1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TFLO

Discussie in 'Algemeen' gestart door HolyKnight, 2 feb 2004.

  1. HolyKnight

    HolyKnight Crazy Chemist

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja.....TFLO is voor mij de meestbelovende/leukste game die dit jaar/ begin volgend jaar komt, met deze game komt er wel een maandelijkse koste bij; +/- 8 euro, maar voor mij zeker geen belemmering om deze game aan te schaffen.....wie vind dat ook??

    sreens:

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij lijkt me zeker wel vet, maar het nadeel is toch dat je 8 euro extra betaald.
     
  3. Lionhard

    Lionhard Guest

    waarom 8 euro extra?
     
  4. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is een MMORPG, zo'n server moet onderhouden worden. Dat kost geld, dat geld halen ze uit die 8 euro. :).

    Ik ga hem zeker halen, ik ben al helemaal gek van rpg's, dus ik kan niet wachten. :)
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga hem ook zeker weten echt halen, wordt echt de game nog voor mij op de xbox :)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het is nog niet bekend wat TFLO maandelijks gaat kosten ... helaas is het ook nog niet bekend wanneer dit spel uitkomt ... Ik ga hem in iedergeval halen ... Ik ben namelijk een echte roleplayer
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik weet het nog niet. Ben altijd dol op 'echte' RPGs geweest en imho vallen de meeste console-rpgs daar niet echt onder.

    Daarnaasr ben ik niet zo'n anime fan. Dus het zal afhangen van de inhoud van het spel ...
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hehehehe inderdaad de meeste rpg's zijn het leukst als je met een vrienden groep speelt ... TFLO lijkt me wel super, omdat je letterlijk je eigen echo kan modeleren .... maar eerst zien dan geloven :)
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Staat in het verkeerde forum :).

    Omdat het spel nog niet uit is, kunnen we nog geen ervaringen over de Live gameplay uitwisselen. Daarom hoort hij in het Games forum. Aangezien er niet echt 1 duidelijke (vrij recente) thread is in het Games forum aangaande dit spel, verplaats ik hem daarheen.
     
  10. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    die moet ik hebben 8 euro per maand maakt niet zoveel uit zolang het maar leuk is :D
     
  11. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    96 euro voor een jaartje vind ik een hoop geld, zeker als je weet dat je voor datzelfde geld bijna 2 nieuwe spellen hebt.
     
  12. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kijk al heel lang uit naar dit spel.
    Heb die €8 er zeker voor over.:D

    maar is het al zeker dat het €8 word?
    Ken het niet zijn dat we dadelijk €14 ofzo moeten betalen, wat standaard is voor MMOLRPGs?
     
  13. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kijk ook al aardig lang uit naar deze game... achja.. dat maandelijkse bedrag maak ik me niet zo druk over als ze maar genoeg blijfen vernieuwen enzo... Maar ben wel benieuwd hoe je je missies enzo speelt.. moet je dat dus bijv verplicht doen met een groepje of kun je gewoon in je ééntje je quests afwerken en ondertussen wat ouwehoeren met je online buddies..

    En volgens mij was een gemiddeld maand prijsje van een MMORPG tussen 5 en 10 euro. Maarja dat is wat ik er van gehoord heb, heb er zelf geen ervaring mee.
     
  14. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    voor Dark Ages of Cammelot betaalde mijn broer geloof ik €12.
    Voor dat EA spul mot je zelf bijna €20 betalen dag ik |:-
     
  15. Tain

    Tain Console verslaafd

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    gemiddelde prijs van een MMORPG is ongeveer $10 per maand.
    Everquest als voorbeeld is extreem duur in vergelijking met andere MMORPG's, omdat hier de hele tijd betaalde expansion packs voor komen.
     
  16. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erg benieuwd hoe de gameplay zal zijn en de diepgang van dit spel. Zelf heb ik er hoge verwachtingen van. Het hele spel een leuke sprookjes achtige sfeer. Je schijnt voor allerlei beroepen te kunnen kiezen en gezamlijk in party's op avontuur te kunnen. Er zit zelfs waarschijnlijk ondersteuning in voor spraak binnen je gevormde groep. Can''t wait ! :)

    Gameplay filmpje / trailer:
    http://movies.rpgamer.com/other/xbox/tfo/tfomov02.mov

    Screenshots
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2004
  17. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    wanna be mod mode aan: is dat niet iest voor in de centraal TFLO thread, dag dat die er al was.

    EDIT: wel mooie screens btw.
     
  18. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    kun je zelf je personage ontwerpen, of kies je uit standaard types met minieme verschillen?
     
  19. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    kun je helemaal zelf maken, tot in de lengte van de neus.
     
  20. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe mooi de gamedevelopers het ook altijd verwoorden. Zelf ontwerpen komt op het volgende neer :
    Je kan kiezen tussen een hoop gezichten, kapsels, ogen, neuzen, schuiven tussen dik en dun, etc.. Zie je een klein stukje van in de trailer die ik net hierboven heb gepost btw.
     

Deel Deze Pagina