1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol sind wanneer bestaat de audi touareq. ik ken wel de volkswagen touareq en de audi Q7. sorry voor het gemierenneuk8)
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wahahahah, wel goed opgelet! Idd de Volkswagen Touareq die ik bedoelde. :9

    Net maar weer eens gecruised met mijn Kawasaki Ninja Zx-10R (ik doe niks anders :D), en had een leuke route uitgestippeld:

    Vanaf dat Waina Heaven of Peace huis naar de Mclaren dealer in het noorden gereden.
    Toen vanaf daar naar de Pagani Dealer in het oosten gereden, en vanaf daar weer naar de Oahu Raceway in het zuiden.
    Toen daar wat geraced met de ZX-10R, en vanaf daar uit naar de Cadillac dealer in het westen gereden.
    En toen vanaf daar weer naar het Waina Heaven of Peace huis terug gereden.

    Leuke route met leuke afwisseling in landschap etc. En heerlijke stukken om helemaal los te gaan!
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Dat is inderdaad een mooie rit om te maken, ga je echt het hele eiland rond!
    Zelf rijd ik niet zovaak meer met motoren, helemaal niet nu ik vaak aan het touren ben met auto's. Cockpitview, lekker cruisen in de 5e of 6e versnelling, lekker achter een auto rijden, terug naar motorkapview en 2 versnellingen terug en inhalen! En dan weer netjes meerijden met het verkeer. Vooral bij de F40 is dat geweldig met een soort metalen sound.

    Er zijn maar een paar auto's die echt een geweldige sound hebben, Murcielago is er 1, de F40 ook. Lust om mee te rijden.

    Ik vroeg me trouwens wel af met het rijden met een stuurtje. Je zult dus bij zelf schakelen altijd beide handen aan het stuur moeten houden. :{
    Ik rij vaak dan liever een beetje losjes met 1 hand, en de andere aan een pook. Echt heel jammer dat die er niet bijzit. Of valt het allemaal mee?
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik sluit me aan bij je keuze voor de F40, wat een gruwlijke bak is dat :D
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja is echt geweldig!

    Iemand enig idee waar je gemakkelijk de tosnelheid van een auto kunt testen? Ik kom vaak niet verder dan 380km/h terwijl de auto veel sneller moet kunnen. :{
    Vaak komt er net weer wat verkeer tussendoor, of zit er weer een heuvel in de snelweg. :'-(
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    '84 Audi quattro Coupe!!:9 Masterlijke bak!:thumbs:

    En daar zeg je een auto die ik momenteel het állerliefst in TDU wil zien: BMW M5!! De nieuwe!_O_ Heb het geluid diverse keren gehoord op een opname, en wát een supersnerp!:thumbs: Die mogen ze van mij wel helemaal namaken.:)

    Haha nee joh, die Veyron is allang alweer sloom.:{ De Veyron wordt ingehaald door deze auto's:

    Koenigsegg CCX (415 KM/H, 900 PK op biobrandstof:p)
    Barabus TKR (1005 PK, top boven de 420)
    9ff 997 911 (rare naam idd, maar dat is de allersnelste getunede Porsche 911: 1050 PK!:eek:)
    Melling Hellcat (1200 PK!!!:D)
    McLaren F1 LM (680 PK, maar top boven de 400!:p)
    Saleen S7 met performance upgrade: 1000 PK precies:)

    Haha lol, dan mogen ze van mij beter VRACHTWAGENS erin stoppen, dat zijn pas echte cruisers!:) De Daf XF zou ik dan fantastisch vinden, of de Scania R 490, of de Iveco Stralis.:9


    Ik zou ook wel de Isuzu Rodeo erin willen, prachtige pickup, en mooi in blauw met 2 witte strepen!:b:

    Audi Q7 zuigt, ziet er uit als een opgeblazen trol...:mad:

    Da's een prachtige route!:) Hoeveel KM heb je inmiddels op de klok van die Kawasaki, en is ie getuned?:)

    Dat valt zeker mee, het is echt geen gemis, omdat de racestuur-ervaring van zichzelf al subliem is, en het gaat best met die flippers, gewoon zo vroeg mogelijk in z'n zes doen en cruisen maar.:9 Ik hou er ook van om lekker losjes met een hand aan het stuur te rijden, en de andere hand op een armsteun ofzo.:thumbs:

    Ik vind trouwens, dat als er een auto is in TDU die een mooie sound heeft, dan is het wel de RUF Rt12, maar ook de Alfa GT, Saleen S281 Extreme, TVR Sagaris, Ferrari F430 en Mercedes CLK55 klinken prachtig._O_

    Maar de RUF Rt12 blijft het grootste genot om naar te luisteren, de echte Porsche 911 sound, prachtig gerasp met een mechanische grom erdoorheen, precies zoals de Porsche 911 Turbo (997) in het echt klinkt!:thumbs:

    Een zeer goede plek daarvoor is de snelweg die van de Dodge dealer naar de grote stad loopt, of de snelweg die van het stadium naar het westen loopt, of op die lange weg boven het vliegveld in het meest westerste puntje, in de Island Tour.:) Of je kunt draften he, voor minder luchtweerstand.:)
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2007
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb nu ongeveer 1250km staan op de teller van de Kawasaki ZX-10R. Ik heb hem op stage 3 getuned, maar voor iemand die niet van tunen houd (zoals jij :9) is hij ongetuned een leuke motor met ene geweldig geluid.
     
