The Best Of Lara Croft !

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 29 dec 2003.

1. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn al heel wat deeltjes uitgekomen van deze schaars geklede grafrover, maar welk deel is nou het beste ?!

Ik vind het alleerste deel het beste, had de meeste indruk, en als je in de Kamer van Midas kwam, in het leven van Midas Palace, dan kwam er een heel onheilspellend muziekje, geweldig vond ik dat !
    Wat ook cool was dat ze in sommige levels een rivaal had, die maar niet dood tekrijgen was !

2. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Deel 3 vond ik het beste. Coole quad en vette wapens

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Deel 2, daarna begon het uitmelken, en werd het niveau steeds minder....

4. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik beschouw de Tombraider games nog steeds als 1 van de grootste missers in de gamehistorie, echt ik heb het geprobeerd maar wat een buttspellen zeg!!!!

5. Dinand

Dinand Haags Kwartiertje

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 2 was voor mij echt de beste deel, vooral die levels in Italie en die onderwater levels. Deel 3 was ook heel erg goed vooral Area51.

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb alle Tomb Raider games en deel 1 en 2 blijven voor mij de allerbesten. Deel 1 was dan ook mijn allereerste game op de Playstation en ik zat echt met open mond van verbazing mijn verrichtingen op het scherm te volgen. Lara zelf, het avontuur, de spanning en de muziek waren gewoon fantastisch. Echt jammer dat de serie in zo'n slop is geraakt, maar persoonlijk vond ik zelfs de laatste game op de PS2 nog best wel aardig. De besturing was echt te waardeloos voor woorden, maar het verhaal en met name de sfeer waren zeer goed.

Deel Deze Pagina