Hoe tevreden zijn jullie over de Xbox games (schoolcijfer) En over de Xbox console? Games: 8.5 Console 9
Games: 7 Console: 9 Games moeten voor het grootste deel nog komen ook al zijn er al een paar goede toppers beschikbaar , helaas NOG lang niet gnoeg om de 'consolewar' te winnen... De Console is natuurlijk toppie, niets op aan te merken.
Ik doe deze poll trouwens omdat ik net las dat iemand de xbox teleurstellend vond. (onder het Controller S nieuws) Dit vind ik toch wel verontustend nieus en ik wou weten wat de rest van het forum van de conolse en games vind.
Games: 7.5 => de games die ik gezien heb vind ik allemaal top, maar er lijkt wel een tijdelijk stop in goede games te zijn. En de verspreiding van de games is ook niet al te best, ISS2 heb ik bijvoorbeeld nog nergens in mijn hometown gezien (wonen in meppel, erger dan dood in een greppel) Console: 9 => beste console waarmee ik ooit gespeeld heb, maar het succes hangt toch van de games af dus...
Console: barst uit zo'n voegen van potentie dus daar geef ik een 9,5 voor. En dan de games: tsja bij da launch waren natuurlijk een aantal toppers zoals Halo Doa3, PGR en THPS3 oa maar daarna heb ik nog niet echte musthaves gezien. DAt zal wel na de zomer worden aangezien in de zomer nooit veel games worden gelaunchd maar dan belooft het ook wat te worden met games als UC Deathrow etc. Daarom: -games nu: 7.5 -games straks 9.5
Huidige games : 7. Een aantal toptitels, maar nog niet genoeg, kan je ook eigenlijk niet verwachten. Aankomende games : 8,5. Komen een boel zeer goede games uit binnenkort Console zelf : 8.5. Potentie : 8.5. Als MS maar geen domme stunts gaat uitvoeren.
games 8- console 9 Er zijn nu nog weinig echt goede games, (stuk of 10 toppers) maar in de toekomst verwacht ik wel een heleboel gamepjes die mij blij zullen maken. De console zelf is erg goed: mooie graphics, dvd mogelijkheid, dd 5.1, toekomstige i-net mog. en voor mij een goeie controller... mzzl Munch and Abe
games- 7,5(in de toekomst een 8,5 of hoger) console- 9(vin het cool met muziek enz.) reclame- 3(die paar reclames zijn gewoonweg te weinig voor een echt succes)
ik zou het zo doen: games:6,5 gewoon echt teweinig toppers + dat ze 10euro teduur zijn!! console gewoon de krachtigste die er is ,beste sound ,beste graphics,beste dvd kwalitijd en natuurlijk i.net !! controller:8,5 zeer compact met genoeg knoppen om de controller naar je eigen keuze intestellen !! promotie/reclame :3 gewoon erg zwak van ms ,weinig reclame in voor en na launche met nauwlijks ingame screeens !!tegenwoordig helemaal geen xbox reclames gemiddeld :7- zeker telaag voor zon toppertje !!: binnen 6 maanden zullen er hopenlijk veel toppers zijn die ook voor xbox live gaan !!!(hopen dat ms voor xbox live wel reclame maakt )
er zijn er zeker 10 ik noem deze: 007 Agent under fire Dead or Alive 3 Halo Mad Dash Racing NHL 2002 Oddworld:Munch's Oddworld Project Gotham Racing Rallisport Challenge SSX Tricky Tony Hawk Pro Skater 3 Hmm dat zijn ook wel de enige leuke spellen vind IK.
Spellen: 7/7.5 Console: 8.5 Controller: 9 Xenior: 8.5 Aankomende spellen: 8.5 Broodje Mexicano met veel chilisaus en beejje mayo: 9.5
Meestal bij de Free Record Shop of Dixons, bij de FRS krijg ik korting vanwege m'n CocaCola-Card maar het aanbod is daar in en in triest. Vandaag kom ik trouwens in Zwolle, ff kijken of ze daar wat meer spellen hebben