1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0

    ja die heb ik alle drie vermoord... maar zoals ik al zei: volgens mij heb ik die opgegeten ofzo.... kan dat? want ik was dat spul in 1 keer kwijt. en daarna zijn die willows de wespen dood, en kan je het niet opnieuw pakken.... :confused:
    maar dit is echt zwaar kut want de laatste save is echt heel, heel ver terug....!!!
    had gelezen dat er nog ergens anders in het spel willow de wesp spul te krijgen is? bij een andere quesT? kan iemand me dit uitleggen? of iets anders wat ik moet doen om het alsnog te laten doen slagen?
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je kunt het inderdaad opeten, dat deed ik ook per ongeluk de eerste keer. Maar hij had bij mij automatisch gesaved vlak nadat ik die wesp had kapot gemaakt. Waarschijnlijk heeft ie dat bij jou ook gedaan. Even goed je savegames doorkijken lijkt me. Anders ben je flink de Sjaak inderdaad...

    Maar iemand enig idee wat ik moet doen?

     
  3. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    nee was echt niet gesaved bij mij... :confused::confused: ben maar een heel stuk terug overnieuw begonnen... nu zo slim geweest om het niet op te eten en toen deed ie t goed. daarna naar die guttins grot ofzoiets geweest, kwam daar niet voorbij 1 zo'n vampier, toen voor het eerst de moeilijkheidsgraad wat lager gezet en het lukte meteen! als ik dat had geweten.....had ik niet een uur hoeven te proberen die gast te verslaan ...

    op het punt waar jij bent,moet je dan niet een heel stuk omlopen? of is het niet die gate bij bruma?

    nee dus...........

    sorry ben daar dus nog niet geweest.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Nerazzurri ik had zelf geen moeite met de Leyawiin Oblivion Gate. Maar ik kan me wel die grot herinneren, de ingang valt niet echt op, gewoon goed zoeken.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan ook op je kaart kijken, staan alle ingangen e.d. op. Vervolgens zet je ff een Waypoint (de blauwe marker met X) en loop je er direct naartoe. Is erg makkelijk in het Oblivion Realm.
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ok bedankt. Vanmiddag even proberen.
     
  7. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff dit is echt lomp. Ik was vampier geworden, maar had niet door dat mijn health naar de klote ging. Ik ga naar de plek van de thieves guild in het waterfront, ga een huisje in en weer uit... op dat moment saved ie automatisch en ga ik dood omdat ik vampier ben ofzo, zal wel door het zonlicht komen. Heb de hele tijd autosave laten doen omdat ik geen gevaarlijke gevechten had ofzo. nu elke keer als ik die savegame load ga ik METEEN weer dood!! laatste eigen savegame is drie speeluren eerder! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wordt soms wel GEK van dit spel. het enige wat ik nog snel kan doen is mijn inventaris e.d. bekijken, maar ik heb niet eens tijd meer om restore health meer te doen. Iemand tips wat ik moet doen? nog een mogelijkheid om iets eerdere savegames naar boven te halen??
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Fast travelen, of lukt dat ook niet meer ?
     
  9. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    lukt ook niet meer, maar als dat nog zou kunnen kom je altijd ergens buiten tercht en ga ik alsnog dood... shit dit is echt niet leuk
     
  10. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien wachten tot het donker is buiten?
     
  11. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zit net te spelen en opeens regenerate mijn mana niet meer. Dus ik zit heel te tijd zonder mana. Hoe kan dit verholpen worden?

    edit: hij doet het plotseling weer
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  12. pagutry

    pagutry Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Via RB kan je er toch health bij krijgen? Of kan dat ook niet meer als je vampier bent?
     
  13. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Via RB cast je spells, misschien heeft hij een Destruction spell equiped. ;)
     
  14. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ga dan weer terug in het huisje....
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina