The Chicken Suit is een filmpje dat gaat over XBL...... En hij is zooooooooo lachuh...klik hieronder maar op de link.... Als je word doorgestuurd...klik dan LINKS onder op high of low....voor de internet con. die je heb.... www.xbox.com/LIVE/default.htm
ff opletten mensen het forum is om informatie te geven, als je het al kent...boeiend sommige niet deze waarschuwing geld dus voor Memphis, MasterJ en Killabee
Hoezo dat, als hij ff door de topics scrollde zou hij wel zien dat we van dit filmpje allang op de hoogte waren.
dit betekent dat je dus tegenwoordig gewoon onzinige threads mag maken? oké. alhoewel me dit niet de bedoeling lijkt of wel? ik kan toch ook al het nieuws dat op de nieuwspagina staat in een thread gaan zetten, dat is dan handig voor degene die alleen het forum checken. want eerst was een soort poll over wat iedereen op xbw deed, en veel mensen checken ook alleen het forum. dat kan ik dus ook gaan doen, en dan zal ik ook reacties op de thread krijgen van: "jonge jonge, dit staat ook gewoon op de nieuwspagina van xboxworld.nl.". en dan kan ik weer zeggen, tja sommige mensen hebben de nieuwspagina nog niet gechecked, en sommige checken de nieuwspagina nooit, dus voor diegene open ik deze thread.
Tsja, als 1 iemand vriendelijk vertelt dat deze infomatie bekend is is dat natuurlijk niet erg, Maar als 3 mensen achter elkaar precies hezelfde zeggen en daarbij ook nog eens niet zo vriendelijke smilies gebruiken dan is dat niet de bedoeling.