1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij in de buurt is verkoopt alleen de dixons 360 games volgens mij. De intertoys had geen 360's dacht ik, maar dat kan veranderd zijn. Ik ga iig. om 2uur even langs de dixons om te vragen of ze hem al hebben, en zo niet, wanneer ze hem verwachten.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  2. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het knap dat sommige van jullie nu al kunnen weten welk character ze willen spelen, ik speel het spel gewoon eerst met iemand en kijk daarna pas wat ik het fijnst vind.
    @ Chil, misschien dat jij nu alvast een hulpdraadje kunt aanmaken, jij verdient die eer namelijk wel;) .
     
  3. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het hulpdraadje al direct veel berichten zal bevatten, aangezien er in het eerste gedeelte weinig mis kan gaan en mensen pas na een tijdje dezelfde plekken tegengekomen zijn.
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    De startpost voor de helpthread is klaar, maar ik wacht tot morgenavond om hem te openen, want niemand hier heeft de game en mensen zouden het topic gewoon volspammen.
    En inderdaad Vision. Alhoewel het eerste deel van het Morrowind topic toch de taak innam van het morrowind games topic. Het lijkt me beter als we ervaringen + problemen oplossen in 1 thread. De helpthread.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja dat was echt 1 waarvan ik zat te twijfelen.. mischien moet ik dat idd maar doen. Ik wil sword juist maar voor erbij.
     
  6. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
  7. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Noujah het is gewoon zo als je morrowind hebt gespeeld weet je dat al een beetje alleen ik denk dat ik of mijn gekozen character word of ik ga weer van die vragen beantwoorden :) das wel echt iets dat er dan uitkomt wat echt bnij je hoort !
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
  9. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Woow mooie screen (ben 5 min aan het lezen vernieuw hem en er staan al weer 4 meer posts :D mooi zo alleen we moeten denk ik een aparte vragen treath maken :D
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG wat een screens, stuk voor stuk prachtig. Let vooral op de details als de tomaten in de fruitschaal op foto 3, veel gedetailleerder dan de voorwerpen uit Morrowind.:+
     
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Die gaan zeker niet kapot als ik ze tegen de muur aan gooi met de havok engine? :+ Ik ga ze in ieder geval wel tegen die Thoronir aan smijten :cool:
     
  12. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    weltrusten PS zullen we een wedstrijd doen : Wie TESIV:eek:blivion het eerst heeft ?! ik doe iig mee :p
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ikkuh niet.. ik kan het namenlijk niet uit staan als ik straks zou verliezen. }:]
     
  14. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt zo verschrikkelijk mooi die screens, ik kan echt niet meer wachten...
    @MiGilleS, is goed, ik ga ff liften naar schiphol. Misschien tref ik daar een container met games aan. Laat ik het toch maar niet doen, ik weet niet eens waar de games aankwamen.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit moeten toch screens zijn van een high-end PC? Deze zien er allemaal zo veel beter uit dan de screens die we de laatste weken te zien kregen. Als ik dit te zien krijg op mijn 360, goede god. Ok, nu kappen met spammen.
     
  16. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ff een film aan het kijken en meteen zijn er 4 :{ pagina's bijgespammed :p
     
  17. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajuus mensen, ik ga maar eens even bijtanken voor het geval ik morgen de game aantref bij de dixons!
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik neem dezelfde character maar ipv block neem ik alchemy voor poisens op mn wapen en als birthshizzle neem ik the thief voor meer agi en speed
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  19. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo komt de game morgen? Hij komt pas Vrijdag!! En anders hoop ik op Donderdag!! En ik ga nu naar bed des te sneller is het dinsdag en des te sneller is het woensdag en donderdag!!,,, Bleh!! Wachten,,,
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Block neem ik eigenlijk meer voor de gameplay. Ik wil een beetje goed blokken zodat als ik face to face sta toch mezelf een beetje kan beschermen. En het maakt het gevecht leuker. Dit is niet speciaal een extra sterke char, maar meer een char die ik leuk vind. Block zou beter zijn als ik die weglaat en voledig me op stealth richt maar dat vind ik niet leuk :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina