1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dan wacht ik wel ff, ik heb Oblivion wel eens gehad. In had m'n zomervakantie verneukt door dat spel. Ik heb dat echt zoveel gespeeld... Maar als ie samen met Shivering Isles in de winkel ligt ga ik 'm vast weer kopen. 't Was echt een topspel!
     
  2. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk word hij snel verkocht in de winkels heb geen live you see:mad:
     
  3. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Download atm.

    Waarschijnlijk pas na de volgende enorme expansion (KoTN was groot maar niet SUPERGROOT zoals Shivering Isles). Bij Morrowind had Bethesda ook twee hele grote expansions voor ze de Game of the Year edition uitbrachtten.
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus je wilt zeggen dat er eerst nog een expansion komt en dat er daarna pas een GOTY uitkomt? Uhm had toch gehoopt dat de GOTY binnenkort uitkwam. Ik heb net Oblivion gerolen omdat ik het geheel toch liever op disc heb staan. Mja dan word het een lange tijd wachten. Helaas...
     
  5. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    gerolen, goeie die houd ik erin
     
  6. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, dat bedoelde ik ook. :)
     
  7. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb een vraagje... ik zit nou bij die spies missie en heb de Xarxes afgegeven, nu zou ik die spies moeten zoeken, ik heb alleen geen pijltjes dus ik zou niet weten waar ik moet zoeken. ik ben ook al naar die captain Burd geweest maar die zegt niets wat me kan helpen. ik heb begrepen dat ik ene steffan van de blades moet zoeken maar waar is die ergens?? ik hoop dat iemand me kan helpen :) alvast bedankt
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Steffan moet ergens op dat plaatsje boven bruma zijn waar die Martin wordt beschermd ( ben ff naam vergeten, hopelijk weet je wel gwn wat ik bedoel )... dan wordt je eerst naar een plaats geleid bij zo een steen waar je '' bepaalde krachten '' vanaf kan halen, daar moet je gewoon wachten tot er iemans langs komt lopen, die valt jouw dan aan, die vermoord jij, en dan krijg je weer quest update van wat je erna moet doen ;) suc6

    vraagje van mezelf:
    als je eenmaal shivering Isles heb gedownload... en je doet oblivion erin en je gaat spelen, krijg je dan vanzelf weer een quest update trouwens????
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    yup, niet direct maar als je even wacht of ff gaat slapen krijg je vanzelf een berichtje dat er een misterieuze deur is verschenen in NIben Bay
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    k dan thanks :) hijs nu op 85% dus moet nog ff wachten
     
  11. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    hey thanx voor de reactie... ik zoek die steffan wel ff maar bij die steen heb ik al een keer een kerel vermoord maar mn quest werd niet geupdate...er staat nu bij active quests: Jauffre told me to make sure that all the Mythic Dawn agents where dead. The document i found spoke of 2 agents. I must track down and kill both of them.
     
  12. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    oh, dan moet je iets anders doen :9 dan moet je ff bruma in, en aantal mensen ondervragen over een 2de agent ofzo, dan wordt je verteld dat er nog iemand in dat huis is, moet je dat huis in gaan, die ook ff killen, en dan kan je weer verder ;)
     
  13. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ok thanx... ik zat al een tijdje vast :mad: maar nu kan ik weer lkkr verder :D :b:
     
  14. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    edit// nevermind, hijs al geupdate ;)

    edit 2// iemand trouwens enig idee waar ik snel aan een Normale Elven bow kan komen??? alvast bedankt :) >>> laat maar, kon er geen 1 vinden, dus het dat master boog wijf maar gekillt... denk dat je er toch niets specials mee kan, net als met die blade master, kan je alleen weer hoger op trainen voor geld, kdoe het liever zelf dan maar
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2007
  15. borri

    borri Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    noo ik ben vampier geworden :mad::mad::mad: waar haal ik die quest voor het weg te doen?
     
  16. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Even met een priester praten :)
     
  17. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje...? ik heb een nieuw poppetje gemaakt en besloten niet huurmoordenaar en stelen gewoon goodboy(A) ik werdt ineens vampire? vindt het niet kloppen of is dat automatsch bij bepaald level? maar zal eerst weer een keer naar een priester lopen vindt het goed irritant
     
  18. borri

    borri Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt bolster,ik denk dat het gewoon komt omdat een andere vampier u bijt als ge slaapt...

    waar kan ik 5grand soul gems empty vinden?? ik kan ze niet kopen want iedereen heeft schrik =(
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat krijg je als in contact komt met vampieren bloed.
     
  20. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow thnx

    zover had ik het nog niet gezocht maar eigenlijk wel cool:) morgen eerst even naar priester dan:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina