He jo guys! Wat ik me afvroeg is het volgende: Zijn jullie allemaal tevreden over de Xbox (en eventueel de games) of zeggen jullie: 'had ik hem maar nooit gekocht!' (hoop het niet). Ikzelf ben hartstikke tevreden over de Xbox.
indeed kobold my man maar mijn boxje maakt soms rare geluidjes , anders breng ik hem over 2 maanden weer naar MS voor een fix
Ik wacht op project ego!(ondertussen maar ff een ferrari f50 halen, lekker doa3 spelen en halo beaten op legendary!)
Spijt dat ik 'm 's nachts ben op gaan halen? Nee, echt niet!! Het ding blijft me verbazen; vooral omdat de spellen waarvan ik van te voren dacht dat ik ze niet veel zou spelen ik nu het meeste speel (Gotham) en de spellen waarvan ik dacht dat ze na 1 keer spelen wel weg konden me blijven boeien (Halo online multiplayer is VET). Owh, en dit zijn pas de 1e generatie spellen zei u?
ja ik ben ook ontzettend tevreden met mijn aankoop. en dit is pas het begin, er komen nog zo veel goede spellen uit op de xbox en de meeste xbox spellen die er nu zijn halen volgens mij nog niet alles uit de xbox. dus we weten wat er nog te wachten staat.
Ik ben zeker tevreden. Heb gister ook JSRF erbij en dat is gewoon zo'n vette game. Was al een fan van de oude JSR, maar ik vind JSRF op dit moment beter dan verwacht. In het begin vond ik Project Gotham grafisch een beetje tegenvallen, maar naar een uurtje spelen was ik al weer addicted. Me very happy with my xbox
Tevreden, zeker wel.. Ik heb DOA3 en Halo, en vooral Halo is geweldig . DOA3 is supermooi en ook goed !! Xbox 0wnage!