uit stress betaalde ik de boete, maar ik kon na het betalen gewoon verder racen!!:eek: Dat wist ik niet!:lol: Ik ging verder, nog een keer busted geweest, maar uiteindelijk kwam ik met 3 minuten over over de finish!\o/\o/\o/ Het was fantastisch.:emo:

    Van het geld ruilde ik mijn huis tegen een ander huis, de Puninoni Village met een 6 car garage, in het midden van het eiland, in Milliani.:) Al mijn auto's zijn nu:

    Alfa GT (Rosso Alfa, 18 inch spaakwielen, beige interieur)
    RUF Rt12 (Zilvergrijs, standaard Rt12 wielen, zwart/beige/groen interieur)
    RUF RGT (Speed Yellow, standaard RGT wielen, zwart/geel interieur)
    Shelby GT500 'Elanor' (Zilvergrijs/zwart, standaard wielen, zwart interieur)
    Lambo Gallardo SE (Zwart, standaard donkergrijs wielen, rood interieur)
    Koenigsegg CCR (Oranje, magnesium CCR wielen, oranje/blauw interieur)

    Allemaal niet getuned (ofcourse...:D)

    :):b:;)
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2007
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan echt wel op het geheime eiland een bookmark maken, ik heb het ook gedaan!:) Dat logo is trouwens een E, van Eden Games.:)

    P.S.: Weeeeer een dubbelpost, ik weet het... Maarja, toen ik dat bericht over de Millionairs Challenge maakte, had ik alles op TDU thread deel 3 nog niet gelezen.:{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina