1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    nee moet je 'innemen', vraag me niet hoe, tis een behoorlijke zetpil..
     
  2. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het Grafisch ook beter geworden met de update?
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja lijkt er wel op gister toen ik met lijken aan het sjouwen was vond ik dat ze er veel gedetaileerde en beter eruit zaggen dan normaal.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    De achtergronden zijn iets verbeterd. Dat het spel nu iets sneller laadt vind ik zelf wel erg prettig.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2007
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah, een update! Ga ik dan ook maar ff doen. Misschien dat ik dan weer 's oppak. Heb een maandje geleden nog een nieuw personage aangemaakt, een tovenaar, maar die levelen zo snel, dat ik 't alweer beu was. :+
     
  6. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Uuhm.... niet:9 ik gokte maar wat:cool:
     
  7. Towel

    Towel Guest

    HEy ik heb een aantal grand soul gems, maar hoe doe ik die laden? Want dan kun je je magische wapens opladen. Nu moet ik telkens bij mage guild zon dure steen kope, maar k wil graag zelf vangen. Iemand idee? En waar kan ik nog stoer vechten aangezien k de mainquest heb uitgespeeld, en man van de arena ben... Moet telkens een week wachten om te makkeljke ogres om te leggen.... Shrines/mines bezoeken en uitslopen werkt wel goed ofniet?
     
  8. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een soultrap spell casten op een creature, dan verslaan voordat de spell is uitgewerkt en je moet een lege gem bij je hebben.
     
  9. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    fighters guild, mages guild, thieves guils, dark brotherhood, je hebt nog zoveel te doen, en natuurlijk overal in de stad mense aanspreken en daarbuiten trouwens ook. Genoeg quests voor je
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    enchant een wapen met soultrap, voor 1 seconde, dan hoef je verder nix te casten, mits je wapuh is opgeladen.
     
  11. Towel

    Towel Guest

    Hoe doe ik dan een wapen enchanten? Maar zo'n soulttrap spel, kan k da wel gebruike als warrior lvl19. Want k gebruik nooit magie.... En die benodigdheden koop je gewoon bij een guild he.
     
  12. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een soultrap spell kopen bij een mage hall, volgens mij moet je mysticism level 25 zijn. Als je een soulgem hebt gevuld kan je je wapen enchanten in de mage arcane university.
     
  13. Towel

    Towel Guest

    haha leip, ik heb xbox nu uitgeleend voor 2 weken, maar zodra k die terugheb ga ik denkk met mn warrior nog ff aantal quest doen voor fighter guild, mines uitroeien en dan opnieuw beginnen met een dik toverras. Zo'n high elf:D fockin gruwelijk:D en dan alleen maar desctruction enzo magie levelen.
     
  14. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je 2 games/personages naast elkaar spelen? Zodat ik Oblivion met een personage speel en mijn vriendin met een eigen personage speelt?
     
  15. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar dan moet je wel opletten dat je niet elkaars save overwrite. Het makkelijkste lijkt me als je vriendin gewoon een oflline profiel maakt en zo speelt. Dan kunnen jullie niet aan elkaars saves :)
     
  16. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, of je moet meerder keren saven want je overwrite namelijk heel snel in Oblivion als je even niet oplet! :p
     
  17. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion for beginners...

    Ik had deze ooit is gekocht via dit forum maar bleek dat user een oplichter was en k'heb de game nooit ontvangen. Heb deze nadien ook niet meer willen kopen omwille van zoveel andere releases. Nu ben ik opnieuw serieus aan het twijfelen om mij deze is aan te schaffen. Maar je moet weten dat ik eigenlijk nog nooit echt een 'Role playing game' heb gespeeld en dus weet ik niet of Oblivion hiervoor ideale game is om ermee te startten. Hij ziet er wel leuk uit.
    Wat mag ik eigenlijk (int kort) verwachten van zulke genre? Veel rondlopen en zoeken? Is er kwa magische krachten veel mogelijkheden hier? Want bij bvb World of Warcraft vond ik al die krachten en spells TE uitgebreid. Weet nu niet of dit met Oblivion te vergelijken is.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik vind het bij oblivion heel goed, lekker duidelijk. je moet echt oblivion kopen, het is een mastergame. kheb hem nou geleend van een vriend maar ik denk dat ik nog wacht en dan de GOTY editie met alle content in Shivering Isles erbij koop.
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    wat alleen niet lukt, is dat je met ze 2'en tegelijk door de spelwereld loop ( co op ) dat kan niet bij deze game..
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Om eerlijk te zijn vond ik het level systeem in Oblivion nog best wel moeilijk. En heb toch al heel wat RPG's gespeelt.

    Dus eigenlijk valt het niet zo goed met andere RPG's tevergelijken. Maar als beginner zal het nog wel ff wennen zijn hoe het level syteem in elkaar zit. Maar na een aantal levels zul je het vast wel door hebben hoe je het maximale uit 1 level kan halen. ;)

    Conclusie: Ik kan je Oblivion van harte aanbevelen. Wel een tip ik zou de downloadbare content nog niet gelijk downloaden maar wachten tot je beter gevorderd bent in het spel zelf, zodat je niet alle plezier gelijk hebt. :)
    Maar als je echt eentje gelijk wilt downloaden zou ik de Wizard Tower nemen, zodat je gelijk een huis voor je zelf hebt waar je je spullen nog overzichtelijk over de vloer heen kan gooien. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina