Spel: Tetris Evolution Ontwikkelaar: THQ Uitgever: THQ Genre: Puzzelspel Console: Xbox 360 only Releasedatum: Nu verkrijgbaar (€ 29,95) In Tetris Evolution brengt THQ de klassieke franchise naar de Xbox 360 zoals het bedoeld is. Tetris is een puzzelspel waarbij gamers verschillend gevormde blokjes die uit de lucht komen vallen zo efficiënt mogelijk moeten opstapelen. Maar je een complete lijn van elkaar rakende stukjes, dan heb je een ‘tetris’ en wordt de lijn weggevaagd voor bonuspunten. Je doel is om zo snel mogelijk de stukjes weg te krijgen uit je beeld, want de blokjes komen steeds sneller naar beneden en als je het plafond raakt dan ben je af. Zo zullen gamers in single-player naast de klassieke spelmodi bekend worden gemaakt met nieuwe modi als ‘Go Low’ of ‘Eraser’. Het mooie is dat al deze spelmodi ook in de nieuwe multiplayermodus terugkomen en gamers met maximaal vier van hun vrienden over Xbox Live kunnen genieten van het puzzelspel. Ook zullen gamers via een geavanceerd en slim ‘matchmaking’ systeem gesorteerd worden op vaardigheden en zo met gamers kunnen spelen van hun spelniveau. Dit zorgt er voor dat iedere gamer een eerlijke uitdager tegenkomt en een kans maakt. Natuurlijk zal Tetris Evolution in High Definition te spelen zijn en zullen er de nodige gamerscore punten te verdienen te vergaren zijn. Ook zijn er aanpasbare thema’s, gebruikersiconen en verschillende achtergrondvideo’s om af te spelen. Hierdoor kun je je eigen personaliteit uitstralen, ondanks dat je het zelfde spel als je tegenspelers speelt. Voor de fans van dit klassieke puzzelspel zal de titel naast nostalgische waarde ook proberen vele nieuwe dingen toe te voegen voor maximale speelbaarheid. [xboxworld.nl] Screenshots:
Iemand tips hoe ik onder de 2:00 kan komen in race? Het lukt me maar niet 2:06 is het hoogste wat ik kon behalen. Verder is het misschien wel leuk om een leaderboard te maken van wie de de hoogste score heeft in marathon. Mocht hier interesse in zijn dan kun je hier je high-score posten en dan pas ik de beginpost aan.
Opzich wel. Ze hebben er genoeg leuke (nieuwe) modes, achtergrondjes en opties in gedaan om het een lange tijd leuk te houden. Het multiplayer gedeelte werkt ook goed, zowel online als op 1 xbox. Als je het verder leuk vind om bij een spel alle achievements te halen, dan ga je hier zeker veel plezier mee hebben. En het is weer eens wat anders dat al dat geschiet en gerace.
Ik vind het ook een zeer leuk spel.Het is weer eens iets anders.Je kan heel veel doen zoals Corneel al zei.Het is wel uitdagend vind ik
Tetris is sowieso erg leuk om te doen , vind deze xbox 360 versie dan ook welkom...... *offtopic* heb hem nog niet dus als iemand hem zat is , ik hou mij aanbevolen
Ik wacht altijd tot ze goedkoper worden.Behalve met GTA 4 die koop ik dan meteen als hij uit komt want die wil ik graag hebben
Er is nog niet gezegt dat die beter als arcade uit had moeten komen . Maar goed dit is veel meer dan het gemiddelde arcade spel en ik heb hem ook, hij is die 30 euro meer dan waard Race lukt mij trouwens ook niet in 2.00... Hoe doe je trouwens die 3 tetrisses achter elkaar?
. Zie post boven je, hij is gewoon gereleased als een budgettitel, de game is erg uitgebreid dus als een budgettitel uitbrengen was een goede keuze.
Die heeft Microsoft met de release van Castlevania opgekrikt. Geloof dat ze nou tussen de 150~200 Mb mogen zijn. Gaan we woensdag maar even kijken hoe groot PoP is....Schijnt een volledige remake van het aller eerste deel te zijn in 3D.... On-topic: Ik heb hem, hij is leuk. Alleen die achievements zijn voor de casual-tetrissers (zoals ik ) er moeilijk...heb er geloof ik maar 3 ofzo. Maarja, oorspronkelijk is hij voor m'n vriendin \o/
Wordt hier helemaal gek van dit spel. Heb ik bij race met veel pijn, moeite en geluk precies 2:00 gehaald, krijg ik nog geen achievement. Je moet er onder zitten.
Die heb ik na een paar keer ook gehaald.Had net 1 minuut 99 en toen kreeg ik hem eindelijk.Sommige zijn best moeilijk