Hey ik ben nu bezig met thaw (tony hawks american wasteland) en ik vraagme af hoe je deze unlockd : Hollywood Record A high score has been achieved in Hollywood! en al die andere want ik heb in hollywood combo van 1,2 miljn gehaalt maar nog steeds niet unlocked, doe ik wat verkeerd ?
misschien dat je de high score eerst moet aanklikken ( zodat die tijd gaat lopen ) in die tijd moet je een hogere score halen dan weet ik veel 1000 ofzo wat nu de high score is
je moet eerst je high score storten, in free skate start high score en dan de twee minuten vol maken of punten zetten en end score doen hoogte van de score maakt niet uit
nee niet in story mode. En als je al een highscore hebt staan van 1.2 miljoen (die je in challenge mode of free skate gehaald hebt), zul je die moeten verbeteren. En niet de 1000 die er staat als je nog nix hebt gedaan.
Je bedoelt Classis Mode Maar je hebt gelijk, als je de HighScore-Goals uit de Classic Mode al hebt gedaan zal het wel wat moeilijker worden om een High Score neer te zetten in Free Skate.'