1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    zou zeker wel vet zijn, het kan niet 1.2.3. omgezet worden in een film, maar met een beetje fanatasie van de regisseur, zou het zeker een goeie film kunnen worden
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Waarom een film? Voor m'n gevoel is het spel al pure perfectie (beste spel dat ik in tijden heb gespeeld, zit er hélemaal in). Een film kan alleen maar afdoen aan het gevoel dat het spel je geeft, zoals meerdere gameverfilmingen al roemloos mislukt zijn. Ik vind het prima zo.

    Alleen heb ik wel weer een probleempje. Ik moest een stel spionnen bij Bruma in de gaten houden. Jearl heb ik doodgemept omdat ze een Mythic Dawn agent was alleen toen ik verder liep richting Bruma, op zoek naar meer 'spies', stond er ineens in beeld dat er nog iemand dood was, terwijl ik geen tweede persoon heb gezien, laat staan gekilled. Geen idee meer hoe hij of zij heet, maar het lijkt me een tweede spion. Probleem is nu alleen dat ik naar Jearl's huis moet om te kijken met wie ze steeds in contact staat, maar daar komt nooit iemand. Ik ben dus bang dat die tweede spion die ik nodig had om het verhaal te vervolgen, dood is, zonder dat ik die dus ooit heb gezien en nu niet meer kan gebruiken om verder te komen.

    Jauffre zegt ook dat ik eerst moet zorgen dat ik de oorsprong van die spionnen vind, maar waar moet ik nu beginnen met zoeken? :eek:
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2007
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je 100% zeker dat de spionnen dood zijn? zoja, moet je naar jearl's huis gaan, waarschijnlijk heeft de captain wel de sleutel voor je,

    je moet wel eerst naar jauffree gaan, en vervolgens naar 1 van die blades gaan, die geeft je meer informatie,
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Allemaal gedaan. Ik weet zeker dat er twee spionnen dood zijn. Jauffre bevestigde dat ook in een gesprek met een bevestigende vraag: 'Two of the spies are dead?'

    Verder heb ik de sleutel van haar huis en heb ik daar al ieder dagdeel zitten kijken en wachten of er iemand binnenkwam. Maar nee, niks.

    Jauffre zegt alleen maar dat ik moet uitzoeken waar ze vandaan komen... Ik weet niet waar ik nu verder informatie vandaan moet halen of de quest op moet pakken. want in Jearl's huis komt niemand, Jauffre vertelt me niks nieuws en ik heb geen flauw idee waar ik moet zoeken naar andere spies.
     
  5. Ashavan

    Ashavan Guest

  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet in zo'n luik gaan, dan kom je in de kelder, en dan heb je een boek, lees daarin,
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Had dat hele luik nooit gezien :cool:

    En nog maar een vraag (loop ook hier al weer een kwartier mee te kloten):

    Ik moet bij de Shrine van Azura glow dusk offeren maar ik weet niet hoe. Moet een Daedra Artifact voor Martin vinden...
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2007
  8. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Dan moet je die elf vent persuaden tot rond de 70 en dan kun je het offeren :+
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Heb ik gedaan maar ik bedoel dat ik niet weet hoe ik dat spul letterlijk aan dat beeld moet geven. Dus welke knoppen ik in moet drukken.

    Die figuren die daar rondlopen zeggen nu allemaal: we hebben verteld wat je moet doen, waarom vraag praat je nog tegen ons? Dus ik kan ze niks meer vragen of persuaden...
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Gewoon in je inventory meedragen, naar het beeld lopen en dan komt er een handje. Je klikt en het spul wordt uit je inventory gepakt en het beeld begint te praten.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ik liep gewoon altijd naar dat beeld toe en drukte "A' dan begint dat beeld vanzelf te praten en haalt wat ie wilt uit m'n inventory.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, volgens mij ook ja. Er is echter wel een bug dat hij daar vast loopt, dat je 't niet kan geven. En als je die hebt, ben je redelijk de kanarie! :eek:
     
  13. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    Nu je het zegt ja. Bij sommige shrines zijn er bepaalde tijden wanneer je het moet doen.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Gewoon ff het aantal uren wachten en klaar. Bij Azura is wachten tot 16:00 uur al genoeg, uiterlijk 17:00 uur. ;):)
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    En nog een vraag die ik zelf niet op kan lossen (ook niet met behulp van die Oblivion Wiki).

    Ik moet die Oblivion gate bij Leyawiin sluiten, maar als ik er in ga kom ik op een eiland en kan ik niet bij de toren komen aan de overkant. Op uesp.net staat dat ik via een grot of tunnel daar kan komen maar waar is dan de ingang for fuck sake? :confused:
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is toch al lang gefixed.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat weet ik niet. 8)
     
  19. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    help.... ik ben daar ook en ik heb hetzelfde probleem!!

    maar no way dat ik zo'n eind terug ga loaden om t opnieuw te proberen, heb inmiddels namelijk alweer een oblivion gate gesloten en dat wil ik niet opnieuw doen!! :confused:

    ik heb ook dat spul gepakt om te offeren, maar volgens mij heb ik dat opgegeten ofzo... kan dat? ook als ik op het goede tijdstip kwam bij dat beeld kon ik het goedje niet geven en al die personen zeggen ook dat ik weet wat ik moet doen enzo.... volop irritant.
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je wel het goede goedje?

    je moet zo'n willow the wesp vermoorden, met zilver of magische wapens, en dan kan je die zooi afpakken, je loopt naar dat beeld, drukt op a, enalles is okidokie!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina