1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    vaag, meestal als ik genoeg betaald heb, loop ik 5 rondjes en ik heb meteen de quest update..
     
  2. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ook:confused: maar nu niet
     
  3. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik had daar geen probleem mee.
    want ik zat al op de 4000 gold ongeveer omdat ik op het begin al veel dure dingen heb gejat:)
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Shivering Isles is cool :D _O_
     
  5. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hem gedownload? En is het de punten waard? :)
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik heb hem vannochtend gedownload... Nouja ik ben nog niet zo ver, maar de wereld is best wel groot iig... Design is vooral heel cool en ben al een aantal coole nieuw vijanden tegengekomen... Heb me nog niet echt verdiepd in het verhaal want ik had tentamens vandaag... Morgen weer, maar hoef ik niet zo heel veel voor te leren... Ga me dus zo maar eens verdiepen in het verhaal ;)

    Het is de punten iig wel waard ;) Je krijgt een grote wereld met veel kerkers enzo :)
     
  7. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    het is me gelukt:D

    ik ben gewoon naar de imperial city gegaan en heb 24 uur gewacht en toen kwam the messanger:D met het bricht dat de gray fox mijn wilde sprekken enzo
     
  8. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben begonnen en ben nu net de Sewers uit en sta in de open wereld van Oblivion :thumbs:

    Zal ik direct naar de die eerst gast gaan waar ik de amulet moet af geven? Of raden jullie mij eerst andere dingen aan?
     
  9. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst een een beetje rond kijken, en vooral niet te veel teleporten. Gewoon een beetje trainen in caves enzo. En join de guilds die zijn vet.

    Greetz promise
     
  10. Towel

    Towel Guest

    HAha ik begon ook al vroeg in het spel met spullen jatten, vooral omdat dat in verhouding met de missies veel geld op brengt:D. Ik had ook na een tijdje jatten een security skill van 42:D . 14000 muntjes aan waarde heb k inmiddels al gejat. Met de skeleton key zit k nu op een skill lvl van 83:D. Maarja jatten is niet meer zo voordelig als je ook spullen vindt die over de duizend waard zijn. Vechten in de arena om deweek levert ook weer 1800 op ofzo:D.
     
  11. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen kan je zo weinig met het geld. Na het beste armor/wapen en de huizen heb je er niet veel meer aan.
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nja je kan het gebruiken voor potions, maar echt veel heb je die niet meer nodig \o/
     
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    items laten repairen (tenzij je geen hamers hebt ofzo ), spells kopen, Bonus Persuade (dat je er voor zorgt dat mensen je aardig vinden), ik had nog iets in me hoofd, maar dat ben ik vergeten, lol
     
  14. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je krijgt pas veel geld als je wat langer hebt gespeeld en dan heb je al die dingen niet meer nodig.
     
  15. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb nu ook 130000gold maar je heb er niet veel meer aan (ik heb maar 1 huis in de waterfront). En heeft iemand anders nog shilvering isles
     
  16. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    koop die in skingrad, en die in cheydinhall, dat zijn wel leuke huisjes ook voor het '' rpg gevoel'' ga ik proberen ze allemaal te kopen. Hoe flex is het wel niet om in elk stadje lekker in je eigen crib te chillen. En als redelijk bekend persoon ( neem ik aan met al dat geld) is het toch pauper om in het waterfront je woning te hebben :p
     
  17. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat "rpg gevoel" is ook de enige reden dat ik die huizen koop. Ik kom er nooit en overige spullen verkoop ik allemaal.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nope ik niet heb allemaal speciale wapens gevonden zoals umbra en die stop ik in die kastjes dat je ze kan zien :)
     
  19. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    zilver bestek rausen, voor je eigen huisje, altijd één kamer waar ik allemaal wapens neerzet, bijv een zilver zwaard voor de sier, verschillende pijlen, ziet er ook wel vet uit.
    Meestal één kast voor bijzondere producten, ogre's teeth, dat goedje van een will'' o'wisp. zodat ik ' de andere mensen kan laten zien dat ik vet ben' ook al boeit het ze geen reet. Het geeft me een fijn gevoel ;) :)
     
  20. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    hmmm dit klinkt net zoals een cybervrouw van een programma dat je kon kopen :emo: dan kan je je eigen vrouw samenstellen en daarmee gesprekken voeren:emo: zielig:9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina