1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Opzich moet je wel betalen, maar voor een Gold Abonoment. :9 Maar je hoeft hiervoor geen extra geld te betalen, netzoals dat bij geen een enkele Xbox game is. ;)



    Is er uberhaupt al iets nieuws bekend over TDU2?? :D :D :D (Of alleen nog die gruwelijke speculaties? \o/ )
     
  2. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ownee?, en Phantasy Star Online Universe of Final Fantasy dan ;) ?
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  3. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk welke kocht ik daar ook al weer???
    Volgens mij kocht ik die TVR daar.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Ok die dan wel.. :9 O-)
     
  5. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    @AntraXxX - heb jij een Live gamertag?? Ik wil je wel toevoegen;)

    Vanavond ff alle auto's downloaden. Heb al 1 pakket moet er dus nog 3 kosten 1050 ms puntjes. Is zeker het geld waard vind ik.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @Buddha, nope nog niet. Maar deze week heb ik XBL werkende. :)
    Mijn gamertag zal dan waarschijnlijk gewoon AntraXxX worden. :9
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond nog ff die carpack gedownload, WOW wat een auto's! Echt beste carpack tot nu toe!_O_:thumbs:\o/ Ik denk dat je die Cadillac Cien heel veel online gaat terugzien, evenals de TVR T440R die A-klasse prestaties biedt voor het geld van een C-klasser, evenals een bruut geluid._O_ Die Ferrari Stradale en de Lambo Murcie Roadster zijn ook geweldig, alleen jammer dat de Ferrari een onrealistisch geluid heeft en de Lambo er een beetje vreemd uitziet, dat hebben ze niet zo goed nagemaakt!=( De RUF is erg mooi maar rijdt niet geweldig, de Dino is een leuke betaalbare klassieker en tot slot de Saturn Curve, erg mooie auto niet erg snel maar leuk voor in je garage.:thumbs:

    Al met al zeker het beste carpack tot nu toe.

    Ik zal voor de komende tijd geen geld hebben voor Gold, de afgelopen tijd heb ik geld besteed aan een 1gig mp3speler en een mobieltje, en ik vind TDU offline leuk genoeg en ik denk dat ik het online niet erg leuk zal vinden.:{ Ik bewaar liever geld voor TDU2, GTAIV, FM2 en CMD.


    /edit: Kut 666ste bericht... Ben niet bijgelovig maar toch een lollig getal. :)
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    woohoo, net Island Tour gehaald. Ben daar best trots op, 48 min lopen racen en uiteindelijk scheelde het maar iets van 15 seconden tussen mij en de koenigsegg. Was misschien alleen wat slimmer geweest (waarschijnlijk wel minder spannend) als ik ook een koenigs of enzo had gehad en niet de race was begonnen met de F430. :+
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wahahah is wel erg lekker close ja! Als je in de laatste bocht een fout maakt waardoor je uiteindelijk verliest na dik 3 kwartier kun je je 360 wel uit het raam gooien van woede! :D

    Idd wat slimmer geweest om met een A-class auto de race te rijden maar met een B-Class auto (of een C-class auto (TVR Sagaris of TVR T440R)) is het wel veel leuker omdat het zo meer een uitdaging is! :9

    Hoever ben je in de game ongeveer Nemesis?
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    hehe ja vooral de laatste 10 km waren erg spannend want hij zat constant op mijn bumper. Maar dan zo winnen is een stuk toffer dan een heel eind voor liggen.

    Idd is het een stuk leuker met een wat ondergeschikte auto. Maar goed, tegen de AI kom je er nog wel mee weg, tegen andere speler was dit nooit gelukt natuurlijk.

    Ben nog niet zo ver, zit pas op iets van 20%. Heb eigenlijk net, na de Island tour de Single player vic. lvl 3 (Win the Gold cup in 20 Single Player challenges) gehaald. Mijn snelste auto is ook de F340 :)
     
  11. snarfjuh

    snarfjuh Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ook de laatste carpack gedownload.
    Heb TDU maar weer eens onder een dikke laag stof vandaan gehaald en net een paar uur gespeeld.

    Je zou bijna vergeten wat een mooi spel het is *)
    Ik heb nu vierkante ogen, dus die ga ik nu even rust geven :+
    Morgen weer verder met TDU, ik zit pas op 39% dus heb nog heel wat te gaan !
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Ja de AI is in sommige races wat onder de maat. Want tegen echt online spelers was dit je inderdaad nooit gelukt en lag je waarschijnlijk aan het einde van de race >15km achter. :9

    Ferrari F430 is een fijne auto, vooral voor in het begin! Een goede C-klasse auto is overigens de TVR Sagaris of de TVR T440R, als je die stage 3 tuned kunen ze een paar A-class auto's eruit rijden. ;)


    @ snarfjuh, als je het spel na een lange tijd niet gespeeld te hebben weer in die disklade stopt is het een super voldoening na al die tijd. :9

    Je bent opzich al aardig op weg (39%), maar er is inderdaad nog veel te doen. (Wat is een super + punt aan deze game vind, dat er zoveel te doen is)
     
  13. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Die TVR T440R ik snap niet waarom die een C klasse is. En wat je zegt AntraXxX als je stage 3 op die auto doet, kan je zo van A-class auto's winnen. Maar die TVR T440R is zeker mooi, ik vind die lijnen van die auto erg strak en die zijramen lopen ook apart.
     
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de Island Tour had ik het erg moeilijk met mijn ongetunede Ford GT... 8) In de laatste bocht duwde ik een Saleen achter een vangrail waardoor ik toch nog won\o/

    Jep het zou eigenlijk een A-klasser moeten zijn. Of ten minste een B, want hij trekt menig motorfiets eruit.:) Heerlijk bruut geluid en met Driving aid uit is hij heel moeilijk onder controle te houden, maar nu scoor ik al tijden van onder de 1 minuut in de Descend Of The Marchetti, met mijn ongetunede TVR T440R!_O_ En met de Driving aid uit natuurlijk. Gewoon een paar honderd KM oefenen op Oahu Raceway.
     
  15. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Man ik kan al weer niet wachten op de volgende carpack. Ik hoop dat Atari wat sneller met die packs komt, omdat nu Forza 2 er bijna is, is dat wel een grote concurent voor Atari. Ik hoop dat in de volgende Carpack de Diablo SV zit.
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza 2 al bijna! volgens mijn ligt ie al in de winkels hoor:9
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Misschien een idee om ook een TDU competitie te starten (netzoals de Forza 2 competitie) en dat we dan een paar gevarierde tracks uitzoeken en dan kijken wie de beste tijden kan rijden!
    Dan wel goede afspraken maken over de voertuigen (en hulpmiddelen). \o/
     
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk idee, maar ik ga waarschijnlijk geen Gold meer kopen tot TDU2 uit is.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kan toch ook gewoon offline races zijn? :)
     
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep maar dat zal echt niet gebeuren offline helaas.:{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina