1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    als je gebeten bent niet slapen maar cure potion drinken dat kan ook
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ben gister een aantal uurtjes bezig geweest en het is toch wel een heel erg gruwelijk spel _O_ Als je er eenmaal in zit komt de wereld echt tot leven. En het ziet er prachtig uit allemaal, niet eens zozeer de graphics, maar al die stadjes... Schitterend gewoon.

    Heb me net aangesloten bij de Thieves Guild. Lekker inbreken en pickpocketen _O_ :+

    Hoe werken die spells trouwens? Waar staan die en hoe pas ik ze toe? Heb nu alleen fireball en light healing shit maar dat is volgens mij iets anders, toch?
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Je hebt scrolls die voor enkel malig gebruik zijn. Je klikt er op en ze verschijnen op je rechtercirkel onder in het scherm. Als je dan de rechterschouderknop indrukt doe je de spell. Het is de rechterschouderknop onder die van het zwaard meppen.

    Je kan ook spells kopen bij mage guilds, priesters en een paar winkels. Als je dan naar je inventory gaat is de derde van links dat waar al je spells staan. Als je ze aanklikt gebeurd hetzelfde als met de scrolls. Maar als de Y ingedrukt houdt en met je linker D-pad een richting opklikt quick select je de spells die je het vaakst wilt gebruiken. Dan kun je tijdens het spelen op een richting van je D-pad klikken en activeer je de spell automatisch.

    Voor een thief zijn Alteration spells wel leuk. Spells die locks openen en extre defense schild om jezelf heen wanneer nodig.

    Hou er ook rekening mee dat de zwaarte van je schoenen je weg kunnen geven zelfs als je sneak hanteert. Tip is gewoon je schoenen uit te doen dan :p Maar goed. Gisteren ging het bij mij ook wel redelijk goed met me heavy armor haha
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 aug 2007
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het valt me nu pas op dat je met Oblivion ook van die leuke discussies met je familie kan voeren, zeker als zij de game ook hebben. Wat ga je doen lieverd? O mam, ik ga nog even shoppen in Bravil en daarna moet ik iets doen voor Jauffre. Het doet me soms echt denken aan die discussies rondom WoW. ;):)
     
  5. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft je moeder oblivion dan?
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Hij heeft zoveel gespeeld dat ie denkt dat een Oblivion personage zijn moeder is :p
     
  7. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    spel is al verot door die klote xbox :p, moet em maar es opsture...

    is er ook een moeilijkheidsgraad dan :D?
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Enige moeilijkheidsgraad die er is is degene die jezelf instelt in Gameplay opties. Dit heeft effect hoe sterk de AI en stats van de tegenstander is.
     
  9. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Deze topic moet dicht. Wil de grootste fanatieke Moderator binnen dit spel de topic dicht gooien en een extra mooie deel 10 maken? ;):thumbs:
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Je hoeft toch niet per se moderator te zijn om een startpost te maken?

    BTW: Is er al iets bekend over een TES5?
     
  12. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je makkelijke aan lockpicks? Volgens mij heb ik wel de skeleton key in mijn bezit. Wat kan ik daarmee?

    Hoe kan ik een huis kopen? Welke is goedkoop?
     
  13. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Houses
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    Er is nog niks bekend over TES5.

    Goedkoopste huis is 2000Septim in de Imperial City. Je koopt het bij zo'n huisje op de hoek in Markt District.

    Lockpicks vindt je in dungeons en op corpses. Als je lid bent van de Thieves Guild kun je ze daar ook kopen. Je kunt er locks mee openen voor meer loot. Maar Lockpicks breken in de loop der tijd. De Skeleton Key is onbreekbar en kun je elk slot mee openen en maakt Lockpicks zo overbodig.

    Ik kan overigens niet die Glass Helm vinden met Nighteye/vision welk zogenaamd in het water, op de bodem, west van Anvil zou moeten liggen. Zijn er wat meer duidelijke hints waar te zoeken?

    Bij een mage guild quest moet ik nu Damage Magicka en Fortify Magicka spell (scrolls) ergens vandaan zien te halen. Maar geen enkele winkel of mage guild lijkt het te verkopen. Enig idee waar te zoeken?
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, ja een mooie 1:1 kopie van de huidige startpost 8) Goed, ik zal The Shivering Isles en info over de GOTY er in verwerken. :cool:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die lijkt me ook wel goed genoeg :+
    Als die niet goed, is, voldoet geen enkele startpost meer. :9

    Waar blijft trouwens de aankondiging voor TES V? :'-(
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind de huidige startpost eigenlijk niet echt geweldig. Er staat totaal geen info over de game zelf.

    @ Arjan:

    Douw in de volgende startpost gewoon het verhaaltje van de frontpage in de startpost.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had eigenlijk de startpost van deel 8 in mijn hoofd, die is wat beter:
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2111668&postcount=1
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    Zit ik moeilijk te doen om spells te krijgen voor een quest blijken ze gewoon daar op de plek in een kist te liggen om te gebruiken heehe. Ach ja...nog een paar quests en dan ben ik mage guild master. Gaat lekker zo. Maar me enchanted wapens gaan behoorlijk snel leeg zo met al die wraiths en geesten.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, en het is ontzettend duur om te op te laten laden.

    @ Arjan: Een startpost met alle grote uitbreidingen, zoals KOTN, SI en Mehrunes Razor. En er moet natuurlijk een hoop info en screens komen. Oblivion kan nog makkelijk een deeltje 12 krijgen als we blijven posten en straks de GOTY komt. ;):)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina