Ontwikkelaar: Bethesda Studios
Uitgever: Microsoft Game Studios
Release datum: 24 Maart 2006
Genre: Role Playing-Game
Online speelbaar: Nee
Aantal offline spelers: 1
Bethesda:
Boxart
IGN:
Teamxbox:
Rassen
Orc
Breton
Imperial
Redguard
Nord
High Elf
Dark Elf
Wood Elf
Argonian
Khajit
Map:
IGN:
Media:
IGN Oblivion Trailers
IGN Oblivion Images
IGN Oblivion Preview
IGN Oblivion Hands-On
Skills:
Combat Arts
Magic Arts
Stealth Arts
Birthsigns
Elder Scrolls IV Oblivion Collectors Edition
Eigen Mening:
14 Februari 2006 - Nu er zoveel over deze prachtgame bekend is, kan het volgens mij niet meer mis gaan. De prachtige omgeving, bekende acteurs die hun stem verlenen, epische soundtrack en een uitgebreid skill-systeem.
De enorme wereld die je bewandeld in The Elder Scrolls IV Oblivion is prachtig om naar te kijken, maar nog mooier om te beleven! Binnenkort, ligt hij hopelijk in de winkels voor zowel PC als Xbox360.
Ik kan in ieder geval niet meer wachten om mijn personage te maken zoals ik wil!
15 Februari 2006 - Na heel wat gediscussier in dit topic over de releasedatum zijn we nog niks verder gekomen! De releasedatum is nog niet bekend, ondanks dat site A dit beweert. Vervolgens komt site B met weer een ander verhaal. Zo gauw er iets bekend is, ik lees het of krijg het door via iemand anders dan zal ik, of iemand anders dit bekend maken. Tot die tijd moet je gewoon nog even geduld hebben.
22 Februari 2006 - De release komt steeds dichterbij, en net als alle anderen kan ik niet wachten tot deze game uitkomt. Ik denk dat het niet meer fout kan gaan met deze game, na alle filmpjes, screens en 'Devolepment Diaries'! En nu ik alles weet over het vampier zijn in Oblivion sta ik te popelen om te veranderen in een vampier, en anderen lekker op de huid te zitten!
4 Maart 2006 - En de releasedatum is eindelijk bekend. Geen uitstel meer, dus we weten wanneer we hem binnen kunnen halen!
11 Maart 2006 - Deeltje 4 van het topic is bijna in zicht, net als Oblivion zelf. CHiL is toch wel de gene geweest die met de meeste info kwam, en die de meeste kennis heeft over The Elder Scrolls IV Oblivion.
Daarom mag hij van mij The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 4] aanmaken.
Aan iedereen, veel plezier met Oblivion!
Na kort overleg gaan we gewoon verder in dit topic en CHiL zal hoogstwaarschijnlijk een helptoic aanmaken.
Laatst bewerkt: 11 mrt 2006