The Darkness - Suicide on holy grounds

Discussie in 'Algemeen' gestart door stynjuh, 20 aug 2007.

1. stynjuh

stynjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik zit vast in chapter 3 van the darkness, ik moet zelfmoord plegen op heilige grond. Nu vond ik via google al een walkthrough waarin stond dat de Saint Mary Orphanage op heilige grond staat. Ik weet niet of dat klopt, zowel: hoe kom ik hier binnen?/Wat moet ik hier doen?

Ik hoop dat iemand me kan vertellen hoe ik verder kom.
    Alvast bedankt, :thumbs:
    Stijn

2. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Gewoon rondlopen op den duur kom je ergens en dan triggert er een soort filmpje..
    Weet niet of het chapter 3 was maar je knalt jezelf nog wel door je kop als dat vrouwtje (Jenny?) wordt vermoord in dat filmpje dus..

3. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek in de treinstations naar de borden waarop de Orphanage staat aangegeven, volg dat, je ziet een jonge Jenny als geest, volg haar en dan wijst het vanzelf uit. Als je nog een keer vast kom te zitten kan je ook eventjes spieken op www.gamefaqs.com. Hoef je niet te wachten op ons antwoord ;)

4. stynjuh

stynjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, ik ga het proberen.. neem aan dat het zo lukt

later

5. stynjuh

stynjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die jenny als geest wel al gezien, maar als ik nu richting the orphanage loop via de metro zie ik die geest niet. Ik zou het zo echt niet weten, doelloosrondlopen heeft ook nog niet echt iets opgeleverd op n paar collectables na. ik hoop niet dat ik opnieuw moet beginnen

6. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet geen zelfmoord plegen je moet naar de kerk in het begin gaan daar kan je nu in :b:

Deel Deze Pagina