TFT (breedbeeld?) voor Xbox 360, *need uitleg*

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vectom, 22 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

Nu ik mijn xbox 360 alweer een tijdje heb en ik weer wat centjes heb ben ik opzoek naar een mooi TFT scherm (breedbeeld?) voor mijn Xbox 360. Ik heb de paar topics doorgelezen en snap wel beetje waar ik nou op moet letten. In dit topic vraag ik jullie eigen ervaring met een TFT/LCD (whatever) scherm in combinatie met je Xbox 360. Ik ben zelf beetje opzoek naar dit:

- Breedbeeld scherm, TFT/LCD van ongeveer 19''.
    - Budget: atm 250 euro, maar over 2 weekjes heb ik weer wat geld erbij :p dus zolang het onder de 300 (liefst onder 250) ligt ben ik al erg blij.
    - Let ook op: ik ben ook bereid een 2ehands te kopen >> kan ik nog betere scherm kopen, voor hetzelfde geld.. als je me snapt :p

Ik zie zoveel leuke mooie breedbeeld schermpjes.. maar ik weet gewoon niet of ze super geschikt zijn voor de Xbox 360, snap ook niet echt hoe je het nou aansluit. Zoieso moet er een 2.1 setje op (regelrecht via de xbox zelf?) en de TFT moet er dus op worden aangesloten.

Mijn vraag dus eigelijk:

Kunnen jullie een mooi 19'' TFT/LCD Breedbeeld schermpje voor mij uitzoeken, van rond de 250 euro (nieuw/2ehands) en ook even erbij vermelden hoe het zit met de aansluit opties! (dat snap ik namelijk niet echt)

Alvast bedankt,

Gr. Tom

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hey Tom,

Misschien kan je beter in deze thread je vraag stellen. Die thread gaat alleen maar over monitoren, en je wordt er waarschijnlijk sneller geholpen. :)

Dan gooi ik deze thread op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina