The Dishwasher: Dead Samurai is een 2D Arcade game voor Xbox Live. Maar niet zomaar een game! Het is een game volledig gemaakt door één persoon, die niks met de game-industrie te maken heeft. Waarom verschijnt het spel dan op XBLA? Nou;
Info
Een tijd geleden heeft Microsoft een wedstrijd gehouden. 'Microsoft's Dream, Build, Play Contest'. Het doel van de wedstrijd was om met de XNA software een game te maken. De winnaar van deze wedstrijd zou zijn game op XBLA kunnen uitbrengen. En dat gaat dus gebeuren met de game The Dishwasher: Dead Samurai. Meer informatie over deze wedstrijd is hier te vinden. Tevens worden er meer games dan alleen The Dishwasher uitgebracht. Want eigenlijk staat Dishwasher op een gedeelde 1e plaats met Blazing Birds.
The Dishwasher is een echte 2D actie game. In The Dishwasher speel je een, vermoedelijke Samurai die het opneemt tegen? Ik weet het niet. Maar het spel ziet er heerlijk uit, en de gameplay beelden zien er uit alsof ze heerlijk wegspelen. Er zijn nog geen officïele videos van uitgebracht, wel een aantal screens. Er is echter wel een video te vinden op GameTrailers.
Screenshots
Video's
GameTrailers User Movie geplaatst door Epsicode - The Dishwasher Gameplay
Dit is een gelekte video lijkt mij. Maar dat weet ik niet zeker. Als ik een officieel uitgebrachte video vind plaats ik die ook.
Overige Media, Links & Info
Dream, Build, Play
De link naar de Dream, Build, Play site. Hier kan je ook de andere games bekijken.
Laatst bewerkt: 21 aug 2007