Twijfelen Moi, Ik zit tetwijvelen tussen counter strike en DVD kitje voor m’n xbox. En is een DVD kitje wel een goede keus. En is counter strike wel een leuke game?? DVD kitje: € 29,99 Counter strike € 29,99
Ik vond counter strike leuk op de pc, maar voor de Xbox vind ik hem een stuk minder. Het spel is ook zwaar verouderd (lelijke graphics). Als ik nog geen dvd speler zou hebben, zou ik voor de dvd kit gaan. Als je een beetje goed zoekt op X-bazar, kun je CS misschien wel vinden voor een eurotje of 12.
DVD-kitje heb je veel plezier van.Ik wel teminste. ALs je een samsung drive hebt dan is het zeer geweldig gebrande dvd's te kijke op je xbox.En ja dat doet de xbox ook zegt de manual van niet.
Maar kan je ook gebrande DVD's kijken met een Phillips dvd drive (heb ik). En ik ga denk ik geen cs meer kopen _0/
Bij mijn Xbox met Philipsdrive zijn gebrande DVD's geen probleem. Neem regelmatig programma's op mijn dvd-recorder , de Xbox slikt ze daarna zonder problemen.
Wat is dit voor onzinnige threat... Maaruh... Ik zou het gewoon allebei nemen. Je kan CS al snel vinden voor €10. En dan nog een DVD Kitje voor €20. Hoppa, klaar.
Zinloze thread. Andere mensen kunnen toch niet voor je beslissen wat je moet gaan kopen? Of kan dat bij jou wel? Kijk eens rond op X-Bazar en koop het allebei. Hier komt dus een slot op.