the darkness ladder

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door R2v IlLuSioNs, 1 jul 2007.

1. R2v IlLuSioNs

R2v IlLuSioNs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen heb jullie nodig omdat ik the darkness speel en wil er graag clanmatches mee spelen alleen /Mod spam wilt gaan mee helpen alleen als ik 8 teams of meer bij elkaar krijg.
    Als mij dat lukt dan wordt er een ladder gemaakt.
    duss mensen als jullie ook the darkness spelen met jullie clan geef mij jullie msn en dan zal ik wel alles regelen met een vriend.\o/\o/

2. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm.. miss is het verstandig om ff te wachten na die patch, ivm ongelooflijk dikke host-advantage en dikke lag :9

3. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, nog net iets te veel foutjes online om echt te genieten. De (ietwat simpele) deathmatches kunnen best leuk zijn, maar door die lag wordt het echt onspeelbaar.

4. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag het ook eens in het clan subforum!

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Matches worden niet via een andere site georgaisseerd of hier of niet, thread verplaats naar het juiste subforum

6. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    je kan inderdaad ff wachten tot na de patch
    dan heeft mijn clan er wel interrese in.
    weet iemand trouwens wanneer die patch komt?

7. RiChY

RiChY GoW II

Leuk Bevonden:
    0
    wie gaat er in godsnaam the darkness online clanmatchen het word gekker en gekker op live sorry dat ik het zeg maar die game is single wel vet maar online is het een balle game ik ga nog liever naar de bartsmit bij die ps2 dingen staan om fifa06 te spelen die game is echt te skillloos beetje schieten met en piestoltjewat moeilijk

8. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    I agree deze game is online kut en heeft echt geen lange levensduur online kgeef het 2 maanden.

Daar komt nog eens bij dat ze game een skillloze game is gewoon health en armor blijven pakken en je owned.Ook is er grote lag ten alle tijden.

Even aan alle clans die dit serieus een clangame willen maken verspil je tijd niet en focus je op een game die het wel groot gaat maken en laat deze game links liggen.

Ps: deze game had ik in 4 dagen echt geheel uitgespeelt heb geen 1000 g omdat de laatste achievement bij mij geglitched is.:b:

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    ik heb de game eigenlijk ook maar een week gespeeld.
    en hij valt me nu toch tegen.
    de single blijft een van de beste die ik ooit gespeeld maar de multi heeft niet veel diepgang.

Deel Deze Pagina