1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij play koop je gewoon de pal versie, geen verschil met die hier bij Bart Smit ligt.
    Alleen omdat het uit de Uk komt kan het soms twee weken duren eer hij bij je in de bus ligt.
    Dan zou ik hem eerder voor 30 bij BART halen en hem gelijk mee naar huis nemen.

    Ik heb TD al vanaf de launch datum en hij verveelt nog steeds niet.
    Wat mij betreft mag er zo snel mogelijk een tweede deel uitkomen.
    Nieuw Zeeland klinkt dan inderdaad goed.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Mij verveelt TDU ook nog steeds niet, ookal heb ik hem een half jaar.

    Hier bij de Bart Smit ligt hij ook voor €30. Maar ik had hem ook voor €30 hier op de xbazar kunnen krijgen. :thumbs:
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb TDU een maand na de releasedatum gehaald (dus ik heb hem al 8 maanden) en hij verveelt echt niet, sterker nog, ik speel TDU verreweg het meest van al mijn games terwijl ik TDU al het langst heb!_O_ TDU is een meesterlijk spel gewoon en ik kan echt niet wachten tot TDU2 uitkomt.

    Taiwan is ook wel een goed idee lijkt mij, een mooi eiland dat groter is dan Oahu maar toch van een iets realistischer formaat dan Nieuw-Zeeland.:) Maar als Nieuw-Zeeland mogelijk zou zijn, JA GRAAG!

    Ik heb TDU trouwens gehaald voor 60 euro bij Next Level in Hilversum.:)
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het boeiende van TDU is gewoon dat er altijd zoveel te doen blijft, ookal heb je alle races en challenges al gedaan! Bij bijvoorbeeld een shooter, speel je al zowieso geen free-roam (op uitzonderingen nagelaten zoals Saints Row, GTA), en speel je vaak via een vast patroon (zoals bij GOW en R6:V), want je zult toch je tegenstanders moeten killen om verder te kunnen met de game.

    Bij TDU kun je gewoon doen en laten wat je wilt, met 125+ prachtige voertuigen en een inmens groot speelgebied! :D

    Ik heb TDU niet het langste van al mijn spellen (Eerst NFS:MW, toen -> NFS:C ->COD3 ->GOW ->TDU en als laatste -> MotoGP '06) maar het is toch altijd weer het spel dat in mijn 360 verdwijnt met alle plezier om gespeeld te worden. :thumbs:

    Van mij mag TDU2 zo snel mogelijk komen, maar tot die tijd vermaak ik me nog volop met TDU1 (en natuurlijk ook andere toptitels zoals Forza Motorsport 2, Coling Mcrae Dirt, Assasins Creed, BIA:HH, GTA:IV, Halo 3 en nog wel een paar games). :D
     
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dan je percentageverdeling van je 360 games?:) Mijne:

    TDU: 60%
    Saints Row: 30%
    Worms HD: 5%
    PGR3: 3%
    Burnout Revenge: 2%
    Hexic HD: 0%

    Ik kocht eerst TDU, daarna volgden op dezelfde dag PGR3, Burnout Revenge en een harde schijf waar Hexic HD op stond, daarna volgde NFS Carbon CE, daarna downloade ik Worms HD en als laatst ruilde ik Carbon tegen Saints Row.:thumbs:
     
  6. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien of er nog een grotere snelweg in TDU zit dan een vijfbaans snelweg?
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    TDU: 75%
    R6:V: 15%
    COD3: 5% (speel ik soms via split-screen tegen mijn broertje)
    MotoGP '06: 5%
    NFSMW: 0%
    NFSC: 0%
    GOW: 0%



    @dave123, volgens mij is er geen grotere snelweg in TDU dan een vijfbaans snelweg. (Wat al een erg grote snelweg is!)

    Hier zie je wel een aantal grote snelwegen:

    [​IMG]
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ze zijn wel altijd best illigaal bezig... ze hadden spellen meestal al ver voor de releas datum in de schappen liggen... ik heb mijn 360 daar ook één hele dag voor de officele releas gekocht, wat ook op puur geluk was. ik kwam vragen of het nog nut had om een 360 te pre orderen voor de dag daarna. zei ie: jah ik heb dr nu nog wel 1 voro je liggen, de laatste.

    maar nu weer OT:

    k stoor me nog steeds erg aan het overig verkeer.
    gister reed ik met een vriend over zo'n profinciale weg en we deden min of meer ff een drag race (3 baans weg) ik zie zo'n auto op de middelste baan reiden, dus ik ga naar de rechter baan, slaat die $%@$#% spontaan af.
    en ook floog er 1 spontaan(4 baans weg) van baan 1 naar baan 4 was wel komisch. wat ik dan wel weer realistisch vind is dat ze echt min of meer een eigen leven leiden. je ziet ze met enige regelmaat tegen elkaar botsen ja

    nog vraagtje; waar is idd een lekkere (snel)weg waar je flink door kan karren?
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ NFL_Dolphins:

    Dit is wel een lekker stuk (snel)weg waar je lekker kunt raggen!:

    Op deze map: http://www.highwaydevil.com/GoT/TDUMAP.jpg

    En dan dat rechte stuk bij D-4, D-3 en C-3.

    Ook het stuk snelweg dat begint bij H-9 en verder loopt naar I-9, I-10 en I-11 is ook een goed stuk om door te raggen.
     
  10. rocoma

    rocoma slow and ugly

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Straks even puntjes halen in de winkel :cool:
     
  12. rocoma

    rocoma slow and ugly

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    jippiejahoooo

    download is gestart
    perfect moment, ik een "verplicht" ATV week mijn dochter moet nog tot
    woensdag naar school en de vrouw centjes verdienen
    genoeg tijd om eens rustig wat autootjes te testen
     
  13. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Cool, nieuwe auto's. Heb zelf het spel nog niet zolang, geruild via xbazar. Maar ik had eigenlijk een beetje twijfels over TDU, maar hij is veel toffer dan ik had verwacht. Speel nu ook vrij regelmatig. Ben absoluut nog in de beginner fase, heb ook nog maar een paar auto's. Ik weet nu wel dat een eventuele deel 2 wel op mijn verlanglijstje zou staan.
     
  15. rocoma

    rocoma slow and ugly

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    auto's verplaatsen

    weet iemand of het mogenlijk is om auto's van de ene naar de andere
    garage te verplaatsen
    bv alle ferraries in een garage
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    en van je dubble post ook niet:+ maar dat klopt echt totaal niet nee:9
    ik kom daar op zo'n 499% uit, je hebt nog veel te leren jochie
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zodra ik ben opgedroogd even snel m'n punten verzilveren en dan downloaden. De auto kun je hier nooit kwijt dus heb de fiets maar gepakt, heb er nog spijt van :+ Hoop dat die auto's 't waard zijn :cool:
     
  19. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    New Test Drive Unlimited Xbox 360 Cars Available:

    :)
     
  20. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn onderverdeling is op dit moment
    (laatste twee weken)

    TDU 65%
    Rainbow Six: Vegas: 15% (co-op offline)
    Zuma: 20% (samen met mijn vriendin)

    Alleen zonet had ik mijn eerste vastloper in TDU (heb hem ook nog maar een paar weken). Ik heb een massarati gekocht en ging naar de masarati race, maar toen ik er was en even naar boven reed om van het uitzicht te genieten liep hij vast..

    jammer, maar gelukkig saved hij vrij vaak!

    ik ga (nu sneller omdat tdu zo gaaf is) binnenkort gold kopen, zodat ik ook online mee kan doen. de verhalen hier maken het alleen maar dat ik t meer ga spelen.

    heb nog wel een vraag: heb tot nog toe drie shop's waar je kunt tunen, zijn er nog meer? want mijn massarati en jaguar kan ik nog niet tunen...

    verder vraag waar de (heb al wat bladen doorgelezen, maar kom er niet achter waar en hoe precies) race is dat je gemakkelijk 75.000 euro (door topsnelheid te behalen?) kunt verdienen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina