[XOne] The Darkness 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 jul 2009.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het antwoord is 'Ja' :+
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.195
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Huh, snap jij dat onbegrijpelijke ABN? O wacht, volgens mij is dat Fries. :+

    Ik moest die zin echr 3x overlezen voor ik hem enigzins snapte.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik spreek zelf ook vloeiend gebrekkig nederlands :+

    Zie toch eigenlijk alleen maar hele positieve reacties hier van de mensen die zich niet hebben weerhouden door de korte speelduur.

    Ga binnenkort toch ook maar eens kijken of ik deze game ergens goedkoop op de kop kan tikken. Vond de demo erg leuke en als ik heel eerlijk ben is korte speelduur niet heeeeeel erg als de gameplay maar top is (zie Vanquish bijvoorbeeld)
     
  4. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    duuuuuuude, in het final fantasy topic stelde je al 100000000 vragen, ga je nu ook dit topic vol spammen terwijl je antwoorden simpel te googelen zijn? :{
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zie net dat gamemania weer een inruil actie heeft waar the Darkness II ook onder valt (en ik heb nog een tasje oude games in de kofferbak liggen :+)

    straks toch maar even halen dus, lijkt me een ideaal tussendoortje
     
  6. x15killer

    x15killer XoTiC c3l

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat de game vrij kort is... 6-7 uurtjes, maar toch lang genoeg vor de speelbeleving. word voor mij een keer grabbelen in de budgetbakken :)
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vind ik niet heel erg, is voor wat afwisseling tussen alamur/skyrim en bf3/mw3 door precies lang genoeg :+
     
  8. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is zeker zijn geld waard , want de game zit echt goed in elkaar en als je de demo cool vond da ga je dit ook zeker leuk vinden.
    Speel de game meteen zo moeilijk mogelijk en het neemt weer meer tijd in beslag om de game uit tespelen
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zat te denken om de hoogste moeilijkheid voor new game + te bewaren. Net de LE bij gamemania gehaald voor 20,- + 3 ouwe spellen.

    Toch altijd wel leuk die inruilacties, morgen nog maar even terug voor FF 13-2 denk ik
     
  10. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    omg dat stuk in het spookhuis was echt geniaal!! haddenwe maar zulke spookhuizen in nl haha!

    ik snap trouwens niet wat iedereen loopt te zeiekn over korte speelduur... als je het over korte speelduren heb laten we dan ff de '''zogenaamde'' grote titels als battelfield of cod erbij halen
    doe mij maar the darkness 10x vetter dan battlefield of cod
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Spookhuis was scary shit he :D

    En het klopt wat je zegt over de korte singleplayer duur, maar voor de rest snap je het niet helemaal. BF en COD hebben multiplayers die je nog gemakkelijk 100 uur kan spelen.
     
  12. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Hahaha!

    Enzo rules!
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    maar als je de game puur voor de multi koopt dan kan je toch net zo goed gewoon cod 2 blijven spelen? ik bedoel zo grote verschillen zaten er niet in de graphics tussen bijv de laatst e2 cods...
    en ik hoor dan niemand klagne..
    maak dan gewoon mappacks voor d eoude cod en klaar als het om de multi gaat!!

    the darkness 2 is gewoon kapot vet, en vind de modus die ook voor multi is van de darkeness ook vet... is echt zon multi die heerlijk is om op de bank samen met vrinedne te spelen (helaas hebben al mijn maten bijna een ps3 bagger! mjaa)

    Hoe vonden jullie trouwens de vendetta/hitlist modus van D2? ik vond het een kapot lekkere modus om erbij te hebben....
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond het eerlijk gezegd niet heel erg boeiend vergeleken met de SP.

    Wel leuk dat het zich parralel aan de SP afspeelt maar qua gameplay niet zo interessant omdat je niet al je darkness powers hebt.
     
  15. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik viel er eigenlijk eerlijk gezegd letterlijk van in slaap en deed het alleen maar voor de achievements...
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Raden jullie aan de game direct op hard te spelen aangezien de SP niet heel erg lang is?
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb eerst normal gedaan en daarna new game + op de hoogste moeilijkheidsgraad. Beviel prima
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hmm.. new game +

    Dan ga ik de eerste keer denk ik ook voor normal difficulty.
    Dank u.
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Er zit toch een achievement in dat je 'm op New Game+ uit moet spelen, dus dan kan je net zo goed die playthrough op Don difficulty doen :)
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Net uitgespeeld. En ik had begrepen dat ie behoorlijk kort was, maar zo heb ik de game niet ervaard. Verdomd goede game en het verhaal greep me echt, hele mooie momenten ook. Misschien ga ik nog wel een tweede playthrough doen.

    Maar ik heb een vraagje...

    Hoe doe ik die ene hele lugubere executie waar de Darkness....volgens mij bij iemand in zijn achterste naar binnen gaat en bij de mond eruit komt weer...zijn dat ook talents of moet je die op een bepaalde manier doen? Want in de handleiding staat het niet.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2012

Deel Deze Pagina