Hey, Ik heb een probleem in The Darkness. Hij loopt namelijk vast bij dat stukje waar je Butcher Joyce op moet gaan zoeken (nadat je net bij Jenny bent geweest). Nu heb ik natuurlijk al wat geGoogled en heb ik ontdekt dat ik niet de enige ben met dit probleem. Ook zijn er oplossingen gegeven, zoals: - geen sidemissions doen en niet bij Jenny blijven zitten, maar die hielpen niet. Hij blijft vastlopen in de cutscene (voor het stukje met 'there's a war coming'). Ook ben ik al tot 2 keer toe overnieuw begonnen maar het blijft daar fout gaan. Kan iemand me helpen, met bv. een andere oplossing? BVD, Zinu.
maak je disc schoon, bij mij bleef king kong constant hangen op hetzelfde plekje, bleek er een vlekje op te zitten. Nooit meer last van gehad nadat ik het heb schoongemaakt.
Dat lijkt me dan toch apart, aangezien hij blijft hangen op een stuk waar dat bij meerdere mensen gebeurt.
Bij mij liep the Darkness steeds vast als ik het speelde NADAT ik iets anders had gespeeld --- console resetten dan gebeurde dat niet.