Zoals jullie weten kan je met mechassualt xbox live spelen (dit werkt hier niet) als je een xbox live game start .. dan word jouw dashboard ge-update (final) haal vervolgens MA uit de xbox ... start xbox op ... kies xbox live .... settings ... vervolgens connect .. en dan zie je hem connecten naar xbox live 30 november is de public beta (dan proberen om een account aan te maken)
Alleen UK France en Gemany kunnen mee doen met de beta (maar ik ga het proberen via mijn oom in engeland )
ik wist het niet maar je kan dus wel gaan beta testen in nl (ja want de pu gaat het ook doen]:- ) maar ik bedoel ook normale mensen
het was idd bekend (ik wist het ook lang) wat ik niet wist dat ik nu al een connectie naarn xbox live kon maken (dus dat ik zag in netwerk setup) ... conected to xbox live!
Betekent dat dan Xbox Live werkt in Nederland? Of kan ie hem niet vinden? Ik heb die post van J.J. trouwens gevonden. Dus als hun (de PU) online gaan, dan kan iedereen online met een beta..
Hij maakt een connectie ... dat kon ik zien ... tevens kon ik een recovery uitvoeren .... (maar een nieuw account aanmaken kan niet) .. Ik ga dit morgen weer proberen (maar als je een account aanmaakt heb je ook een serial code nodig en dit krijg je alleen als je een xbox live kit hebt)
ik snap iets niet als jullie zo graag online willen gamen met jullie xbox waarom doen jullie dat dan niet via gamespy tunnel is gratis en het werkt het is nu wel wat rustiger geworden omdat de amerikanen nu via xbox live spelen!!!
We spelen al via gamespy en xbconnect ... maar Live is de Hype ... Ik heb de xbox gekocht voor Live ..... system link is ook maar met vrinden ..
Je kunt niet online via dat menuutje hoor.... Hij voegt dat menuutje alleen toe aan je index maar verder heb je er niks aan hoor... Dachten jullie dat je al meteen een account kon maken en ff je gamertag in orde brengen Daar heb je de CD van Xbox Live voor nodig en die subsription code..... Anders zou de helft toch al geen XBL kit meer kopen. Wie dokt er nou 70 euro voor 2 demo's en die headset