test run jsrf unlocken

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxgangsta, 4 okt 2003.

1. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    heb net jsrf uitgespeeld en als ik naar roboy ga kan ik nog steeds niet naar testrun gaan.. ik heb nog niet alles overgespoten maar ik heb wel die grote robot(gouji) verslagen.. weet iemand hoe ik naar testrun kan gaan?

2. shumi

shumi Guest

je moet in de straat waarin je een testrun wilt doen, de secret tape vinden. Zo'n geel bandje. Dan moet je alle street challenges doen en volgens mij ook alle graffiti spuiten maar dat weet ik niet zeker. Dan moet je alle soul point pakken. Die zwarte hoofden in dat level en als je ze allemaal in een level hebt, dan kan je de testrun voor die straat gaan doen bij roboy. Dan moet je 3 van de 4 testruns doen. (graffiti spuiten, een highscore, en dan een race of een ctf) en dan moet je in alledrie die onderdelen een highscore (jet ranking) halen. Dan krijg je meestal een nieuw personage. Kijk voor de personages, waarmee je ze kan halen in xbox magezine 2 van 2002.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
  4. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    als ik alle opdrachten al heb uitgespeeld.. wrom kan ik dan niet in 1 straat komen(tokio line)??

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Tokyo Line is alleen een eindbaasstage, het is maar een rondje met rails waar verder totaal niks is. Het is daarom na die eindbaas ook niet meer beschikbaar. Er is ook geen enkele manier om die weer open te krijgen.

Deel Deze Pagina