hallo mensen, k weet dat het nog wel eve duurt voordat ie uit is op xbox, maar wie heeft hem al (gespeeld) op de pc? is ie egt zo goed???
Stel je een wereld voor die enorm groot is en uit 1 level/map bestaat. je kan er doen wat je wil, de npc's reageren op jouw gedrag. je kan missies doen, je kan ook zelf geld verdienen door bijvoorbeeld te stelen. je kan de cel is, je kan je aansluiten bij criminelen, je kan alles. zeg maar GTA3 in de middeleeuwen
nee, gewoon als een FPS, maar dan met bijlen enzo het is 1th person trouwens, maar 3th ken ook Maar het is wel een RPG, dus je hebt fighting skills, stamina, dexterity etc.
Ja, je hebt er wel een killer pctje voor nodig, omdat het hele spel 1 map is, en het zeeeer gedetaileerd is
Speel em al een tijdje op de box. Alles wat ze over Morrowind zeggen klopt. Zo gruwelijk groot Mischien wel te groot.... Denk dat ik hem in 2008 ofzo mischien uitgespeeld heb. Combat moet je nix van verwachten, beetje in de lucht meppen en hopen dat je wat raakt (wat een stuk beter gaat als je strength omhoog gaat). Maar daar draait de game natuurlijk niet om.
in xbm staat dat er 3000 npc zijn en in de PU staat dat het er 300 zijn (voor de PC versie dan). hmmmmm ik vraag me af wie er een nulletje teveel heeft bijgezet.