1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Crew

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 12 jun 2013.

  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Wanneer komt die update er? Is dat gelijk met de release van Wild Run?
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ja, zoals ik het begrijp op 17 november. Als de dagen weer wat korter zijn geworden ;)
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Maar wat een vreselijk mens die het presenteert, het lijkt de führer zelf wel!

    Ziet er desondanks fantastisch uit die nieuwe grafische engine! En motoren zijn altijd vet.
     
  4. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    De crew wildrun bevat dit dit alle dlc die is uitgekomen ook of alleen het spel en de wildrun dlc ?
     
  5. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Stiekem toch wel erg leuk hoor, dat The Crew. Vandaag een avondje zitten raggen samen met @HRT WietHoK NL, @Racerblade01 en @DutchOwnage en ik heb me kostelijk vermaakt :+ Het systeem zit ook best goed in elkaar, waardoor je heel makkelijk tezamen de ene na de andere challange afgaat. Daarbij kun je ook al je wagens (en motoren in Wild Run) uitgebreid aanpassen.

    De launch van de game was volgens mij behoorlijk prut, maar ik vind dat het toch wel een tweede kans verdient. Toevallig zag ik hem vandaag voor 20 euro in de bak bij de Media Markt liggen.
     
    HRT WietHoK NL en Racerblade01 vinden dit leuk.
  6. scorelord

    scorelord Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vorige week THE CREW® COMPLETE EDTION gekocht voor weinig. krap uurtje rondgereden, maar ehh, monstertrucks en motoren? Hoe de hell start ik dat? In mijn "portal" zie ik the crew WidRun. Maar hoe start ik dat? Moet dat zo? A om te starten is "greyed out"
    [​IMG]
     
  7. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Goede vraag! Ik heb al eens gehoord dat je eerst het gewone spel moet uitspelen voordat je aan de uitbreiding kan beginnen. Of het waar is weet ik niet.
     
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    @Racerblade01
    Weet jij hoe dit zit? Jij hebt immers ook die complete edition én bent al best ver in de game (in tegenstelling tot mijn voortgang :+)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien moet je die dlc nog even extra downloaden? Kijk even als je op je game staat op het dashboard en dan manage game. Misschien staat die dlc er tussen maar nog niet gedownload?
     
  10. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Zover ik weet is de Wild Run DLC alleen The Summit. Die ontgrendel je redelijk vroeg, zodra je dat gedaan hebt merk je het wel, want je krijgt constant notificaties dat je je kan kwalificeren voor The Summit.

    Motoren ontgrendel je geloof ik als je in St. Louis arriveert, dat is de eerste stad na Detroit. Daar zit de eerste en enige motordealer, maar tegen die tijd heb je nog niet genoeg geld om een motor te kunnen kopen.
     
    HRT WietHoK NL, scorelord en Rossi46 vinden dit leuk.
  11. scorelord

    scorelord Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    dlc heb ik al gecheckt, already installed. Ik zal gewoon geduld moeten hebben even doorspelen. Kon het ook niet laten liggen voor $20 :+ Thanx voor de antwoorden.

    //update:

    Ik heb het door. Ik slingerde de xbox de volgende dag aan en het was niet meer greyed out. Wellicht bleef de maintenance hangen http://forums.ubi.com/showthread.php/1347100-The-Crew-Wild-Run-Maintenance-–-December-9th Wazig, ik was 's avonds bezig: December 9th , from 9:30 am to 11:30 am (GMT+1) Anyway, redelijk snel daar na monstertruucuh! (A)(A)(A) Thanx all.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2015
    Rossi46 vindt dit leuk.
  12. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Beste manier om de monstertrucks en dragwagens en drifters vrij te krijgen is via de pvp in the summit.. daar krijg je bepaald xp en dan unlock je uiteindelijk alles.. heb zelf maar voor 1 monstertruck betaald en heb er nu 3 en heb 2 dragwagens en 2 driftbakken.. kan je dus allemaal in the summit winnen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  13. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    The Crew heeft vandaag weer een update gehad, is een foto-modus aan toegevoegd.

    [​IMG]

    O-)
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Speelt iemand deze game nog?
     
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    10 euro extra gelapt op marktplaats voor The Wild Run edition. Blijkt het een DLC code. Wel genaaid zeg... Want wordt gewoon aangeboden als Wild Run edition. Pfff
     
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja dat is vervelend. Het is inderdaad gewoon the Crew met dlc code net zo als Destiny Taken King.
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Beetje dom haha

    Games kosten nieuw 24,99 en 29,99 incl Wild Run..
    Als ik de DLC los wil kopen vraagt PSN alleen voor de DLC al 29,99, wat een onzin.
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    PSN zijn de grootste afzetters die je maar kunt bedenken, ook PSPLUS is pure zooi, de free games zijn allemaal cheape butt games uit de Indie markt.

    Xbox LIVE IT IS!!!!!!!
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Goed. Lekker belangrijk..... ;-)
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Niet downen dan hè, iets met een gegeven paard etc..
    Ik heb nu beide consoles met online abbo's en pluk van beide de leuke dingen er vanaf. :D
     

Deel Deze Pagina