hoi, ik moet een testplan maken voor school ik heb daar een internetsite gemaakt en nu moet ik het testen dan moet ik eerst een testplan maken maar ik heb het hier beneden lijstje gekregen maar bij sommige snap ik niet wat ik daar moeten zetten misschien iemand die dit al eerder heeft gedaan die mij kan helpen. alvast bedankt e-mail : hend1801@planet.nl TESTPLAN • De opdrachtgevers zijn: • Met welke opdracht ( het doel ) het testtraject wordt uitgerust: • Wat de scope c.q. dekking van de testactiviteiten is (wat wel en wat niet ) • Welke kwaliteitsattributen een rol spelen bij het testen ( waar let je wel en niet op) • Wat als testbasis (uitgangspint) wordt gebruikt • Welke diepgang wordt nagestreefd ( hoever ga je met testen) • Op welke wijze via doel,scope en kwaliteitsattributen wordt getest (testaanpak en testtechnieken) • Welke hulpmiddelen daarbij worden gebruikt • Wie de testactiviteiten uitvoeren • Hoe zijn configuratie- en versiebeheer geregeld • Overige (project-) zaken zoals randvoorwaarden,risico’s, planning,activiteitenplan en dergelijke
nee de lesstof gaat daar juist niet over . dit is de eerste project die wij doen op school . en we moet alles alleen doen en uitzoeken