1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Die quest heb je ook binnen 10 minuten gedaan, dus geen reden om hem niet te doen! :)
     
  2. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    je hebt zeker zoiets als een map
    druk op start, dan krijg je wss je inventory te zien, als je dan met glf R2 en L2 scrollt krijg je map/quest updates te zien of spells of je skills,
     
  3. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Probeer maar niet grappig te doen, omdat AZ toevallig in 2009 kampioen is geworden, want dit jaar worden ze zoals elk ander jaar middemoter.
     
  4. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    en Ajax wordt kampioen;) maar denk dat we weer beetje naar topic toe moeten, heeft iemand voor mij een tip hoe ik zo snel mogelijk 20 bear pelts kan krijgen?
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ga de wildernis in, daar zijn genoeg beren volgensmij.
    Iemand tips hoe ik snel aan 1000 munten kom om weer bij het dievengilde mogen te horen?
    Heb iemand vermoord:+
     
  6. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    nee in de wildernis vind je niet veel beren, alleen op bepaald level en daar zit ik momenteel niet op;) uhm je kan de Arena proberen, daar verdien je (zeker voor een beginnend account) een shit load aan money
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    ok, en graag gedaan.
     
  8. Cor

    Cor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    luitjes, ik ben een mage, en heb nu een staff. Via de quest behaald.

    Alleen mijn power is zo snel op, dus dat ik em weer moet herladen. Nadeel is ik moet telkens naar zo'n ventje en het kost me ook nog eens een hoop geld, wat ik al niet heb.

    Zijn er geen betere manieren om je staff op te laden?
    (Zonder te cheaten uiteraard)
     
  9. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Soul Gems, of Varla stones, dacht ik.

    Er schijnt ook een bepaalde steen te zijn, en als je die hebt dan heb je een unlimited oplaad ding... google ook ff op oblivion wiki, geweldige site :)
     
  10. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Lol, ik heb nu de arena quest line uitgespeeld en ik heb de grand champion verslagen.
    Maar nu blijft het groene pijltje bij zijn dooie lichaam staan, ik heb alles van hem opgepakt.
    Maar wat moet ik doen.

    Edit*
    Ik moets met da vrouwtje in de kelder praten.
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2009
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Je hebt toch wel voordat je met hem ging vechten zijn quest gedaan he? Die van zijn familie achtergrond? Die kun je namelijk krijgen als je voor het eerst in de arena bent tot het moment waarop je de wedstrijd met hem activeert. :9 Als je die namelijk gedaan hebt hoef je hem alleen maar dood te meppen, anders haal je de achievement namelijk niet op die manier. Hoe zielig hij ook klinkt, het kan op die andere manier dan niet anders. Je moet het met een ander poppetje maar eens proberen. ;)
     
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb wel die 50G achievement gekregen inelkgeval.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Dat is mooi, maar als je door eigen emoties, na die Champions quest, de Champion niet durft neer te slaan word je gedwongen het toch te doen om alsnog de achievement te halen. Het kan niet anders; misschien is dit een betere fomulering.

    Heb je die quest van die Champion al eens gedaan?
     
  14. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    nee, maar het maakt niet uit want ik heb toch de quest line voltooid.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Dat maakt wel uit, want die quest gaf je een 3 punten boosts in meerdere skills, waaronder Blade, Block en Armorer dacht ik. Toch mooi meegepakt!
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Thanx voor de info, dat was ik helemaal vergeten en ik speel met deze skills op moment met een nieuw personage. Je hebt meer van dit soort momenten namelijk.

    Ga maar eens een minuut kijken naar die twee die bij de Arena Hand to Hand oefenen.

    Doe hetzelfde bij The Blades Temple.

    Als je je controler niet aanraakt en dit in beide gevallen een minuut doet, dan + 5 in elk als ik me niet vergis. ;)
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Iets minder.. En je mag je controller wel aanraken, gewoon kijken :D. Volgens mij krijg je bij Cloud Ruler +3 voor Blade, en bij de Arena plus 3 voor Block ofzo.
    Zulke dingetjes zijn altijd leuk.
     
  18. Cor

    Cor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip. Ik heb die site gevonden en gevonden wat ik zocht.


    Ik zit nu met het volgende en ik vind het niet op die wiki terug.

    Ik wil mijn hoed of ring enchanten met het effect LIGHT, zodat ik in het donker licht heb.
    Ik zit nu met het volgende ik krijg de optie light niet erbij te staan om dit als effect toe te voegen als ik bij het Alter of enchanting sta.
    Weet er iemand wat ik fout doe?

    Edit: Nou na een uur zoeken dacht ik, laat ik maar mijn vraag ff op xbw posten, en een minuut later vind ik uit hoe het principe werkt. :p Je moet eerst de spel gekocht hebben.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2009
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Jup, hoop ook op zoiets in het volgende deel. Tevens zou ik een optie om zelf punten te kunnen verdelen ook fijn vinden. De gameplay balk mogen ze ook beslist niet weg doen in een volgende deel.

    Wanneer komt er nu eens nieuws? :eek:
     
  20. Cor

    Cor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina