1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Crew

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 12 jun 2013.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Nee, niet perse hoor. Had er een testritje mee gereden, reed eigenlijk wel lekker... Vandaar. Moet eigenlijk ook weer verder met The Crew, maar Dragon Age vreet momenteel mijn tijd op ;)
     
  2. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Speel je vast op 360 of misschien one,.... op ps4 altijd volle bak.
     
  3. rubsky9207

    rubsky9207 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt xbox 360 jammer dat ze niet iets kunnen koppelen of zo..... Het is veel te rustig......
    wat heb jij dan @allstyles
     
  4. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb hem op de ps4.

    Las op gamefaqs dat de 360 erg rustig was... wel donders jammer =(

    Spel verdient het om meer in de aandacht te staan, heb eigenlijk nog nooit zo´n verslavende reacegame gespeeld, en ik heb eigenlijk bijna alle racegames op de ps3, 360, PS4 en One wel in de collectie.

    Ik barst vd vrienden die me via gamefaqs of ubi forum requests sturen,.. maar eigenlijk zie ik die nooit online.

    Maar het is gewoon zo tof rond te racen in die grote wereld. meestal ouwehoer en tune ik mijn wagens, en daarna de PVP in.
    Merk wel dat men steeds beter word online :whistle:
     
  5. rubsky9207

    rubsky9207 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    tja..... het is niet heel erg leuk =( maar verslavend is het wel;):)
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Aangezien driveclub niet meer op start, deze game maar eens een kans geven
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2015
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Nou.. heb 4 uur afgezien, maar na die tijd de game toch echt weer op de bazaar geknald. Ben een echte race liefhebber, maar kom hier echt niet doorheen. Wil even mijn ei kwijt :)

    -Vrij rondrijden vind ik erg eentonig.
    -De rubber banding is te overdreven.
    -De politie rijdt het gat zelfs met 300+ kmph nog dicht.
    -Auto's rijden erg matig, dat bochtenwerk slaat kant noch wal.
    -Besturing kan stukken beter
    - Graphics storen me, vooral de auto's op de weg.
    - Matig verhaal
    - The Crew laat de Thrustmaster t500rs er uitzien als een mislukking

    Verder nog van die kleine dingen. Kom je aanrijden bij een missie, start er een video waarin het eerste wat je ziet is dat je weer aankomt rijden.

    Kom je over de finish zie je een video dat je auto slipt. Echter zie je dan de weg achter je helemaal leeg terwijl er 3 auto's vlak achter je reden.

    Het ontsnappen is ook echt totaal random. Met 250 tussen de bomen doorrijden en ik raak ze niet kwijt. Soms ben ik ze opeens met weinig snelheid kwijt. Kan er na 4 uur geen logica in vinden.

    Als je zo'n kleine opdracht doet die tijdens het rijden opduikt en deze goed doorstaat, krijg je een laad scherm en word je weer meters terug gezet.

    Vind er sowieso erg veel laad schermen inzitten, zelfs als je een markering wilt instellen via je map.

    Keek er best naar uit, maar heb mij persoonlijk beter vermaakt met Need for Speed Rivals, die mij trouwens lichtelijk tegen viel. Op de openmap na, is Driveclub wel echt een beest in vergelijking met The Crew.
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Bepaalde punten heb je helemaal gelijk in, maar dit lijkt mij absoluut niet het type game voor jouw na aanleiding van je punten. Als jij een game als The Crew gaat vergelijken met Driveclub ben je sowieso verkeerd bezig. Zodra je een game zo groot en open gaat maken als The Crew moet je inkorten op andere punten (grafisch/physics). Ook ik kan zien dat de game er niet fantastisch uitziet, maar ik vind het er zeker niet slecht uit zien. De besturing is wel even wennen idd, met een controller is het helemaal erg, maar zeker met een stuurtje en de juiste settings kan ik me prima redden (Thrustmaster TX 458).

    Een kleine samenvatting van mijn mening op jouw punten:

    - Laadschermen, ze zitten er in, maar ze zijn niet lang genoeg om je er aan te ergeren.
    - Politie, dat dit nu nog niet veranderd is snap ik niet, die is idd te overpowered.
    - Filmpjes die niet helemaal gelijk lopen, dit is niet nieuw in games, maar om je er aan te ergeren?
    - Teruggezet worden na challenges, ja ik had ook liever doorgereden, maar aangezien je 9 van de 10 keer een upgrade op je auto zet na de challenge, zal het spel toch moeten laden om de stats aan te passen.
    - Verhaal, sjah, wat verwacht je van een race game, voor een goed verhaal pak ik wel een type game in de stijl van Assassins Creed :+.
    - Free roam, zoek wat vrienden om mee rond te rijden, dat maakt het al een stuk leuker. Persoonlijk geniet ik wel van de vele verschillende gebieden waar je doorheen kan rijden.
    - Rubber banding, sucks is inderdaad overdreven.
    - Handling, is een kwestie van wennen, en auto's upgraden lost al een heleboel op. Dit neemt niet weg dat het inderdaad een beetje matig is, en dat het beter zou kunnen.

