TFT beeldscherm van aldi...goede koop??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door xbox-control, 2 jun 2003.

1. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    hallo!! vanaf woensdag dan heeft de aldi deze TFT schermen in de aanbieding:

TFT plat kleuren-beeldscherm

19 inch

• Aktiv sxga lcd
    • geïntegreerde stereo luidsprekers
    • incl. aansluitkabels
    • zichtbare beelddiagonaal: 48.2 cm.
    • beeldresolutie: 1.280 x 1.024
    • horizontale zichthoek: 170 graden
    • vertikale zichthoek: 170 graden
    • on screen display in 7 talen
    • stralingsarm volgens norm TCO99
    • gewicht: ca. 8.2 kg.

per stuk
    629.-
    plaatje:

ik heb geen verstand van die dingen,dus daarom vraag ik het hier maar ff.

goede koop.......... of duurkoop??

graag jullie meningen:):p

2. ITNL

ITNL Guest

is wel zeeeeer goedkoop voor een 19" tft schermpje. hmmm moet ik ook halen misschien.

3. xbox-control

Leuk Bevonden:
    0
    je pakt m niet voor m'n neus weg he:eek: :+

zijn de specs een beetje goed:confused:?

4. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    voor xbox of wat?:confused:

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    8.2 kilogram, wow!

6. berry moeskops

berry moeskops MIJN CORRADO VR6

Leuk Bevonden:
    0
    cool

De aldi heeft meestal wel goede kwaliteit en is vet goedkoop!!!
    Ik heb al een paar keer daar wat gekocht (computer en scanner) goede kwaliteit!!!

7. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    vaak heeft de Aldi best goede aanbiedingen :)
    Het ziet erop zich wel goed uit, alleen staat er niet bij wat voor merk het is, er staat wel wat maar dan kan ik niet lezen.

8. Ik zou het doen als ik zoveel geld had.......

9. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Aktiv is het merk *geeft klap in het gezicht* even opletten he! ander moet je de hoek in! ;)

10. xbox-control

Leuk Bevonden:
    0

ik zal es proberen achter het merk te komen......