  8. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het zeker, maar alles wat Japans is is er toch om te tunen.:9

    Twijfel welke motor ik het best vind klinken, de Kawasaki Ninja klinkt het mooist, de MV Agusta Tamburini het luidst. Ik denk toch maar de MV Agusta.:)

    Enne, bij de Ducati Monster S4R, het lijkt of ie laag in de toeren een enorme ruft laat, valt jou dat ook op?:)
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    MV Agusta Tamburini is wel het luidst ja. Maar de ZX-10R klinkt het mooist, vooral als hij toeren begint te maken en naar het einde van een versnelling rijdt!!! Tamburini, vind ik er maar wat raar uitzien van achteren, met die 4 uitlaatpijpen. :9


    Van dat ruften met die Ducati is me niet echt opgevallen, zal zeker zijn omdat ik er (bijna) nooit mee rijdt. Morgen zal ik er eens op letten!


    En alles wat japans is is er inderdaad voor het grootste gedeelte om te tunen, dus ik zou de ZX-10R gewoon even stage 3 tunen. Hij gaat echt als een tierelier!!! :D
     
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    Die 4 uitlaatpijpen zijn juist mooi.:) Kwestie van smaak natuurlijk, maar ik vind het een waanzinnig mooi stylingdetail._O_ Die MV Agusta Tamburini ziet er iets te blingbling uit met die gouden wielen, maar je kan hem in real life krijgen als:

    MV Agusta F4 Brutale 910S ('naakte' versie, zonder de stroomlijnkappen, 136 PK)
    MV Agusta F4-1000S (standaard versie, zonder blingbling, 162 PK)
    MV Agusta F4-1000S 1+1 (hetzelfde als de S, maar met tweede zitplaats)
    MV Agusta F4-1000 Mamba (versie met veel blingbling, gouden wielen en carbon, ook 162 PK)
    MV Agusta F4 Ago (speciale uitvoering, zonder blingbling, wat mij betreft de beste, ook 162 PK)
    MV Agusta F4 Tamburini (ziet er hetzelfde uit als de Mamba, echter gelimiteerd en met 174 PK)

    Ik vind dat blingbling niet mooi, dus ik wil wel de Ago in TDU.:p

    P.S.: Ik heb natuurlijk nog steeds de Wainaeaianae Haven Of Peace (kán je die wel wegdoen?:b:) , maar in de garage staat nu:

    Chrysler 300C SRT-8 (Zwart, 20 inch SRT-8 wielen, zwart interieur)
    Lambo Gallardo SE (Metallic zwart d.m.v. Custom Paintshop, vijfspaaks donkergrijze wielen, rood/zwart interieur)
    Ford Mustang GT (Zwart, 17 inch Premium wielen, rood/zwart interieur)

    Allemaal niet getuned, fantastische karretjes!:9 Die Gallardo, ik wou eigenlijk een Aston DB9, maar die vond ik toch niet goed genoeg rijden, dus kocht ik die Gallardo, en bij de Custom Paintshop heb ik Metallic zwart gedaan, en de Highlight Color ook, zodat je geen verschil meer ziet met de standaard zwarte achterklep.:) Dus het lijkt nu echt een standaard Gallardo (vind ik mooier), en ís het feitelijk ook, want die SE in het spel is van vóór de facelift, en na de facelift is de SE de gewone Gallardo geworden._O_

    :)
     
  11. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat jullie het allemaal nog steeds opbrengen om deze game nog zoveel te spelen :p.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Leuke auto's zijn dat Porsche-fan! Dat je hem zwart hebt gemaakt is wel het mooiste ja omdat dan de gehele auto een kleur heeft. Zelf heb ik hem gewoon oranje gepakt wat je bij de dealer kon kiezen. Vind die zwarte achterkant toch op de ene manier wel leuk! :9


    @ M Leonhart, hmm ik blijf hem vaak spelen omdat er gewoon té veel te doen blijft. De vrijheid is intens en met de geweldige auto's en motors blijf ik nog lang met plezier cruisen en racen.
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Mwah, vervelen doet het niet echt. Verkeerssituaties zijn vaak wel weer wat anders. Soms heb je zin om hard te rijden, soms om te cruisen of je pakt eens het circuit om tegen anderen te rijden of om met anderen te rijden.

