wahahaa als wat een noob die gast schrijft dat mgs substance de grootste titel voor de xbox is. Terwijl splinter cell toch echt ook in het rijtje staat.
.::: Al denk ik dat Jan Patat eerder op en neer gaat springen bij Mnr. Harde Slang in plaats van Sam Visser. Serieus; Splinter Cell mag misschien de betere game zijn, maar als je de massa mee wil hebben is MGS2 veel beter. Diezelfde Jan Patat denkt namelijk dat Metal Gear Solid deeltje 1 in de serie is, en dat MSX misschien wel een vroege naam voor de Xbox was...
Heeft op zich wel gelijk.. MGS2 is toch de game die vrij bekend is... Maar ik denk dat Splinter Cell de verkopen omhoog laten schieten.. Evenals allemaal andere games.. Ik ga er vanuit dat MS dit keer een overwinning zou kunnen gaan behalen... Of een 2e plaats... <---Dat zou al schitterend zijn..
Zelfs de Jappanners lijken het te gaan begrijpen, kijk maar eens naar de cijfers van vorige week (13 Oct) in deze thread.
nouja of de jappen het begrijpen... oke, xbox staat daar dan nu op 4, maargoed, wat staat er boven? juist, de ps2 en de gc (en GBA), en dat de xbox dan 4e staat en boven de verkopen van de n64, GBC, gewone GB, en boven wat wonderswan's... k weet niet of dat die 4e plaats dan veel uit haalt..
OP DE LAATSTE PAGINA (onderaan) EVEN STEMMEN OP DE XBOX JONGENS ! ze staan nu op 29,00 % net boven Gamecube , stemmen ! en help de Xbox omhoog