    Ik kan nu al zeggen dat jij ook na 8 uur of 12 niks van deze game vind want het is jouw type spel niet. Ja er zijn minpunten, maar het is ook zeker een leuke game om te spelen. Vrij rondrijden vind je nu al eentonig worden. Dan zul je toch een game met gesloten banen moeten zoeken zoals Driveclub of Forza 5. Dan blijft er ook veel meer rekenkracht over voor goede graphics en betere physics, de laadschermen heb je dan ook in overvloed.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Ik kan mij wel vinden in jouw commentaar.
    De beta vond ik ruk en heb aan de hand daarvan besloten hem niet te halen. Omdat ik las dat men hem hier toch wel tof vond heb ik hem toch een kans gegeven. Echter na een paar racen was ik met tegenzin aan het spelen. Dit terwijl ik met driver / driv3r / midnight club 3 / uren rond kan rijden zonder iets te doen. Zelf euro truck simulator en spintires bevallen mij beter..

    In GTA V zie je in de tussenfilmpjes wel de helicopter waarmee je aan kwam vliegen op de kruising staan.
    Het contrast tussen het intro filmpje, de tussenfilmpjes en de daadwerkelijke game zijn werkelijk gigantisch,waardoor na elk filmpje het weer opvalt dat het geen prachtige game is. Daarnaast vind ik de auto's meer lijken op speelgoed auto's, laat staan het overige verkeer. Dat contrast is ook immens.
    Vind de car physics in GTA V serieus beter, en dat als niet race game zijnde. Ik vermaak mij tot mijn spijt meer met free-roamen in GTA V dan in The Crew.

    Het feit dat de auto's in een racegame gewoon niet lekker rijden, ook niet na 4 uur en die snelle auto's tussendoor, en het lijkt alsof je op ijs rijdt, is voor mij afdoende. Tenslotte voor mij het belangrijkste van een race game :)

    Op sommige puntjes was ik misschien iets te overdreven, maar baalde gewoon dat deze game mij zo tegenvalt....
    De link naar Driveclub legde ik omdat alle facetten daar wel lijken te kloppen, vanuit de basis een andere game I know.

    Ben benieuwd of Project Cars de verwachtigingen op de console gaat waarmaken, oja en ik wil een nieuwe rallysport challenge, A2 racer, vakantieracer en midtown madness :)
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2015
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, uiteindelijk is het gewoon je mening. Smaken verschillen nu eenmaal he!
     
  11. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    word deze game nog veel gespeeld op de ps4 ? ik twijfel of ik de game ga kopen !
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja, wordt nog steeds gespeeld! Blijft wel een leuk spel hoor.
     
  13. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Gisteren dit spel gehaald, maar vandaag kom ik niet in het spel. Constant de melding dat "de diensten niet beschikbaar zijn".... Al dik een uur nu... Komt dat vaker voor ?
     
  14. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik heb er nooit last van.

    Maar ik heb de game dan ook niet.
     
  15. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Wow, dat is grappig
     
  16. rubsky9207

    rubsky9207 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt vaker voor ja! :mad:
    Xbox 360?
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Een Xbox melding of een ingame melding? Anders even op het Ubiforum kijken of anderen ook last hebben.
     
  18. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Het is echt een ingame melding. Vanaf het moment dat het spel alles lijkt te laden zeg maar. Het laden van alles gaat goed, totdat ik ineens een popup krijg van het spel zelf dat de verbnding is verbroken. Verder lijk ik geen problemen met internetverbinding te hebben. Maar zal eens kijken op het Ubiforum dan indd
     
  19. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Op ubisoft forum staat dat het waarschijnlijk met een onderhoud te maken heeft ofzo... Mogen ze wel gaan opschieten, zit nu al dik 2 uur te proberen... Waardeloos, dat "nieuwe gamen".

    We will be performing a scheduled maintenance for The Crew on PS4, Xbox One and PC, Wednesday, July 8th , from 9:30 to 11:30 AM CEST (GMT+2).

    Pffff lang onderhoudje
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2015
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Flink wat auto's gehaald. En met pijn en moeite elke classe een auto 1299 kunnen maken. Raid en Terrein duurde zeker het langste. Heb nu in totaal 18 auto's op 1299.

    Meest gebruikte:

    Str: Nissan Skyline, Hummer, Ford Raptor, Mini cooper
    Terrein: Nissan Skyline en Ford Focus
    Sport: Laferari, Lamborghini Gallardo, Mclaren F1
    Raid: Buggy en de Hummer
    Circuit: Ruf 3400K, Alfa romeo 8C

    Overige auto's gebruik ik soms ligt aan de race dit is wel wat ik het meeste gebruik. Afgelopen zondag ook Platinum 1 geworden op PVP dus gaat lekker.

    Welke auto's gebruiken jullie? Is er nog iets wat ik mis wat wellicht beter is als bovenstaand lijstje?
     

Deel Deze Pagina