    Al speel ik het wel minder nu ik bijna alle achievements heb.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Soms is het verkeer afentoe wel klote ja. Zou soms wel eens leuk zijn om het verkeer "uit" te zetten in een menu ofzo. :9

    Maar het verkeer hoort er eigenlijk gewoon bij, dus ik stoor me er niet super erg aan. Dan maar ff afremmen als ik niet goed tussen het verkeer kom.
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    kun je die uitzetten :p wist ik niet. Maar van verkeer heb je wel last, maar je kan altijd rechts voorbij. Dus ik rijd meestal op een normale weg gewoon uiterst rechts op de weg, dan is alles makkelijk te doen en hoef je nooit in te houden. Allen wel opletten bij afslagen als mensen zomaar afdraaien _O_
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met AntraXxX, S1nn3rz en RVDV eens. Er blijft enorm veel te doen in deze game, en het cruisen wordt nooit saai.:thumbs: Ik weet zeker dat deze game over 10 jaar een instant classic is.:emo:

    Thanks.:) Oranje is ie ook mooi, maar qua de fabriekskleuren vind ik geel dan nog steeds het mooist.:) En trouwens, in de Lambo dealer in het zuidoosten, daar staat naast de SE een zwarte Gallardo, enne, dat is een gewone Gallardo, want daar kan je ook niet naartoe, want ooit is de gewone Gallardo een gelimiteerde download geweest, dus nu niet meer downloadbaar.:'-(

    Uit hoeft het van mij niet, als het in sómmige gevallen maar slimmer is, als downloadbare update ofzo.:) In de meeste gevallen vind ik het heel intelligent, heerlijk om netjes tussen het verkeer te rijden.:b:

    Wat is jullie rijstijl eigenlijk? Scheuren jullie volgas door de straten, of gedragen jullie je heel netjes, voorrang geven, aan de snelheid houden enz.:)

    Ik rijd best wel netjes, ik stop altijd voor rode of oranje stoplichten, ik geef verkeer voorrang, áls ik inhaal doe ik dat nooit voor heuvels of bochten, alleen op rechte stukken en heel voorzichtig, ik kijk dan ook of er tegenliggers aankomen.O-) Ik rijd wel meestal iets te hard, ik de stad meestal tussen de 60 KM/H en 80 KM/H, op buitenwegen meestal iets boven de 100 KM/H, op snelwegen meestal 150 KM/H, maar als er veel verkeer is rijd ik natuurlijk iets langzamer.:)
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik geef zowat nooit voorrang! :9 Ook voor stoplichten stop ik nooit. Meestel scheur ik over de straten en over de snelwegen, vooral omdat mijn ZX-10R en Gallardo SE zo'n mooi geluid maken als ze optrekken.

    Maar als ik in een langzamere wagen rijdt zoals een Audi S4 Cabriolet, rijdt ik meestel wel ongeveer 100/150 ofzo, omdat zijn topspeed misschien maar 250km/h is. Op snelwegen ga ik altijd voor topspeed.
     
  18. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe in de demo vaak met de zx-10 R laag in zijn 3 rijden rond de 70/80 en dan op een recht stuk terug in zijn 2 volgas (heerlijk geluid) tot de 160 ong (miles) en dan rustig snelheid minderen en lekker verder cruisen wat inhalen beetje rondkijken enzo.
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha lol, ieder zijn eigen rijstijl natuurlijk!:)

    Ik heb mijn rijstijl nóg wat aangescherpt, nu houd ik me altijd aan de snelheid!:b: Hawaii behoort tot Amerika, en op elke snelweg in Amerika mag je maar 60 MP/H, wat hetzelfde is als 100 KM/H.:mad: Wat wel leuk is, is dat je overal in Amerika niet hoeft rechts te houden, linksplakken is geen probleem, en je mag ook lekker rechts inhalen. In TDU hou ik me precies aan die verkeersregels.:thumbs:


    @ Triple X, aha, dus jij hebt de demo. Het schijnt toch, dat de auto's in de demo bagger rijden, veel minder goed dan in de volle versie?:)

    Als ik met motoren rijd, dan wordt het een ander verhaal natuurlijk, dan kan ik me gewoon niet inhouden!!:emo:



    Ik heb nu ook de Chrysler 300C geruild voor een zwarte Cadillac CTS-V met zwart interieur.:) In het begin vond ik dat een ^^^^^^auto, maar nu vind ik hem heel lekker! Schitterend geluid, en als je niet alles uit hem haalt valt dat onderstuur hartstikke mee.:thumbs: Ik heb vandaag ook met mijn Mustang en Cadillac naar Oahu Raceway gerden, zodadelijk ga ik dat met de Gallardo doen.:9


    Oja, en over mijn rijstijl, ik schakel niet op het maximale toerental over, ik schakel vroeg en soms dan laat ik het geluid lekker horen.:)
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ga altijd plankgas8) 8) 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina