Tetris online

Discussie in 'Algemeen' gestart door nickske, 1 okt 2003.

1. nickske

nickske Xbox racelover

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die deze game al heeft? Zoja, wat zijn jullie bevindingen? Hij is toch al een weekje uit nu he?

2. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    tetris online? wat moet je daar nou weer bij doen? ik vind tetris het ultieme single player spel, vreselijk verslavend en het blijft nog boeien ook... maar online, nee daar kan ik me niets bij voorstellen. dan zou ik pong online veel mooier vinden, daarbij kun je in ieder geval nog een tegenstander gebruiken, maar tetris, volgens mij is het alleen maar degenererend om dat multiplayer te spelen...

3. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me niks voorstellen bij een Tetris multiplayer.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Op gameboy kon je tetris ook al linken. Als de een een lijn had kwam deze bij ander in beeld en zo kon je het elkaar moeilijk maken. Maar verder verwacht ik er niet veel van.

5. nijsdude

nijsdude NBA

Leuk Bevonden:
    0
    iki wist zelfs niet dat tetris op xbox was :confused:
    trouwens voor tetris ga ik echt geen 60 € neerleggen hoor

6. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat wist ik ook niet.

7. DeltaOne

DeltaOne Guest

is ook niet zo..

toch?

8. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hij komt ook in de nieuwe starterkits. Voor gratis derbij dus. Samen met een of andere lelijke starwars titel (clone wars ofzo). Geen spel om los te kopen, zal ook geen 60 euro kosten eerder 20 ofzo.

9. nijsdude

nijsdude NBA

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt
    Kzie niet in wrm je ooit tetris zou kopen op xbox, je koopt tog geen console van 300€ om dn even tetris te gaan spelen.|:-

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik speel bijna elke avond wel even een potje Tetris om even tot rust te komen, en heb ook Tetris Online besteld. Maar de releasedatum is een flink aantal malen verschoven, en hij is eigenlijk nu pas uit. Ik verwacht hem nog net voor het weekend.

Met meerderen Tetrissen is hardstikke leuk maar helaas willen mijn huisgenoten er niet aan, dus zit ik altijd in mijn eentje te Tetrissen. (Mijn zoontje loopt met een luidruchtige zucht de kamer uit als ik het Tetris doosje vastpak... :) )

Gelukkig zijn er nog meer mafketels in deze wereld die graag Tetrissen en met Tetris Online kan ik dus eens multiplejeren op Xbox Live.

11. nickske

nickske Xbox racelover

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kost 24 euro bij dvdcrave. Echt een koopje.:9

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb 'm bij play.com voor 17 pond gekocht, ongeveer evenveel, maar dan is dat wel INCLUSIEF verzendkosten.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik heb hem ook besteld ... kan ik eindelijk tegen Pejannl spelen .. bij GR speelt ie altijd in zijn uppie :cool:

14. nijsdude

nijsdude NBA

Leuk Bevonden:
    0
    srry, ik bedoelde niet dat ik niet graag tetris speel wnt ik speel het elke dag tijdens de les op mn grafsche rekenmachien, kan je zo lekker linke om dn 1tegen 1te spelen echt dikke fun, maar ik heb jammer genoeg niet genoeg geld om ff20 € weg te geven aan een spel dat al 20 jaar oud is, je kan volgens mij ook multiplayeren met tetris via pc--->goedkoper wnt is gratis:9

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Tetris gelinkt met de gameboy is echt ge-wel-dig!! 8)

Ik heb dat vakanties lang gedaan voor de caravan tegen papa, mama en zus, echt ontzettend verslavend en leuk. Ik zou die 'demo' die je bij de nieuwe live-kitjes krijgt graag willen hebben, lijkt me wel een chill spel. :cool:

16. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    tetris is toch zeker een singleplayer spel, superverslavend en ik speel het ook nog elke dag... maar multiplayer, zoals Pejannl al zei, hoe krijg je in godsnaam iemand zo gek om met je samen tetris te gaan spelen?

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Op live zullen er vast zat mensen te vinden zijn die het (als tussendoortje) spelen. Lijkt me erg leuk om het tegen anderen te spelen.

18. Daniel NL

Daniel NL Guest

komt toch later pas uit..

19. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik wou dit spel ook kopen, maar ik had ergens (preview/review) gelezen dat het bagger was. Jammer, want met Tetris op de N64 heb ik uren plezier gehad (leuk om tegen je vriendin te spelen).

20. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Tetris is een mateloos populair spel, waarom zou iemand niet tegen je spelen? :eek: :confused:

Deel Deze Pagina