1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    hij is/wat 30 euro @ play-asia.com...
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  3. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    ey bedankt he jongens, ik koop m denk ik op de xbazar shizzle
     
  5. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Deze game wil ik echt nog eens voor een mooi prijsje halen. Lijkt me toch wel geweldig lekker rond te cruisen en online mensen uit te dagen :)
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    zoals je al kan zien, kijk is op play-asia.com(de link die antraXxX gaf)
    de xbazar is natuurlijk ook een hele goede optie daar heb ik mijne zelf ook vandaan
     
  7. cOen..

    cOen.. Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    lamborghini was niet blij met de kwaliteit van de Murcielago Roadster en de op het plaatje afgebeelde Diablo Gt. deze zijn dus wel in het spel. maar niet te koop. ze komen later in het download pack.
     
  8. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Haal je TDU bij de bartsmit, daar kost hij maar 30 euro !
     
  9. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, zeker vet als er een 2de deel komt. Ik vind TDu zo'n vette game. En dat off-road gebeuren lijkt mij ook wel vet. Hopelijk doen ze er Hummers in en Ford, die hebben van de vette tereinwagens. En de Spyker D12 Peking-to-Paris.
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    in dit deel kan je ook aardig offroaden hoor:D lekker met je enzo de bosjes in
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat is een erg goede prijs, ook omdat hij hier nieuw is en bij de x-bazar vaak 2ehands. ;)




    Ik vind het ook leuk om gewoon met een wagen door de bergen te rijden in het gras tussen de bomen door. :9
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    is er al iemand hier die alle wegentjes heeft ontdekt?(en dus ook die achievement) heeft uberhoud iemand die achievement al gehaald?
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja ik heb hem onderandere al een tijdje gehaald. ;) Was wel een klus maar ik heb het systematisch aangepakt:

    Eerst die ene map van TDU uitgeprint en toen gewoon per gebied (I-3, B-8 etc.) aangekruist in welk gebied ik al alle wegen had bereden. De gebieden waar ik nog wegen moest berijden, ging ik toen gewoon stuk voor stuk af. Het was wel een klus maar het was het waard vond ik. :9
     
  14. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de nieuwe carpack snel komt. Ik hoop dat de SLR Mclaren roadster erin komt of de 722, Diablo, Pagani Roadster. Is er eigenlijk al wat nieuws van volgens mij niet. Atari zal er wel weer heel lang mee gaan wachten, omdat de laatste carpack met de lexus auto's gratis was. Maar we zien het wel.
     
  15. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu op 55 procent volgens mij.:D Maar met cruisen kan je ook procenten behalen!

    Weet ik. Het is ook eigenlijk geen baai, maar gewoon een grote haven die perfect voor grote schepen is vormgegeven.:+

    Niet die D12!!=(=(=(=(=(=( Afgrijselijke auto! Is eigenlijk gewoon een uitgerekte C12.:'-(

    Nee, de Range Rover Sport en de Porsche Cayenne zou ik veel liever hebben.

    Ik niet, omdat dat gewoon niet leuk offroaden is. Ik ben in real life regelmatig aan het mountainbiken en soms rijd ik in het bos mee met een 4x4, dus zoiets als uitgebreide bosweggetjes zou ik graag zien in TDU2._O_

    Yep ik, het was wel een uitputtingsslag maar blij dat het toch gelukt is. :) :)

    Pagani Roadster zal niet meer komen helaas omdat hij vroeger gelimiteerd gownloadbaar was.:'-( Maar van mij mogen ze ook wel met een volwaardig carpack komen.:thumbs: En die verassing! WAAR BLIJFT IE:mad:=(

    Misschien waren de eerste geruchten over TDU2 wel die verassing...:x Hoop het niet want ik zit echt te wachten op een update!

    Is die Saturn Curve al downloadbaar?:{
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik denk ook dat die verrasing die geruchten over TDU2 waren. Wel erg super natuurlijk, maar nieuwe carpacks zouden ook fantastisch zijn. ;)
     
  17. rocoma

    rocoma slow and ugly

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit op 93% en moet nog 3 achievments ontlocken namelijk

    multiplayer vic. level3
    custum challenge victories
    club race victories

    zal nog wel even duren ook want ik doe niet zo veel online (ben niet zo goed)
     
  18. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook alle offline evenementen gehaald, maar de online spellen boeien mij niet zo.
    Ook omdat ik al gauw doorhad dat de meeste mensen het niet kunnen laten om gigantisch vals te spelen.

    Wordt er een mooie route uitgezet, rijden ze via het struikgewas om zoveel mogelijk af te snijden.
    Dan is voor mij de lol er af.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jammer dat er word valsgespeeld. ;)

    Bij de TDU versie voor de pc word online ook super gecheated.

    Je kunt door een bestand genaamd "Traffic" (dus gewoon het verkeer van het spel) te veranderen, zonder verkeer spelen. Zo worden bijvoorbeeld toptijden gereden bij de Milionairs race waarbij het verkeer er gewoon bij hoort. :mad:
     
  20. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zowiezo gewoon kansloos als iemand gaat cheaten, dan kan je het spel gewoon niet uitspelen zonder cheats. TDu is een spel wat je gewoon eerlijk moet uitspelen, want in mijn oog is er niks aan als je gaat cheaten, alleen dat je op een ONEERLIJKE manier beter ben dan de ander die geen cheats gebruikt. Ik heb het spel 100% uitgepeeld en 1000 gamerscore zonder te cheaten.

    beetje OF topic, maar bij Gears of War gebruiken speler de shotgun of een andere wapen als chainsaw, waarbij je nadat je gechainsawt bent een paar seconden wacht en dan val je uitelkaar en ben je dood. Ook dat is erg kansloos.

    nu weer ott
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina