1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( Klopt ben ik ook een sneaker! Maar dat wil niet zeggen dat ik die beesten laat leven, beter gezegt je hebt super crit als je sneakt \o/
     
  2. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    jaoh mah gozert:9 als je noah een sneakert ben eah... dan wil je toch dat je niet gezien word (ik tenminste) anderes kan je die ctrital damage nie halen.
    en dus is zon dikke starlight spreuk niet echt handig dan;)

    /Mod Uit het [faq]beleid[/faq]: - Straattaal, dialect en gebrek aan interpunctie zijn niet toegestaan.
     
  3. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die quest nu bij de priester opgehaald (in Chorol). hij zegt dat ik naar imperial city moet gaan. (waar al die mages rondlopen weet niet hoe het heet) die mage zegt dat ik naar Skinrad moet gaan en daar met de count moet praten. dat doe ik dan, maar ik kan niets zeggen over een "vampire cure" weet iemand hier een oplossing voor?

    alvast bedankt,
     
  4. Orian

    Orian Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan zijn dat je eerst met de helper van de count moet praten. Hij brengt de count naar je.
    Als je geen live hebt (en geen patches) heb je kans dat hij bugged is. De on gepatchte versie had soms wel en soms geen last van een bug tijdens de quest om van vampirism af te komen.
     
  5. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem full gepatcht dus ik heb last van een bug :mad: leuk is dat:mad:
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    die quest van vampirisme is zo zo zo kut, en btw, hij zei een ongepatchte versie kan bugged zijn, niet andersom:)
     
  7. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt wat "orian" zegt je moet eerst met zoon vrouwtje praten maar wil er bijzeggen dat hij niet op alle tijden aanwezig is of aanspreekbaar..? eerlijk gezecht vindt ik het niet de moeite waard om de Q te doen...

    hierna moet je 5 empty grand soul gems halen voor een vrouwtje in berge...
    krijg je 50gold voor now joepi...

    daarna moet je ook nog eens allemaal planten gaan plukken had ik meeste al op voorraad gelukkig en vampire ash halen in zoon grot... heel gedoe...

    ik bijt gewoon elk slapend mens wat ik tegenkom:p
     
  8. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb hem full gepatcht en heb nog het probleem met de count bij skinrad:mad: misschien weet iemand hier iets voor (alsjeblieft)
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer gewoon door dat kasteel te sneaken en laat die helper van die count lekker stikken, ik ging niet wachten tot hij in de hall kwam, ik ging altijd naar m zoeken door dat kasteel, meeste keren van de tijd werkten dat wel gewoon voor mij...
     
  10. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb ook alle patches en ik kan gewoon die count te spreken krijgen... Het laatst was met die necromancers quest van de Mages Guild.. Als het echt niet lukt moet je gewoon die deur boven op dat balkon binnenrennen en dan komt de count op je afrennen.

    P.S: Waarom vind iedereen very hard locks moeilijk? Ik open ze vaak zonder een lockpick te breken... Ik heb er wel een trucje voor dus als er mensen zijn die lockpicken moeilijk vinden lees ik het hier wel\o/
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg hem van de week binnen, kan niet wachten. :D
    Heb Morrowind ook uitgespeeld (ongeveer 200 uur aan het spel besteed :eek:) en ben heel erg benieuwd naar deze. _O_
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat je zeker lol gaat hebben met Oblivion. Als je Morrowind leuk vond tenminste :)
     
  13. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeite niet echt very hard gaan er zoon 5 lockpicks doorheen... maar ben wel eens benieuwt naar je trucie dan?
     
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het, op Halo na, nog altijd het beste spel op de Xbox en heb rond de 200 titels gespeeld. Dus vond hem wel leuk inderdaad. :b:
    Hij is hopelijk morgen of overmorgen binnen, uiteraard wel de Collector's Edition. :thumbs:
     
  15. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Er is niet echt een trucje, je moet gewoon weten waar je op moet letten.:D
     
  16. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ik let altijd op de veer als die sloom of snel omhoog gaat:p
     
  17. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ha ik deed altijd automatisch, was te lui om zelf uit te zoeken hoe ik precies die sloten moest lockpicken.
     
  18. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    met lockpicken moet je gewoon opletten als de veer heel snel omlaag gaat, dan gaat de volgende heel langzaam omllaag en die moet je dan vastzetten met A
     
  19. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    met easy locks doe ik da ook ja maar bij very hard ben je overdreven veel picklocks kwijt

    iemand weet hoe ik aan elven sword/shield kan komen??

    ik had hem met mijn eerste poppetje dankzij dark brothers die moest ik mollen..

    maar nu wil ik arena complete eerder nooit gedaan... ik heb nu darwen sword maar dies lang nie goed genoeg en tegenstanders allemaal elven hebben...?
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Veel mensen luisteren naar het geluidje maar dat werkt niet perfect. Die palletjes gaan omhoog en je moet ze vast zetten als het palletje de keer ervoor direct naar beneden viel en dus niet bleef hangen.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina