Weer van Gamespy! 25. The City Building Series 24. Wizardry 8 23. Blood 22. Um Jammer Lammy 21. Operation Flashpoint: Cold War Crisis 20. Codename: Eagle Multiplayer 19. No One Lives Forever 18. Jumping Flash! I & II 17. Suikoden II 16. Klonoa: Door to Phantomile 15. Persona Series 14. Rez 13. Zork Zero 12. Valkyrie Profile 11. Clive Barker's Undying 10. Wheel of Time 9. Planescape: Torment 8. Herzog Zwei 7. Grim Fandango 6. Rocket: Robot on Wheels 5. Sly Cooper and the Thievious Raccoonus 4. Alone in the Dark 3. System Shock 2. Virtua Fighter 4: Evolution 1. Ico
Ico ondergewaardeerd?? sorry hoor, maar telkens als ik van Gampespy een lijst zie, zegt iedereen dat er geen ruk van klopt, en dat is ook zo... volgens mij worden die lijsten uit commerciele motieven samengesteld... producer van Ico schuift even wat geld onder de deur door, en ze zijn meteen de meest underrated game, dus weer meer mensen gaan het halen
Kijk dat Gamespy ruk is is een feit, maar dat laatste wat je zegt is natuurlijk onzin he. Het gaat hier trouwens toch om qualitatief goede games die ondergewaardeerd worden door het publiek? Dan is wat dat betreft Ico een absoluut terechte nummer 1 volgens mij. Dit was gewoon een puur meesterwerkje dat gewoon een groot succes had verdiend, maar dat niet werd ondanks dat de game alleen maar superpositieve reviews kreeg en verscheidene gamesprijzen won.