1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The bourne conspiracy

Discussie in 'Algemeen' gestart door KEN_123, 3 apr 2008.

  1. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn GTA 4 kaartje gebruikt met mijn amerikaanse account *)

    Demo is wel leuk, vechtscenés zijn heel mooi, alleen ik haat het wanneer je zomaar toetsen moet indrukken, want dat voegt helemaal niks toe.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2008
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Quick Time Events zijn juist da bomb*)
     
  3. FocuSs

    FocuSs Guest

    Ik ben een echte fan van de films, maar ik denk dat deze game het kopen niet waard zal zijn. Helaas gebeuren dat met de meeste games die gebasseerd zijn op een film.

    Ze moeten het gewoon bij de film houden en dan is het goed, ze moeten zich niet bemoeien met gaming, want het werkt nooit. Andersom zou het misschien wel kunnen. Eerst was het plan om GoW op DVD uit te brengen maar ik heb nog niks gezien of gehoord, en het is nu toch al dik 8 maanden geleden dat het bekend werd gemaakt
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah dat had dus gekunt? Helaas heb ik die al gebruikt.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah dat had dus gekunt? Helaas heb ik die al gebruikt.

    Maar mijn broer heeft er nog twee, hoe doe je dit preices?
     
  6. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is dit de game voor jou :D

    Gewoon bij Redeem Code de code die op het kaartje staat invoeren :)
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2008
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Jaa echt?:D *kwijl*

    Zat altijd al te w8ten op de ultieme QTE game:D
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2008
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    In 8 maanden maak je nog geen film hoor..
     
  9. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ik had 2 dagen gold membership van pro evo 6 geprobeerd, maar dat werkt niet.

    Dat was alleen een gameplay-membership
     
  10. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4

    Het spel is niet gebasseerd op de films, maar op de orginele boeken van Ludlum.
     
  11. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    die 48-hours trials zijn idd alleen om online te kunnen gamen, verder krijg je geen andere functies die Gold wel heeft
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de demo maar vaag hoor. Level 1 bestaat uit sprinten van het ene Quick time event naar de andere, af en toe ook een beetje op de 2 mep knoppen drukken. Je wordt door het hele spel geleid, en heb nou niet echt het gevoel dat ik een game aan het spelen ben, meer een interactieve 'film'. En film tussen aanhalingstekens, omdat het geen leuke film is. Het is de Bourne Identity, maar dan 300x zo overdreven.

    Bij het 2e level moest je ineens schieten ipv rennen, dus ging ik gelijk dood. Verder heb ik het niet meer geprobeerd

    Ik heb de PS3 demo gespeeld, en het intro filmpje naar de gameplay toe liep volgens mij op 2 frames per seconde. De game zelf liep wel gewoon vloeiend.


    Straks nog een keertje uitproberen, maar tot nu toe vind ik het niks.
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wanneer komt de demo nou eindelijk op de europese mp? Zit er namelijk heel erg op te wachten;)
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    19 mei dacht ik. Maar je mist er niks aan hoor. Vind het echt een waanzinnige bagger game. De zoveelste slechte filmgame.
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hoe heb jij em dan al gedownload? Via de amerikaanse mp?
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, heb geen 360. Op de PS3 is de demo te downloaden in de US Store.
    Had eigenlijk best wel aardige verwachtingen van de game, maar na het spelen van de demo ben ik klaar met deze game.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja.
    Maar dan de Amerikaanse store op de PS3. ;)
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie dat racen in Parijs al gedaan? Wat een onzin is dat zeg. Eerst wat doelloos rondrijden waarbij het volgens mij de bedoeling een tunnel te vinden, nou ik reed er 3x langs, en er gebeurde niet. Je moet blijkbaar in een onzichtbaar vak komen, dan wordt er een quicktime event gestart. Het grappige is dat ik volgens mij 0.05 seconde de kans kreeg om vierkantje in te drukken. Ik was dus te langzaam en 'busted'.

    Dit spel zorgt echt alleen maar voor frustratie. Ook dat 2e schietlevel. Zodra je kogels op zijn, moet je gaan vechten met die mannetjes. Allemaal leuk en aardig, maar je kan zelf niet bepalen waar je gaat staan, gevechten zijn namelijk ook gewoon niet meer dan uit de kluite gewassen quick time events. Dus je wapen is leeg, en je loopt door om die mannetjes in mekaar te slaan. Bourne vind het nodig om continu op de rails te gaan staan, waar de metro om de 30 seconde langs komt om alles op zijn pad dood te rijden.

    Gister ook nog een keer escape the embassy gedaan. Volgens de tutorial kan je je tegenstander een kick geven door driekhoekje of vierkantje ingedrukt te houden. Nou, dat werkt dus niet.

    Dit is serieus 1 van de slechtste games die ik heb gespeeld de afgelopen tijd.
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat heb ik ook ja. Er klopt gewoon niks aan deze game. Vind het echt allemaal een bij elkaar geraapt zootje. Het eerste gedeelte is gewoon een opeenvolging van quicktime-events, niks anders. Quicktime-events vind ik in principe geen probleem, maar zovaak als ze alleen al in deze demo zitten, vind ik belachelijk.....
     
  20. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik keek eigenlijk best uit naar deze game... Maar als ik deze verhalen hoor :p Afijn ben nu de demo aan het downloaden op de ps3 dus het zal me benieuwen :)

    EDIT:

    Oke zojuist dus gespeeld... En ik ben er nog niet echt over uit. Wat de game pretendeert te doen doet het prima. De hectische camerastijl en vlugge improvisatie van de Bourne films prachtig op je scherm toveren. En dat zag er dus allemaal meer dan prima uit. Lees vooral het woordje zien ook want je zit voornamelijk te kijken en snel te reageren. Quicktime Events vind ik leuk, maar niet als de game daar zowat om draait.

    Ik moet echter wel zeggen dat de adrenaline echt door mijn lichaam gierde terwijl ik (met name het eerste) de levels aan het spelen was. Het was allemaal wel oké. Niet goed... Maar zeer zeker ook niet slecht. Vermakelijk!

    Afgezien van dat Parijs level. Ik weet niet wat er gebeurde maar opeens veranderde mijn ps3 graphics in ps1 graphics en moest ik met een playmobil autootje zonder wat voor physics dan ook door een kartonnen stad rijden... Hmm zou wel een bug zijn ofzo :cool:
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2008

Deel Deze Pagina