1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Crew

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 12 jun 2013.

  1. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb tot nu toe weinig problemen gehad tijdens het spelen, dus die major problemen vallen reuze mee. Heb nog geen Driveclub taferelen meegemaakt en ben op een uur of 5-6 spelen 1x de connectie met de server verloren.
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ze hebben het hersteld, was maar 45 min. Helaas is hij nu weer een kwartier offline (allemaal quickfixes, dus voor een goed doel :+)

    @WizzNL

    Idd, ook bijna geen problemen hier, de offline periodes die er zijn worden netjes aangekondigd.
     
  3. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb nu al al flink wat uren in The Crew gestoken en het is echt genieten. Ben nu Level 25 en als ik bij de stats kijk heb ik pas 10% behaald. Wow wat veel content. Het mag ook wel eens gezegd worden hoe soepel de online launch van deze game is..nog amper iets van een connectie error gehad of rare bugs ofzo. Als ik al een min puntje kan noemen, dan is het de hoeveelheid muziek, die na een tijdje eentonig wordt..maar ja dit heb ook al opgelost door gewoon een usb-stick in mijn ps4 te stoppen met oneindig veel vette muziek.
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Gisteren met een coop buddy alle viewpoints ontdekt. Heerlijk om met zijn 2tjes rond te rijden! De hoeveelheid challengers is ook om van te schrikken. De hele map staat vol :+.

    Ik heb ook mijn eerste pvp races gedaan, maar dat was bagger. Al bij de start zat er een kansloos figuur tegen mijn achterkant aan te beuken en stond ik binnen de kortste keren verkeerd om... Ik hoop dat er ghost races komen, want het was de hele tijd zo.

    Ban het weekend even een paar lange tours doen in coop. 2 uur rijden, gewoon omdat het kan :+
     
  5. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Net als in de beta blijf ik toch echt de besturing van de auto's echt ruk vinden =(
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ben ik het helemaal mee eens! Soms rijdt het gewoon zo bagger en kut, je hebt vaak niet het idee dat je echt controle over je auto hebt. Als je dan van driveclub overstapt naar dit spel is dat echt beroerd...
     
  7. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    En wat ook zwaar ongeloofwaardig is dat als jij een agent even zwaar het bos in stuurt en jij een straatje in kan schieten dat die zelfde agent die het bos in was ook in 1 sec weer achter je zit......
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    De politie is 1 van de grootste klachten tot nu toe. Als het goed is gaan ze daar wat aan doen. De politie rijden in supersonische tanks, natuurlijk zijn de cruisers zwaargewichten, maar er is 0,0 beweging in te krijgen als je er tegenaanbeukt. Vervolgens knal ik met 250>300 over de weg en de politie komt er doodleuk aanrijden met auto's die normaal gesproken net de 200 kunnen aantikken. En vervolgens zijn ze ook nog immuun voor hun eigen roadblocks, Jaja, ze teleporten er doorheen! Als je dan toch eindelijk ontsnapt, krijg je te maken met politiehelicopters in het echt is de topsnelheid zo'n 138mph (snelste politiehelicopter, schijnbaar). Die krengen vliegen achteruit of zijwaards en houden me zonder problemen bij als ik 300 rijd. Mocht ik het voor elkaar krijgen om buiten bereik te komen, dan spawnt er een roadblock op het zij weggetje waar ik net ben opgereden.

    Kortom: politie moet minder OP. Het hoeft niet te makkelijk te zijn, maar dit is pure onzin.

    Enne, klagers over de handeling upgrade je auto's eens, die dingen plakken op de weg!
     
  9. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61

    Naja het is niet klagen het rijd gewoon niet lekker!! Met de camera achter de auto is ook totaal niks aan veranderd precies zoals in de beta...
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Politie komt door zeurende beta mensen. Vonden ze te makkelijk en daarop is besloten de politie lastiger te maken.

    Ik vond het juist realistischer hoe ze in de beta waren. Daar probeerde ze je te volgen en klem te rijden ipv erop los te beuken.
     
  11. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    wie kan me helpe!!!!!!!!!!.
    spel laad en dan doen ie niks. foutmelding #_1
     
  12. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    om precies te zijn staat dit er.
    de diensten van the crew zijn niet beschikbaar of je verbinding is verbroke. klik voor meer info op www.supportubi.com en meld foutcode nouwkeurig #0_1
     
  13. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Werkt alweer
     
  14. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    ja zag het. maar hoe weet je wanneer ze dit doen???. wel iritant. dus ligt niet bij mij?.
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    http://forums.ubi.com/forumdisplay.php/503-Support

    Daar staat altijd in de sticky's wanneer ze maintenance gaan doen. Ook komt ingame vaak een melding tevoorschijn dat ze offline gaan. Op het moment komt het vrij vaak voor, kleine fixes allemaal, maar dat hoort erbij.
     
  16. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Precies dit, ik vind het echt een heerlijke game! Je tip over eigen muziek ga ik zeker eens proberen :)
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb nu zo'n 15 uur in de game gestoken en blijf toch twijfelen over de game. Het concept is geweldig en de schaal van de game ook. De car specs zijn echter belachelijk. Een standaard Ford politie auto is in staat om een LaFerrari bij te houden en in te halen zelfs. En zo heb je ook races waar een 200 pk Mini een 500 pk musclecar zoek rijkt. De besturing is niet altijd even geweldig. De catchup snelheid van de AI is echt belachelijk hoog. Grafisch is de game niet indrukwekkend. In het donker met mist ziet het er soms uit als een PS2 game. Soms doet de game pijn aan m'n ogen. Kwalijker vind ik het dan ook nog dat de game met deze grafische looks gewoon framedrops heeft. Het concept van The Crew is geweldig, maar de uitwerking alles behalve.
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik irriteer me wel aan de overdreven menu/hud stijl. Dat verhaal had er niet bij gehoeven, hadden ze zich meer kunnen focussen op het rijplezier zelf en de kleine dingen zoals een raampje open draaien en richtingaanwijzers.
     
  19. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    Wil dit toch nog eens onder de aandacht brengen _O_



    Rijden is ff wennen,.. eenmaal het een en ander ontgrendeld, vind ik het een combi van NFS en test driveunlimited.
    Ik denk ook dat de meeste mensen die het niet fijn vinden rijden, liever driving games spelen die op een vast parcours plaats vinden,.. open wereld racers hebben een toch wat lossere besturing.

    Ben ook heel benieuwd of bij level 40 dat raid gebeuren beetje vet is..... heb er zin in :+
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Raid gebeuren?
     

Deel Deze Pagina