Nu moet microsoft de console war toch wel winnen met de prijs van €299 is de ps2 duurder, zwakker en ouder en voor kinderen onder de 12 is er de NGC maar onder de 12 zit niet de doelgroep van de xbox. xbox youre victorious
nu wordt de xbox echt wel beter verkocht, alleen moet er ff wat reclame worden gemaakt dat ie goedkoper is. Dan is t binna zeker dat kwart van console gamend nederland een xbox gaat kopen!
.....en je kan veel meer met de xbox(hardeschijf,modem,DVD,betere games hehehe,gratis games ehehehe) de meeste mensen die twijfelden tussen PS2/GameCube/XBOX is het nu gemakkelijker geworden. want je krijgt nu gewoon een kei goede consol voor weinig geld (tja €299 is echt niks voor spelcomputer/audio/dvd) nou Godbless America en MICROSOFT
Hhaha 1 vette stunt van ms en iedereen is opeens verliefd op ms. /me loved and will still love ms. (not that way )
ik denk dat als MS nou ff een beetje reclame maken dat de xbox goedkoper is geworden dat het ongelooflijk veel scheeld en dat moeten ze wel doen VOOR dat de gamacube uit is anders weten de mensen die een gamecube kopen niet eens dat ze voor 40 euro meer een xbox hadden die veel beter is.
Dit gaat wreeeeeeeed aanslaan. Ik zat op mijn werk al 4 mensen, incl. 1 deurwaarder (!), die vertelden me vanochtend al dat ze op internet zaten en hadden gezien dat de X goedkoper was. Die deurwaarder gaat hem al kopen voorzichzelf, die andere 3 gasten ook en nu ik nog. Dit gaat echt de goeie kant op. Iemand zei het al, nu nog goede reclame, pr ff een schop geven en gaan met die banaan. Heel nederland, uhm sorry, heeeeeel europa moet weten gvd dat het apparaat goedkoper. Des te beter en meer de spellen worden
Ehm zowat niks, want de Cube wordt volgens mij bijna overl voor 259 verkocht, bijna iedereen koopt er wel n mem card bij, kom je op 300
you say it boy! Dat M$ de consolewar nu gelijk gaat winnen, is bull shit, degene die wint is de gamer zelf (:r) maar ik denk dat het wel een betere en eerlijke strijd vindt .... mzzl Mu#<H @^d @8e
Laat ik het zo gaan zeggen; nintendo en sony zullen behoorlijk wat litertjes zweet van ergernis en stress gaan laten vloeien, zo'n concurrentie hadden ze dus nooit verw8! mijn mening is dat de ps2 eigenlijk al bijna afgeschreven is... De gamecube heeft (niet volgens mijn mening maar volgens de anderen) genoeg potentie om de strijd als goede 2e te eindigen.
and it will not stop untill The playstation2 Drops *DeaD* FF voor mij meede mensen die vetrauwe habben in mij pruducht de xbox hadden. kunnen met mij meedoen om de oorlog te winneeen wij vechten voor de toekomts en saamen zijn wij sterk wij vechten niet om dat we betaald worden we vechten vor onse kinderen die we krijgen zij moeten laater ene goede speel console hebben en geen af gekute Playstation of de GAYCUBE dat verandert onse kinderen in mietjes die de echte kracht (net zo als de dc vroeger was) niet weeten wij vechten om sterk te zijn en om de werkeloos hij te onteemen sony is de verantwoordelijk hiervoor saamen met nintendo maaken probeeren ze onze leefe zuur temaaken maar dat gaat niet lukken wij gaan ze afmaaken en ze winnen en een victory doen wij zullen overwinnen een een beter console ras achter laaten en die Stink playstation2 saamen met de Gaycube vervangen door een supirior ras de XBOX als je mee doet doe je dit om je xbox land teverdeedichen en help je de toekomt ook als deze oorlog over is en wij hebben gewoonen word je als ene held opgejuicht en onthaald door je daaperhijd die je heb gedaan. WIE MET MIJ DE OORLOG WIL MEEDOEN KAN ZICH MELDEN OP MSN raminramin@hotmail.com