1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Crew

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 12 jun 2013.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zijn al die savehouses ondergronds ofzo?
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Indies zijn prima, ik hoef geen AAA games. Degene die de moeite waard zijn heb ik toch al gehad
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik had de uitgebreide trial geprobeerd en dat smaakte naar meer. Sinds vandaag de volledige spel en kan pas morgen verder.

    De missies en vooral het feit dat het heel Amerika is vind ik wel leuk.

    Rare is, toen ik maanden geleden de ps4 demo speelde, vond ik het niks aan, maar de xbox trial heeft mij overgehaald.

    Ik hou wel van arcade racers, vooral Forza Horizon. Need for Speed vind ik sinds Underground 2 niet meer leuk. Het rek is eruit.

    The Crew is voor mij een perfecte mix tussen, missies, tunen, arcade racen en freeroam.

    En mijn retail versie kostte maar 10 euro en kon ik Olijke blij maken met Lego. ;-)

    Ik vind het 10 euro well spent.
     
  5. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Helemaal mee eens. Ik had de beta vlak voor release gespeeld en dat was waardeloos (dus het eindproduct was waarschijnlijk ook waardeloos). In december door een foutje van XBL de Wild Run editie toch maar gekocht en het is een wereld van verschil. Het speelt prima, er is enorm veel content en er is nog steeds veel support. Deze week is er bijvoorbeeld weer een nieuwe update gekomen met meer content wat betreft het maken van je eigen races. Daarnaast worden er nog steeds (gratis) maandelijks nieuwe auto's toegevoegd, hoewel ik niet weet of dat exclusief voor de Wild Run editie is. Ik speel het nu nog steeds, vier maanden na aankoop, vrij regelmatig en ik ben het nog niet zat. Dat heeft Need for Speed naar mijn mening de afgelopen 10 jaar niet voor elkaar gekregen.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nice! :) Zag dat je de game had gespeeld en was even benieuwd hoe ie jou beviel. Zo te horen niet slecht haha!

    Ik heb de gewone versie van The Crew ten tijde van de release gewonnen met een prijsvraag op XBW maar was er snel klaar mee. Vond het niet lekker sturen. Misschien dan toch nog maar eens opstarten dan.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Klopt was weer een nieuwe update. Vandaag best veel tijd in the summit gestopt. Maar weet iemand ook waar je die extreme tuners kan vinden? Heb nu 3 van die extreme tuning dingen gekregen maar kan die hele extreme tuners nergens vinden.
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Staan gewoon ergens op je map, anders kan je ze altijd bereiken via HQ. Maar misschien heb je daar wel een bepaald level voor nodig. Naar mijn herinnering was er ook een missie die de nieuwe klassen introduceert. Misschien moet je die gedaan hebben.
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ben al hoogste level enzo heb zelfs al drie wagens van 1299 maar staat echt nergens bij. Even gegoogled maar er schijnen meer last van te hebben dat de extreme tuners niet op kaart komen.
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik vind 'm wel vet. Ziet er erg mooi uit voor grote wereld, heerlijk ridin' high met m'n ogen half dicht. Wel jammer dat waggies een beetje meh voelen en de gameplay soms net wat te vergevend is (wat er gebeurt: ik rijd vol op een gebouw, hoe het eruit ziet: ik neem een slordige bocht en rijd verder). En dolblij met m'n Apple Music maar gvd Spotify zou hierbij wel ultimate zijn geweest.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Die crew vs crew online wordt zeker nooit meer gespeeld? Al 100 uur in de game zitten maar nog nooit gelukt met matchmaking hiermee.
     
  12. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Weet iemand hoe ik die app kan downloaden? Op de Play Store zie ik niks staan namelijk.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina