1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    [​IMG]

    Ontwikkelaar: Bethesda Studios
    Uitgever: Microsoft Game Studios
    Release datum: Maart/April 2006
    Genre: Role Playing-Game
    Online speelbaar: Nee
    Aantal offline spelers: 1


    Bethesda:
    [​IMG]

    IGN:
    [​IMG]

    Teamxbox:
    [​IMG]


    Media:

    Bethesda Oblivion
    Teamxbox Oblivion
    IGN Oblivion
    Gamespot Oblivion


    Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Trailer(s):

    Official Oblivion E3 Trailer
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2006
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Laat ik dan ook meteen als eerste reageren.
    Hele nette begin post. Had het niet beter gedaan ;). (voor de mensen die het even het misverstand gevolgd hebben)

    Maar de release komt steeds dichter bij. Mensen die hem hier dan ook gelijk halen?!
    Of wacht men nog even op reviews bij deze game? Ik heb hem dus wel al in de pre-order staan :).
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga even wachten op de reviews en ik ga me ook wat meer verdiepen in deze game. Met zoveel enthousiasme verwacht ik eigenlijk wel veel.

    Ik weet alleen niet of het wat voor mij is. Denk dat het net wat te diepgaand en uitgebreid is. Volgens mij kom ik dan m'n kamer nooit meer uit :+.
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Da's dan toch alleen maar Gunstig, want dan is het blijkbaar WEL een game voor je:9 .
    Het is juist prachtig dat het uitgebreid en diepgaand is, gewoon soms 2 uur dolloos rondlopen ofzo. Tuurlijk, er van houden moet je wel jah :). En zat drinken en eten bij de hand hebben, want je wilt denk ik wel doorspelen. En wel zo handig om af en toe tussen je lange reizen door, te kunnen picknicken:+
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :cool:

    Maar ik moet nog rekening houden met andere dingen die ook ergens wel een beetje belangrijk zijn (stage, biertjes drinken met vrienden,...). :p

    Maar ik moet zeker bekennen dat het me erg is gaan boeien allemaal. Ben benieuwd.
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Tuurlijk, ook die dingen zijn belangrijk :cool: .
    Vooral met je maten samen zijn, en dan gezellig bier drinken.
    Al doen we dit ook vaak zat, ONDER het Xboxen zelf.

    Maar daarvoor is Oblivion dan weer geen game.

    @ Willem Fable
    Volgens mij heb je nooit gepost in de vorige threads. Maar je bent, (denk ik) een groot fan van RPG's ?
    (en voordat iedereen begint te roepen, ik WEET dat je Fable niet met Oblivion kunt vergelijken:p )
    Maar vraag het gewoon,
    Ben je ook geintereseerd in deze game? Of boeit dit je eigenlijk niet, en ga je je volledig storten op Fable The lost Chapters ;).
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Snel tweede draadje al. Moet wel veel goeds betekenen dus. :)
    It's coming closer en closer.
    Kijk er nu al naar uit om in die prachtige omgevingen rond te lopen.
     
  8. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    is deze thread nou echt nodig? :) ach ja boeie ...
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ah, Spuit11. Vond het al lang duren voordat je langskwam. |:-
     
  10. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    haha wat een lol he
     
  11. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Was die post nou echt nodig?:confused: Dit forum gedeelte is aangemaakt om topics over Games te posten. En dit is een topic over een game:)

    In ieder geval. Ik ben tot nu toe geen niet zo'n RPG fan. Ik vind het wel leuke game's. Maar ik ben wel bang eer ik Obivion ga spelen dat ik er toch geen genoeg van kan krijgen. Het ziet er allemaal wel zo mooi uit. En ik weet bijna zeker dat deze ook heel lang speelbaar is. Alle kenmerken van een RPG worden hier heel mooi in verwerkt en dat bepaard met de prachtige wereld en mooie graphics. Dit word een goeie game, dat staat vast. Naast Saint's Row ga ik toch nog deze halen denk ik.

    Wederom ook nog een nette beginpost Willem.
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nou heb ik er genoeg van.
    Of je post normaal, of je gaat maar ergens anders heen.
    Tot over 2 dagen.

    /Mod Al gedaan :cool:


    -Goiz :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2005
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Herriner je je nog die gekke belg vanop MotoGp demo, bij de launch van live..chilpepper, wel dat ben ik. Leuke PM trouwes, als je in de vorige thread kijkt, dan krijg je misschien door waarom ik hem uitscheldde..
     
  14. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit stond op eurogamer.net
    Was het al bekend?
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    C H i L je moet niet zo'n grote mond hebben en niet schelden met mongolen. Je zegt zelf:
    Hmm, dit is dom, je kan volgens dat magazine niet met je paard buiten steden gaan...Maar zoals die gast al zegt, er is geen laadscherm tussen de natuur en een stad, dus hoe gaat dit dan gebeuren...

    en ik zeg gewoon dat het mij bullshit lijkt.. want er zijn al plaatjes dat je wel buiten de stad ben..
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Sit down son.

    [​IMG]

    Eindelijk een khajiit. Nou hebben ze (zoals de Argonians) ook geen gebogen benen meer in Oblivion, daardoor kunnen ze laarzen/schoenen dragen e.d.

    [​IMG]

    Deze is ook eentje van de Anvil Docks, maar een evening shot.

    http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=172525&hl=

    Dit is een link naar een feitenthread. Er zijn 5 paardenrassen in de game btw.
    Waarom er geen speren komen in Oblivion versta ik nog altijd niet hoor...

    [​IMG]

    w00t, check die draw-distance, veel verder dan Morrowind alleszins.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2005
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik wil me wel degelijk storten in deze game, kan zelfs niet wachten! De omgeving en de sfeer spreekt me erg goed aan. Bossen met kolkende beekjes, grasvlaktes met ruines en grote middeleeuwse steden! Precies wat ik wil.

    Waarom ik nooit in de vorige thread postte? Nou, de game is mij redelijk laat opgevallen. Ik zag de thread wel staan, maar het is moeilijk om dan een bepaald discussie-punt (dat misschien wel al 20 pag. lang is) op te pakken en mee te doen. Vandaar dus;)
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mooi dat je nu mee kan doen :)!!
    Ook deze screens zien er weer prachtig uit.
    Die khajiit in dat pakje kan echt niet. Veel te netjes voor zo'n beest ;)!

    Post van king kai
    Staat dus, dat er toch de kans bestaat dat hij gewoon 2 December er is, of lees ik nu fout? Toch wel prettig als hij er gewoon met De Launch is.
    En ik zie boten op die screens, is het mogelijk om daarmee naar andere steden te varen?
    Al niet bij jezelf, dan gewoon mee te gaan als reiziger?
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat dat de officiƫle releasedatum altijd Holidays 2005 was (dat stond trouwens altijd zo op ElderScrolls.com) en dat EB games zelf speculaties heeft veroorzaakt door er een launchgame van te maken. Blijkbaar heeft Bethesda nooit uitdrukkelijk bekend gemaakt dat het een launchgame ging worden.. De mogelijkheid bestaat zelfs dat hij pas op kerstmis uitkomt.
    BTW, idd, die Khajiit ziet er iets te netjes uit. Hopelijk dient het merendeel van de Argonians en Khajiits zoals in Morrowind als slaven, en moet je ze gaan bevrijden voor de Twin Lamps. Dat zouden wat extra quests opleveren.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2005
  20. Timo_stYle

    Timo_stYle //xbox*360\\

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Nette post en een vette game ik schaf de xbox360 gedeeltelijk aan voor deze game
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina